مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ

[ad_1]
اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ

خبرگزاری آریا - کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول تاسیس کند و از همین حالا آگهی استخدام نیرو در این کشور را نیز به چاپ رسانده است.
نشریه محلی Yonhab در گزارش تازه خود نوشته است که امر ساخت و ساز در منطقه جنوبی سئول دنبال می شود و این استور در ماه نوامبر آتی، افتتاح خواهد شد. در حال حاضر مشتریان اپل در کره جنوبی، تنها از طریق وب سایت رسمی اپل یا خرده فروشی های فیزیکی قادر به تهیه آیفون و سایر محصولات کمپانی هستند.
ضمناً کمپانی مورد اشاره در بیانیه خود از افتتاح نخستین استور خود در کره، یعنی یکی از مراکز اقتصادی جهان و یکی از پیشرویان در امر ارتباطات و تکنولوژی ابراز خوشحالی کرده است.
در نهایت  بنابر گزارش های دیگر، اپل در نظر داشته تا استورش را در مناطق دیگری، همچون گانگنام و گاروسو-گیل نیز تاسیس کند. ناگفته نماند که منطقه دوم، خیابانی سه لاینی است که پیرامون آن با کافه ها، رستوران ها و کتاب فروشی ها پوشیده شده و یکی از محبوب ترین مناطق کره جنوبی به شمار می رود. اما در نهایت ساکنین کوپرتینو، به منطقه ای غیر از پایتخت این کشور رضایت ندادند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ



لینک منبع :اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ

اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - دیجیاتو digiato.com/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/‎Cached6 ژانویه 2017 ... کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-سامسونگ 6 ژانویه 2017 ... کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ ⋆ آفتاب آی تی aftabit.ir/اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/‎Cached6 ژانویه 2017 ... کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول ... خبرگزاری آریا - اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ www.aryanews.com/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-سامسونگ‎Cached6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ — وبلاگ - اطلاعات ... i-sel.ir/blog/اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/ 6 ژانویه 2017 ... کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ | شهر ای تی | 30tyit.ir/tag/اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/ کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول تاسیس کند و از همین ... میهن مگ - اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ https://mihanmag.com/.../اپل_و_تاسیس_نخستین_استور_خود_در_زادگاه_سامسونگ‎Cached6 ژانویه 2017 ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ. جمعه, 17 دی ماه 1395 در 06:24:12 اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرد که وجود دارد رفتن به ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - بولتن نیوز ... khabarfarsi.com/u/31017281/back اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ. کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - آیفون 6 و آیفون 7 www.omgapple.ir/?aid=17808‎Cachedدر دورانی که دنیای تکنولوژی پر شده است از انواع محصولات بی کیفیت، هستند کسانی که هنوز برای کیفیت و اصالت ارزش قائلند و همواره پیگیر اخبار آن می‌باشند؛ ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ | بولتن نیوز vista.ir/news/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-سامسونگ‎Cachedکمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول تاسیس کند و از همین ...