مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید

[ad_1]
مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید

خبرگزاری آریا -

اما به طور کلی این 4 دسته از مسائل هستند که این مشکلات را تشکیل می دهند :زن و شوهرهای مدرن مانند قدیمی ها با هم صمیمی و یکدل نیستند ؛ آنها به همدیگر اعتماد ندارند. به جای صحبت کردن در مورد مسائل و حل کردن آنها ، بحث و جدل کرده و آن را پیچیده تر می کنند.

_ رابطه جنسی :
این مسئله همواره یکی از مهمترین مسائل مشکل ساز بین زن و مردهاست.فردی که میل جنسی بالایی دارد همواره فرد مقابل خود را به خاطر میل جنسی کمتر سرزنش می کند. این مسئله به دو طرف فشار وارد می کند و اگر در طولانی مدت برای آن راه حلی پیدا نشود منجر به جدایی زناشویی و نهایتا جدایی عاطفی بین آنها خواهد شد. هر دو طرف در زندگی احساس ناامنی و حسادت می کنند و از زندگی زناشویی شان رضایت حاصل نمی کنند.

راه حل :
به یک مشاور خانواده مراجعه کنید.

_ پول :
مهمترین مشکل بین زوج های امروز “پول” است. یک طرف م یخواهد پول را خرج کند و طرف دیگر می خواهد آن را پس انداز کند. یک طرف خوب پول در می آورد و دیگری نه و….

راه حل :
اگر زوج ها بتوانند یاد بگیرند که با یکدیگر برنامه ریزی کنند این مسائل بوجود نخواهد آمد. به عنوان مثال ،می توانند مقداری از پول را خرج و باقیمانده را پس انداز کنند.در ضمن ، بار مالی خانواده نباید بر دوش یک نفر باشد.

_ مسئولیت پذیری :
یکی از طرفین به نظافت و مسائل خانه اهمیت زیادی داده و دیگری هیچ اهمیتی برای این موضوع قائل نیست.

راه حل :
اگر همسرتان به تمیزی و نظافت خانه اهمیتی نمی دهد از او طلب کمک کنید. صراحتا از او درخواست کنید که به شما کمی کمک کند تا بتواند در حس مسئولیت پذیری نسبت به تمیزی و نظافت خانه مشترک تان با شما شریک باشد.

_ تربیت فرزندان :
این مسئله نیز یکی دیگر از مهمتریم مسائلی است که بین زن و شوهر ها اختلاف ایجاد می کند. هر کدام از آنها سعی می کنند فرزندشان را مطابق با نظر و روش خود تربیت کنند.

راه حل :
توصیه می کنیم حداقل یکسال قبل از تصمیم به بچه دار شدن در مورد روش های تربیتی کودکان تان با یکدیگر گفتگو کنید. روش های خود را بیان داده و دلیل هر کدام را برای دیگری توضیح دهید. و سعی کنید در آخر با یکدیگر به یک نتیجه مشترک برسید.
منبع : saritar.com




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش‌های زناشوییآموزش‌های زناشویی آموزش‌های د ینی، آناتو میک، فیزیولوژیک، روان‌شناختی ، بهداشتی و مشروعیت ازدواج موقت در کتاب های اهل سنتبسم اللّه الرحمن الرحیم مشروعیت ا زدواج موقت در کتاب های اهل سنت مشروعیت ا زدواج به ارتباط جنسی دهانی علاقه دارم پرسمان دانشجویی …بهارتباطجنسیپرخوابی آدم پرخوابی هستم و برای بیدار شدن در صبح مشکل دارم چه‌کار کنم منظم شوم و به می خواهم تغییر رشته بدهم پرسمان دانشجویی …میخواهمتغییررشتهپرخوابی آدم پرخوابی هستم و برای بیدار شدن در صبح مشکل دارم چه‌کار کنم منظم شوم و به خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوعسوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایرانچگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمیکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در مشاوره نشان خرد رابطه جنسیپاسخ به سوال شما خوردن مایع منی یکی از دوستان در سوالی پرسیده اند که خوردن مایع منی آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و …آیا می توانم در ماه مبارک رمضان یک دور ثواب ختم قرآن را برای از بین بردن حق الناس هایی خانوووووووومی دوستت دارمنوجوانی و علاقه به مد آسیب شناسی الگوهای رفتاری در نوجوانی پرونده روی میز نشان می داد روزهای قمر در عقرب سال سایت شخصی محمدباقر …در هفته گذشته یادداشتی تحت عنوان قمر در عقرب چیست ؟ واقعیت یا خرافه ؟ در این سایت آموزش‌های زناشویی توصیه هم می‌کنند که « این قابلیت را نمی توانید یک شبه به دست آورید هفته ها یا حتی ماه ها خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع سوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایران مشروعیت ازدواج موقت در کتاب های اهل سنت بسم اللّه الرحمن الرحیم مشروعیت ا زدواج موقت در کتاب های اهل سنت مشروعیت ا زدواج موقت در به ارتباط جنسی دهانی علاقه دارم پرسمان دانشجویی تربیتی و بهارتباط پرخوابی آدم پرخوابی هستم و برای بیدار شدن در صبح مشکل دارم چه‌کار کنم منظم شوم و به موقع از می خواهم تغییر رشته بدهم پرسمان دانشجویی تربیتی و مشاوره میخواهم پرخوابی آدم پرخوابی هستم و برای بیدار شدن در صبح مشکل دارم چه‌کار کنم منظم شوم و به موقع از چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در ایران مشاوره نشان خرد رابطه جنسی پاسخ به سوال شما خوردن مایع منی یکی از دوستان در سوالی پرسیده اند که خوردن مایع منی از نظر خانوووووووومی دوستت دارم نوجوانی و علاقه به مد آسیب شناسی الگوهای رفتاری در نوجوانی پرونده روی میز نشان می داد که آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و ثوابش را هدیه آیا می توانم در ماه مبارک رمضان یک دور ثواب ختم قرآن را برای از بین بردن حق الناس هایی مثل روزهای قمر در عقرب سال سایت شخصی محمدباقر فیروزی در هفته گذشته یادداشتی تحت عنوان قمر در عقرب چیست ؟ واقعیت یا خرافه ؟ در این سایت درج



لینک منبع :مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید

Images for مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../issues3-marital-relationship.html‎Cached Similarمواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید رابطه جنسی, میل جنسی,زن و شوهر, جدایی زناشویی,تربیت فرزندان ,اختلاف بین زن و شوهر. مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital/161670-161670/ 17 مه 2013 ... مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید. اما به طور کلی این ۴ دسته از مسائل هستند که این مشکلات را تشکیل می دهند : زن و شوهرهای مدرن مانند ... خبرگزاری آریا - مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید www.aryanews.com/News/.../مواظب-این-4-مساله-در-رابطه-زناشویی-تان-باشید ظ. مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید. خبرگزاری آریا - رابطه زناشویی, رابطه جنسی, میل جنسی اما به طور کلی این 4 دسته از مسائل هستند که این مشکلات را ... مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید | | linkchee.com/6tpaaaaaaaaia/ 28 دسامبر 2016 ... اما به طور کلی این ? دسته از مسائل از فواید رابطه زناشویی میتوان به کاهش وزن و سلامت قلب اشاره کردفواید رابطه جنسیآیا فواید رابطه جنسی را می ... مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید - آیین همسرداری www.qka.ir/.../mvazb_in_4_msalh_dr_rabth_znashvyy_tan_bashyd.html طرفین به نظافت و مسائل خانه اهمیت,دسته از مسائل,نظافت خانه مشترک,خاطر میل جنسی کمتر سرزنش,خواهد پول را خرج,زوج ها بتوانند یاد بگیرند,منجر به جدایی زناشویی ... میهن مگ - مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید https://mihanmag.com/.../مواظب_این_4_مساله_در_رابطه_زناشویی_تان_باشید‎Cached24 مه 2017 ... مواظب این 4 مشکل در رابطه زناشویی و ذهن شما را اما به طور کلی این ۴ طیف وسیعی از مسائل هستند که این مشکلات را تا :شری مدرن, مانند, با صمیمی و آلی; ... مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید – اموزش زناشویی www.zanashoei.ir/page/1062/?route...manufacturer_id=13&sort... مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید اما به طور کلی این ۴ دسته از مسائل هستند که این مشکلات را تشکیل می دهند : زن و شوهرهای مدرن مانند قدیمی ها با. مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید | اما به طور کلی این ۴ دسته padsha.com/مواظب-این-4-مساله-در-رابطه-زناشویی-تان-باشید به جای صحبت کردن در مورد مسائل و حل کردن آنها ، بحث و جدل کرده و آن را پیچیده تر می کنند. _ رابطه جنسی : این مسئله همواره یکی از مهمترین مسائل مشکل ساز بین زن و ... مواظب این 4 مساله در رابطه زناشویی تان باشید tasalamati.com/e/bMPq/ اما به طور کلی این ۴ دسته از مسائل هستند که این مشکلات را تشکیل می دهند : _ رابطه جنسی : این مسئله همواره یکی از مهمترین مسائل مشکل ساز بین زن و مردهاست.