مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017

[ad_1]

یک شرکت خودروسازی شرکت کننده در نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد.

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از سی نت، خودرو NeuV ساخت شرکت هوندا یک وسیله نقلیه الکتریکی خودکار است که سیستم حمل و نقل اشتراکی را ممکن می کند.
خودروهای شخصی اغلب اوقات پارک شده و مورد استفاده قرار نمی گیرند؛ اما براساس مفهوم یاد شده، NeuV امکان استفاده از این ظرفیت خالی را فراهم می‌کند و زمانی که برای حمل و نقل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، قادر است انرژی الکتریکی تولیدی را در ساعات اوج مصرف به شبکه برق وارد کند.
این خودرو مکعبی شکل ظرفیت دو سرنشین را دارد و یک صفحه کنترل لمسی در اختیار راننده می‌گذارد که امکان دسترسی به تمام تجهیزات را به سادگی در اختیار می‌گذارد. همچنین دارای یک محفظه بار و سقف شیشه‌ای است که امکان مشاهده مناظر اطراف را برای سرنشینان فراهم می‌کند.
هوندا با این دیدگاه که هوش مصنوعی نقش مهمی در سیستم حمل و نقل آینده خواهد داشت، یک مرکز تحقیق و توسعه نوآوری جدید در توکیو راه‌اندازی کرده است.
خودروی NeuV از فناوری Automated Network Assistant بهره می‌برد که قابلیت یادگیری دارد و می‌تواند احساسات منجر به تصمیم در انسان را تشخیص دهد و سپس با استفاده از این اطلاعات، تصمیمات جدید را اتخاذ کند.
قرار است هوندا با متخصصان و محققان خارج از شرکت همکاری کرده و توسعه فناوری های هوش مصنوعی را با هدف استفاده کاربردی از آنها تسریع کند.
این شرکت خودروسازی، در حوزه اطلاعات و روباتیک، از تمام محصولات و کسب و کارهای خود بهره می‌برد و از طریق ادغام این فناوری‌ها، فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود را سرعت می‌بخشد.
علمی (6)**9259
مترجم: سپیده علی کاشانی*انتشار: زهره محتشمی پور

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری



لینک منبع :ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017

ایرنا - ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 www.irna.ir/fa/News/82376594/‎Cached6 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- یک شرکت خودروسازی شرکت کننده در نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد. عصر خودرو - ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۷ www.asrekhodro.com/.../ارائه-مفهوم-حمل-و-نقل-اشتراکی-در-نمایشگاه-فناوری-CES-2017‎Cached6 ژانویه 2017 ... ... نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد. [ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017] ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/06/1597175‎Cached6 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- یک شرکت خودروسازی شرکت کننده در نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد. ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 | ایرنا vista.ir/.../ارائه-مفهوم-حمل-و-نقل-اشتراکی-در-نمایشگاه-فناوری-CES-2017‎Cachedتهران- ایرنا- یک شرکت خودروسازی شرکت کننده در نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد. ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 - اصل جنس aslejens.com/ارائه-مفهوم-حمل-و-نقل-اشتراکی-در-نمایشگ/ 6 ژانویه 2017 ... [ad_1] عصر خودرو- یک شرکت خودروسازی شرکت کننده در نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد. [ارائه ... ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142236831/ تهران- ایرنا- یک شرکت خودروسازی شرکت کننده در نمایشگاه فناوری در لاس وگاس برای اولین بار از مفهوم حمل و نقل اشتراکی رونمایی کرد. ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 www.airvideo.ir/.../ارائه_مفهوم_حمل_و_نقل_اشتراکی_در_نمایشگاه_فناوری_CES_2017‎Cachedدانلود نمایش هودهای نمایشگاه 2017 (فیلم) · دانلود فناوری force touch هواوی · دانلود نمایشگاه فناوری«آیفا»، ساعتهای هوشمند ارزانتر و صفحه ها · دانلود فناوری Force Touch ... نوار حمل و نقل در مفهوم - ماشین آلات سنگ شکن برای فروش www.vicglobe.asia/crusher/17892.html‎Cachedبرنامه ریزی حمل و نقل و نقش آن در ترافیک شهری برنامه ریزی حمل ونقل شهری یک ... خبری عصر خودرو: ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 منبع ... دستاورد جدید هوندا با درآمد زائی بدون وقفه+تصاویر - پسیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31004575/back ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 ...، خودرو NeuV ساخت شرکت هوندا یک وسیله نقلیه الکتریکی خودکار است که سیستم حمل و نقل اشتراکی ... ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017-ایرنا ... irannp.com/.../in_irna.irr5.lfar5.lNewsr5.l82376594r5.l_ts1_ارائه-مفهوم-حمل-و-نقل-اشتراکی-در-نمایشگاه-فناوری-CES-2017_ایرنا جدیدترین اخبار. » ترکیه: برنامه‌ای برای خروج از سوریه نداریم; » عکس: رونمایی از تندیس پدر بوکس ایران; » هراس تل آویو از گشوده شدن جبهه جولان علیه اسرائیل ...