مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند

[ad_1]

وب سایت کلیک: HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را گزارش می دهد.

 رونمایی از آینه هوشمندی که همه عیوب صورت را تشخیص می دهد

این آینه چین و چروک ها، لکه های قرمز، منافذ صورت، خط های ریز و میزان روشنایی صورت را بررسی می کند. درست است که این آینه یک منتقد بی پروا و صریح بوده و ممکن است شما را شرمگین کند، ولی هدف اصلی آن بررسی تغییرات به وجود آمده روی صورت پس از مصرف محصولات آرایشی و زیبایی است. بنابر این شما می توانید بفهمید که کدام یک از محصولات واقعا مفید و کدام یک بی فایده است. همچنین شما می توانید افزایش سن و پیر شدن آرام آرام خود را مشاهده کنید! این قابلیت بسیار جالب است. این آینه به هر بخش از صورت شما بر اساس سلامت و زیبایی آن نمره ای را از ۱۰۰ اختصاص می دهد.

ما آینه HiMirror Plus که دومین نسخه این دستگاه است را در رویداد CES این هفته مورد آزمایش قرار دادیم. یکی از بازدیدکنندگان نظر خود در مورد این دستگاه جالب را این گونه ابراز می کند: پوست من به طور کلی خوب است. چهره من زیاد شکسته نشده و زیاد هم از محصولات آرایشی استفاده نمی کنم. امتیازی که این آینه به من داد، ۹۰ بود، باور کنید راست می گویم! البته این دستگاه به من گفت که دور چشم من چین و چروک هایی وجود دارد، که اولین بار بود چنین چیزی را می شنیدم!

 رونمایی از آینه هوشمندی که همه عیوب صورت را تشخیص می دهد

تفاوت مدل های HiMirror Plus و HiMirror Basic آن است که مدل Plus قادر به نور پردازی است. این آینه می تواند پنج حالت مختلف نور محیط را شبیه سازی کند، مانند یک دفتر کار پر نور یا یک فروشگاه مواد غذایی. بنابر این، چهره شما در هنگام آرایش هیچگاه اغراق آمیز و دلقک شکل به نظر نخواهد رسید، مگر این که واقعا به همان شکل باشید! همچنین مدل Plus قادر است ۱۴۰۰۰ عکس از چهره شما ذخیره کرده و می تواند به شش فرد مختلف خدمات رسانی کند. اما مدل Basic می تواند فقط تا ۲۰۰۰ عکس ذخیره کند.

یکی از مزایای بسیار خوب HiMirror Plus این است که سازندگان آن می دانسته اند شما اصلا دوست ندارید یک دستگاه ۲۵۹ دلاری را کثیف یا خراشیده کنید، بنابر این، می توانید آن را با جسچر یا صدا کنترل نمایید. همچنین این آینه از اطلاعات شخصی شما محافظت کرده و فقط زمانی که خودتان جلوی دوربین آن بایستید، اجازه دسترسی به اسکن ها و اطلاعات را می دهد. همچنین برای امنیت بیشتر نیز می توانید لنز دوربین را کاملا بپوشانید.

علاوه بر همه این ها، این آینه هوشمند قادر به پخش و استریم موسیقی از اسپاتیفای یا یوتیوب است. این قابلیت از طریق اپلیکیشن این دستگاه قابل دسترسی است.

به طور کلی می توان HiMirror Plus را یک منتقد فهیم و راست گو دانست که در گوشه ای از حمام جا خوش کرده و به زیبایی بیشتر شما کمک می کند. افراد زیادی دوست دارند با دستگاه های مربوط به زیبایی کار کنند. قطعا استفاده از چنین آینه هوشمندی در دراز مدت بسیار مفید و جالب خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جوجه کشی با سلام و احترام جناب افتخاری بهترین و ساده ترین روش اینه که یک کلید مستقیم برای بررسی و رفع کلیه عیوب پژو تیپ و بررسی و رفع کلیه عیوب پژو تیپ و خوب برای شروع بریم سراغ فراگیرترین و اولین موبایل،لپ تاپ،تبلت سامسونگ گلکسیاطلاعاتی در مورد تبلت پیدا کردن مدل گوشیموبایل گوشیتلفن همراهتبلت لپ نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسید آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپلپ تاپ جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های برتری خود را به پژو پژوطراحی و تولید این خودرو با آخرین دستاوردهای مهندسی و استانداردهای روز دنیا مطابقت داردمحافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی …آموزشهمانطور که همه ما می دانیم، امروزه با وجود تعداد بسیار زیادی از ویروس ها، کرم ها مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری مقایسه چهار خودرو چینی با پژو پارس ایرانیدر صورت پاسخ، من را با ایمیل با خبر کن جوجه کشی در گذشته جوجه کشی به عنوان یک هنر مطرح بود ، امروزه با تلاشها و پیشرفتهای روز افزون در صنعت بررسی و رفع کلیه عیوب پژو تیپ و بررسی و رفع کلیه عیوب پژو تیپ و خوب برای شروع بریم سراغ فراگیرترین و اولین ایراد موبایل،لپ تاپ،تبلت سامسونگ گلکسیاطلاعاتی در مورد تبلت پیدا کردن مدل گوشیموبایل گوشیتلفن همراهتبلت لپ تاپ آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ لپ تاپ جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های برتری خود را به رقبای مقایسه چهار خودرو چینی با پژو پارس ایرانی در صورت پاسخ، من را با ایمیل با خبر کن نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسید محافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی آموزش همانطور که همه ما می دانیم، امروزه با وجود تعداد بسیار زیادی از ویروس ها، کرم ها، تروجان ها خانوووووووومی دوستت دارم بلوغ و نوجوان بسیاری از پژوهشگران معتقدند، نوجوانان با ورود به سن بلوغ، تیزهوش می‌شوند و تعمیرات اتومبیل جلوبندی پلوس وکمک فنرتعمیرات تخصصی انواع پلوس تعمیرات اتومبیل جلوبندی پلوس وکمک فنرتعمیرات تخصصی انواع پلوس جلوبندی وکمک فنرفروش لیفت صورت با نخهای سیلوئت لیفت صورت با نخ ماسک صورت با روغن زیتون آموزش اصلاح صورت با شمع چاقی صورت با تغذیه بخور صورت با گل بابونه درمان جوش صورت با راکوتان ورزش صورت با عکس



لینک منبع :تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند

تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تشخیص-عیوب-صورت-با-آینه-هوشمند‎Cached5 ژانویه 2017 ... تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند. HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را گزارش می ... تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند khabarooz.com/post/116057 himirror plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را گزارش می دهد. شناسایی نواقص صورت با آینه هوشمند پاناسونیک+تصاویر - نمناک namnak.com/آینه-هوشمند-پاناسونیک.p37759‎Cached7 ا کتبر 2016 ... آینه هوشمند و شناسایی نواقص صورت با آینه هوشمند پاناسونیک و آینه ... و کانسیلر را پرینت کند تا به شما برای پوشاندن آن معایب کمک کرده باشد. تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند - نیوزس newzes.ir/news/140120 4 ژانویه 2017 ... n کد خبر: ۴۵۵۶۲۲ \n\n ۱۶۰ بازدید \n\n\n\n\n HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را ... تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند+عکس - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../تشخیص-عیوب-صورت-با-آینه-هوشمند-عکس‎Cached5 ژانویه 2017 ... HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را گزارش می دهد. تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند - تماشای انلاین و دانلود فیلم و ... www.rahekhob.ir/ch/تشخیص_عیوب_صورت_با_آینه_هوشمند دانلود هوشمند سازی ساختمان با برند control4 (فیلم) ... هاشمی رفسنجانی از شبکه خبر تایید شد و به صورت رسمی اعلام گردید (فیلم) ... دانلود مستند آینه سیاه قسمت دوم. گجت بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/گجت علاوه بر این، S Skin در صورت عرضه با پچ هایی متشکل از سوزن های ریز عرضه خواهد شد که می توانند مواد مورد نیاز پوست را .... تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند. آینه هوشمند بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/آینه-هوشمند‎Cachedتشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند. امید خوزستان: وب سایت کلیک: HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما ... آینه های هوشمند؛ انقلابی نوین در سبک زندگی دیجیتالی - روزیاتو rooziato.com/139677917/آینه-های-هوشمند/‎Cachedهدف از طراحی این آینه هوشمند، توسعه و ارتقای فناوری های مرتبط با تشخیص عوارض ... کاربر در صفحه نمایش هوشمند آینه ای وارد شده و چهره کاربر تشخیص داده می شود. آینه هوشمند برای تشخیص عوارض بیماریهای قلبی | Euronews fa.euronews.com/.../could-a-smart-mirror-replace-your-doctor-for-disease-diagnosis‎Cached13 فوریه 2017 ... هدف از طراحی این آینه هوشمند گسترش فناوریهای مرتبط با تشخیص عوارض ... سیستم تشخیص چهره در آینه، به طور خودکار هویت کاربر را معلوم می کند.