مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید

[ad_1]

 

کد مطلب: 432188

بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید

بخش دانش و فناوری الف،17 دی95

مایک کریگر، بنیان گذار اینستاگرام، از سه ویژگی تازه برای این شبکه اجتماعی سخن به میان آورده است.

تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵

اینستاگرام ویژگی هایی همچون پست کردن انیمیشن ها با فرمت GIF در بخش Stories و تبدیل تصاویر زنده اپل برای بخش بومرنگ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین کاربران آیفون از این پس به طیف رنگ گسترده تری در عکس برداری دسترسی پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است که ویژگی های کاربردی تازه از همین حالا در اختیار کاربران اینستاگرام قرار داده شده و نیازی به دریافت به روزرسانی نیست. علاوه بر این، ویژگی های انحصاری بیشتری مانند زوم کردن با یک انگشت برای آیفون ۷ پلاس، فیلترهای رنگی ویژه و اضافه شدن میانر برای دسترسی به دوربین Stories از طریق 3D Touch برای دارندگان تلفن های هوشمند شرکت اپل فراهم شده است.

در گذشته کاربران برای آپلود گیف ها در بخش Stories مجبور بودند از اپلیکیشن بومرنگ استفاده کنند. حال این امکان فراهم شده تا با استفاده از 3D Touch، عکس های زنده را به راحتی آپلود کرد. با این حال هنوز اطلاعاتی مبنی بر انتشار این ویژگی ها برای پلتفرم اندروید در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بعدی از سوی اینستاگرام بود.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اینستاگرام+ آیفون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریموبایل سامسونگ علت اصلی انفجار ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید

بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید digiato.com/article/.../بنیان-گذار-اینستاگرام-از-ویژگی-های-انح/‎Cached6 ژانویه 2017 ... مایک کریگر، بنیان گذار اینستاگرام، از سه ویژگی تازه برای این شبکه اجتماعی سخن به میان آورده است. اینستاگرام ویژگی هایی همچون پست کردن ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید https://iosyar.ir/بنیان-گذار-اینستاگرام-از-ویژگی-های-انح‎Cached9 ژانویه 2017 ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید مایک کریگر Mike Krieger ، موسس و بنیانگذار InstaGram ، در مصاحبه ای ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید https://mihanmag.com/.../بنیان_گذار_اینستاگرام_از_ویژگی_های_انحصاری_تازه_برای_آیفون_ها_می_گوید‎Cached6 ژانویه 2017 ... Mike Krieger است. بنیانگذار Instagram های, از ویژگی های شبکه های اجتماعی, پاسخ است. Instagram ویژگی های از قبیل ارسال انیمیشن با فرمت GIF, ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید i-sel.ir/blog/بنیان-گذار-اینستاگرام-از-ویژگی-های-انح/ بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای ایفون ها می گوید مایک کریگر، بنیان گذار اینستاگرام، از سه ویژگی تازه برای این شبکه اجتماعی سخن به . بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید khubkhan.ir/.../بنیان-گذار-اینستاگرام-از-ویژگی-های-انحصاری-تازه-برای-آیفون-ها-می-گوید‎Cachedهر روز شایعات بیشتری از آیفون 8 منتشر می‌شود، به طوری که روی فروش آیفون 7 نیز تاثیر گذاشته است. جی‌ پی‌ مورگان اخبار تازه ای از ویژگی های جدید این محصول… بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید ivnews.ir/search/?...بنیان%20گذار%20اینستاگرام%20از%20ویژگی%20های%20انحصا...‎Cachedمایک کریگر، بنیان گذار اینستاگرام، از سه ویژگی تازه برای این شبکه اجتماعی سخن به میان آورده است. اینستاگرام ویژگی هایی همچون پست کردن انیمیشن ها با فرمت ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید keshvar24.com/2017/01/06/بنیان-گذار-اینستاگرام-از-ویژگی-های-انح/ اینستاگرام ویژگی هایی همچون پست کردن انیمیشن ها با فرمت GIF در بخش Stories و تبدیل تصاویر زنده اپل برای بخش بومرنگ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. الف - واتساپ قابلیت Stories مشابه اینستاگرام را به سرویس خود ... alef.ir/vdcfxedjjw6dj1a.igiw.html?447904 21 فوریه 2017 ... پس از اضافه شدن قابلیت Stories به اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید. الف - با این ربات فیلم های اینستاگرام را در تلگرام دانلود کنید alef.ir/vdcc01q042bqps8.ala2.html?453148‎Cached11 مارس 2017 ... ربات فعال می شود، حالا لینک فیلم را کپی کنید و اینتر را بزنید. ... بنیان گذار اینستاگرام از ویژگی های انحصاری تازه برای آیفون ها می گوید. اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک ... itresan.com/153420/اینستاگرام-برای-کاربران-آی‌فون.../.html‎Cachedهمان‌طور که می‌دانید دو تلفن هوشمند جدید اپل یعنی آی‌فون 7 و 7 پلاس قادر به نمایش ... و بنیان‌گذار اینستاگرام اعلام کرد که صاحبان گوشی‌های هوشمند آی‌فون 7 و آی‌فون 7 ...