مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند

[ad_1]

به تازگی پتنتی توسط USPTO منتشر شده که خبر از احتمال به کارگیری دوربین دوگانه در گوشی‌های آینده سامسونگ می‌دهد. این پتنت که در ماه مارس سال ۲۰۱۶ ثبت شده بود، چند روز پیش به صورت عمومی منتشر شد و اطلاعاتی را از طرح سامسونگ برای دوربین‌های دوگانه افشا کرد.

این پتنت با عنوان “دستگاه‌های عکاسی دیجیتال و روش‌های عملکرد یکسان” به ثبت رسیده و سیستمی متشکل از دو دوربین را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها به لنزی با زاویه واید و دیگری به لنز تله فوتو مجهز است که مورد اخیر عکسی زوم شده از سوژه می‌گیرد و از یک پردازنده جداگانه استفاده می‌شود تا با توجه به حرکت سوژه مشخص کند که کدام دوربین تصویر اصلی را ثبت نماید.

field-of-view-for-the-two-camerasthe-two-images-produced-from-the-setup1

اگر سرعت سوژه مورد نظر بیشتر از سرعت تعیین شده باشد، پردازنده اولویت را به لنز واید می‌دهد و اگر سرعت کمتر از میزان تعیین شده باشد، تصویر تله فوتو به عنوان تصویر اصلی انتخاب می‌شود. به علاوه در این پتنت، تصویر هر دو دوربین در صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می‌شوند، به این صورت که تصویر اصلی تمام صفحه و تصویر دیگر به صورت تصویر در تصویر و روی قسمتی از تصویر اصلی دیده می‌شود. با توجه به این طرح، می‌توان از این حالت برای ثبت ویدیو هم استفاده کرد.

هنوز مشخص نیست که این دوربین دوگانه چه زمانی به گوشی‌های هوشمند سامسونگ راه پیدا می‌کند، اما مطمئنا ارزش انتظار کشیدن برای دیدن چنین سیستمی را دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریموبایل سامسونگ علت اصلی انفجار ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته مشخصات کلی وانت نیسان دوگانه سوزشما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف نظرات کاربران درباره مورانو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش فروش اقساطی لیفان ۵۰ ویژه دی تک شات اخبار داغ فناوری موبایل سامسونگ علت اصلی انفجار ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته خواهد شد؟ مشخصات کلی وانت نیسان دوگانه سوز شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند نظرات کاربران درباره مورانو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش فروش اقساطی لیفان ۵۰ ویژه دی ماه



لینک منبع :سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند

سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند itresan.com/153392/سامسونگ-پتنت-جدیدی-را-درباره-دوربین‌ه/.html به تازگی پتنتی توسط USPTO منتشر شده که خبر از احتمال به کارگیری دوربین دوگانه در گوشی‌های آینده سامسونگ می‌دهد. این پتنت که در ماه مارس سال ۲۰۱۶ ثبت شده ... سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند | جستجو wesria.net/.../سامسونگ-پتنت-جدیدی-را-درباره-دوربین‌های-دوگانه-به-ثبت-رساند This site may harm your computer. [ad_1] به تازگی پتنتی توسط uspto منتشر شده که خبر از احتمال به کارگیری دوربین دوگانه در گوشی‌های آینده سامسونگ می‌دهد. این پتنت که در ماه مارس سال ۲۰۱۶ ثبت ... پتنت سامسونگ برای سیستم عکاسی دوگانه ؛ شاید گلکسی اس 8 به آن ... techera.ir/2017/01/03/samsung-patent-dual-camera-system/‎Cached3 ژانویه 2017 ... سامسونگ پتنت جدیدی برای یک سیستم عکاسی دوگانه به ثبت رسانده است. ... می دهد، کدام یک از دو دوربین (بر اساس حرکت سوژه) عکس مورد نظر را ثبت کنند. ... رفته این کمپانی را درباره حوادث مربوط به گلکسی نوت ۷، به آن بازگرداند. پتنت | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/پتنت/‎Cachedآیا مایکروسافت پتنت جدیدی برای سرفیس فون ثبت کرده است؟ شرکت مایکروسافت در ... سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند. به تازگی ... ثبت | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/ثبت/‎Cachedسامسونگ حق اختراع یک تبلت تاشو و یک دیوایس پوشیدنی مجهز به دوربین را به نام خود ثبت کرد .... سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند. سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند newzes.ir/search/?...سامسونگ%20پتنت%20جدیدی%20را%20درباره%20دوربین‌های%20دوگانه%... پتنت جدیدی که سامسونگ ثبت کرده است اشاره به ترکیب دوربین دوگانه دارد که احتمال می‌رود از این تکنولوژی در گلکسی اس 8 استفاده شود. به‌تازگی سامسونگ در کره ... سامسونگ پتنتی در زمینه ترکیب دوربین دوگانه ثبت کرد - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/3/150395/samsung-patents-dual-camera/‎Cached5 ژانویه 2017 ... پتنت جدیدی که سامسونگ ثبت کرده است اشاره به ترکیب دوربین دوگانه ... پتنتی به ثبت رسانده که مربوط به تکنولوژی ترکیب دوربین دوگانه در ... اختراعات جدید سامسونگ؛ نشانه‌هایی از تغییر - زومیت www.zoomit.ir/2017/5/28/156975/samsung-reveal-patents/‎Cached28 مه 2017 ... سامسونگ به‌تازگی دو اختراع جدید در اداره‌ی ثبت اختراعات و علامت‌های تجاری ... این دوربین دارای قابلیت زوم اپتیکال است؛ چیزی که در دوربین‌های دیجیتال شاهد آن هستیم. ... سامسونگ پتنت دیگری نیز به ثبت رسانده است که درواقع یک دستگاه سه‌کاره ... اطلاعات رسمی از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 در وب‌سایت سامسونگ ... #پتنت - Instagram(インスタグラム)の画像・動画 - Garow https://www.garow.me/tags/پتنت سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساندبه تازگی ... برای ماژول دوربین دوگانه به ثبت رساند به تازگی پتنتی از سامسونگ در کره جنوبی فاش ... گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 با سیستم دوربین دوگانه عرضه خواهد شد www.allsamsung.ir/blog/samsung-note8-dual-camera/‎Cachedمینگ همچنین اظهار کرده است، دوربین دو گانه گوشی گلکسی نوت 8 چندین برابر ... سامسونگ اخیرا پتنت سیستم دوربین دوگانه را به ثبت رسانده است که نشان می دهد این ...