مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

[ad_1]
نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

خبرگزاری آریا - کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. حال به تازگی نینتندو از برگزاری یک رویداد دیگر برای معرفی چند بازی در حال توسعه برای سوییچ خبر داده است.
سوییچ به طور رسمی در 12 ژانویه به وقت ژاپن (24 دی ماه) معرفی خواهد شد و نینتندو از قیمت، مشخصات فنی و احتمالا تاریخ عرضه این کنسول پرده بر می دارد. با این حال گویا خود نینتندو نیز همانند تمامی گیمرها برای معرفی سوییچ هیجان زده است.
به همین منظور ژاپنی های شگفت انگیز می خواهند با برگزاری رویداد زنده Treehouse آن هم دقیقا در عصر روز مراسم معرفی سوییچ، تمامی کاربران را در سراسر جهان شگفت زده کنند. رویداد Treehouse قرار است در 13 ژانویه به وقت آمریکا (24 دی ماه) به صورت آنلاین برگزار شود و نینتندو می خواهد در جریان آن، از بازی های آینده سوییچ سخن به میان آورد.
nintendo_switch_1-600x284-w600
خوشبختانه نینتندو از وجود دوبله همزمان انگلیسی روی کنفرانس 12 ژانویه خبر داده است تا کاربران غیر ژاپنی نیز بتوانند به راحتی از تمامی اطلاعات ارائه شده، همزمان با برگزاری رویداد مطلع شوند.
مراسم معرفی سوییچ دقیقا در ساعت 7:30 صبح 24 دی ماه به وقت تهران برگزار خواهد شد و تنها چند ساعت پس از به پایان رسیدن آن می توانید در ساعت 18:00 همان روز، رویداد آنلاین Treehouse را از طریق یوتوب و توییچ تماشا کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد



لینک منبع :نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد ... digiato.com/.../نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-س/‎Cached6 ژانویه 2017 ... حال به تازگی نینتندو از برگزاری یک رویداد دیگر برای معرفی چند بازی در حال توسعه برای سوییچ خبر داده است. سوییچ به طور رسمی در ۱۲ ژانویه به ... Images for نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد www.aryanews.com/News/.../نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-کنسول-بازی-سوییچ-خبر-داد‎Cached6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد https://mihanmag.com/post/BxXlLcAfzb‎Cachedکمتر از یک هفته به برگزاری این رویداد نینتندو بوده است و همه بازیکنان از سراسر جهان در حال انتظار برای ورود به کنسول بازی سوئیچ. در حال حاضر به تازگی نینتندو ... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد ... khubkhan.ir/.../نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-کنسول-بازی-سوییچ-خبر-داد‎Cachedعرضه‌ی کنسول ترکیبی (خانگی / دستی) نینتندو سوییچ به یک موفقیت تمام عیار برای شرکت محبوب نینتندو تبدیل شده است؛ عرضه‌ی این کنسول عملکردی حتی ... آخرین اخبار nintendo treehouse - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/nintendo-treehouse نینتندو امروز تایید کرده است که رویداد زنده ی Treehouse را در بعد از ظهر جمعه، ۲۴ دی ماه پخش می کند. نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر ... آخرین اخبار nintedo switch - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/nintedo-switch آخرین اخبار nintedo switch صفحه ۱ | ۱ نتیجه (۰٫۰۰۴ ثانیه). نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد · دیجیاتو ۴۸ روز پیش ۰. کمتر از یک ... لذت تفریح خالص لیستی انتظارترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ mahboobha.ir/.../لذت-تفریح-خالص-لیستی-انتظارترین-بازی-های-کنسول-نینتندو-سوییچ 14 آوریل 2017 ... به‌تازگی تصاویری از باکس‌آرت‌ بازی‌های کنسول جدید نینتندو سوییچ .... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد. نهرک دیجیاتو: سرویس های آنلاین سوییچ رایگان نخواهند بود https://nahrak.com/v1/article.../سرویس-های-آنلاین-سوییچ-رایگان-نخواهند-بود نهرک دیجیاتو: سرویس های آنلاین سوییچ رایگان نخواهند بود ... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد در 1395/10/17. کمتر از یک هفته به ... الکترونیک آرتز: بازی FIFA برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز منتشر ... gameshot.ir/بازی-کنسول-نینتندو-سوئیچ/‎Cached13 ژانویه 2017 ... در خبری نینتندو که شب گذشته برگزار شد، کمپانی بلند آوازه ... برای کنسول نینتندو سوئیچ خبر داد که در این بین نام سری بازی محبوب و ... فرقی میان نسخ دیگر وجود نداشته و بازیکنان می‌توانند بهترین لیگ‌ها و ... شما می‌توانید اطلاعات و اخبار بیشتری از رویداد معرفی کنسول نینتندو سوئیچ را در اینجا مطالعه کنید.