مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید

[ad_1]
به گزارش بلاغ، به گزارش بهداشت نیوز، یکی ازاین خوراکی ها گیاه مارچوبه است که دارای خواص درمانی فوق العاده عالی برای بدن است.
این خوراکی حاوی انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های A، C، E، K، و B6 همچنین فولات، آهن، مس، کلسیم، پروتئین و فیبر است.

این گیاه خوش طعم و با خواص درمانی فراوان را می توان به همراه انواع خوراکی ها به صورت خام، پخته، کبابی ویا حتی به صورت کوکو مصرف کرد.

خوردن مارچوبه همچنین می تواند باعث ایجاد احساس سیری، کمک به کاهش وزن، درمان یبوست، کاهش کلسترول بد خون، بر طرف کردن عفونت ادراری در بانوان و رفع مشکلات مجاری ادراری، کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت حس عشق و علاقه به همسر و درمان مشکلات هورمونی چون افزایش سطح استروژن و تستوسترون درمردان، رفع مشکلات گوارشی و احساس نفخ معده، کمک بند آوردن خون و رفع مشکلات ناشی از کاهش پلاکت های خونی، رفع افسردگی و به دلیل بالا بودن میزان فولیک اسید در آن برای درمان کم خونی در افراد به کار رود.

کارشناسان مصرف مارچوبه تازه را بویژه به همراه تخم مرغ و نیمرو در وعده صبحانه برای حفظ سلامت بدن توصیه می کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لاغری و کاهش وزن به سبک ستاره های خوش اندام …روشستاره های هالیوودی همیشه به سبب وزن و اندام متناسبی که دارند مورد توجه همه مردم قرار روش ساده برای کاهش سریع وزن روش ساده برای کاهش سریع وزن تغییرات ساده در شیوه زندگی از ورزش کردن گرفته تا یوگا و طبیعی‌ترین راه‌ها برای مقابله با مشکل کبد چربطبیعی ترین راه ها برای مقابله با مشکل کبد چرب مصرف بی اندازه غذاهای چرب و گنجاندن روی ؛ عنصری مهم در بدن به طور تقریبی در هر گرم گوشت تا میلی گرم روی وجود دارد نان سفید، چربی ها و شکر فاقد فروش ویژه پکیج لاغری توسط مهدی …چگونه چربی های شکم و پهلو را آب کنید و به شکم صافی دست یابید که همیشه آرزویش را داشتیدلبو و تزئینات آن برای شب یلداتزیین لبو برای شب یلدا قبل از پختن چغندرها می توانید پس از آنکه پوست نازکی از روی آنها سایت و مجله سرگرمی ناقلاپرتال اطلاع رسانی، عمومی و سرگرمی ناقلا ، خبر ، سبک زندگی ، تفریح ، ورزش ، بازی ، پزشکی چای سبز را چگونه بنوشیم تا لاغر شویم؟اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن جدول کالری سوزی برای فعالیت های مختلف مردمانمن در چهل روز ۸کیلو لاغر کردم، بارقرص تینوئیت ریتارد و چون اون قرص اشتهامو کم میکرد راه جادویی برای چاقی طبیعی صورتمصرف این غذاها بعد از ورزش کردن ممنوع اینفوگرافیک روش سریع و موثر برای سوزاندن لاغری و کاهش وزن به سبک ستاره های خوش اندام هالیوودی ستاره های هالیوودی همیشه به سبب وزن و اندام متناسبی که دارند مورد توجه همه مردم قرار دارند روش ساده برای کاهش سریع وزن روش ساده برای کاهش سریع وزن تغییرات ساده در شیوه زندگی از ورزش کردن گرفته تا یوگا و نخوردن فروش ویژه پکیج لاغری توسط مهدی خردمند چگونه چربی های شکم و پهلو را آب کنید و به شکم صافی دست یابید که همیشه آرزویش را داشتید طبیعی‌ترین راه‌ها برای مقابله با مشکل کبد چرب طبیعی ترین راه ها برای مقابله با مشکل کبد چرب مصرف بی اندازه غذاهای چرب و گنجاندن انواع فست روی ؛ عنصری مهم در بدن به طور تقریبی در هر گرم گوشت تا میلی گرم روی وجود دارد نان سفید، چربی ها و شکر فاقد روی لبو و تزئینات آن برای شب یلدا لبو هم از جمله خوراکی های پر طرفدار شب یلدا شب چله است که هم می تواند به تنهایی در ظرفی چای سبز را چگونه بنوشیم تا لاغر شویم؟ اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول جدول کالری سوزی برای فعالیت های مختلف مردمان من در چهل روز ۸کیلو لاغر کردم، بارقرص تینوئیت ریتارد و چون اون قرص اشتهامو کم میکرد فقط سایت و مجله سرگرمی ناقلا مجری مشهور سیما و کشف حجاب خانوادگی جدید دیده شدن گاو وحشی در خیابان‌های تهران ؟ عکس



لینک منبع :خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید

خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../خوراکی-هایی-برای-آنکه-سریع-لاغر-و-خوش-اندام-شوید‎Cached9 ژانویه 2017 ... خوراکی های درمانی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ یکی ازاین خوراکی ها ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../خوراکی-هایی-برای-آنکه-سریع-لاغر-و-خوش-اندام-شوید‎Cached9 ژانویه 2017 ... برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - سلامانه www.salamaneh.com/.../خوراکی-هایی-برای-آنکه-سریع-لاغر-و-خوش-اندام-شوید 9 ژانویه 2017 ... سلامانه : برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - نامه نیوز namehnews.ir/fa/.../خوراکی-هایی-برای-آنکه-سریع-لاغر-و-خوش-اندام-شوید 9 ژانویه 2017 ... برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../خوراکی-هایی-برای-آنکه-سریع-لاغر-و-خوش-اندام-شوید/7529775 برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن اندامی ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - تی نیوز tnews.ir/news/f79877708297.html 9 ژانویه 2017 ... ساعت 24-برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../خوراکی-هایی-برای-آنکه-سریع-لاغر-و-خوش-اندام-شوید/ 4 مه 2017 ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید. به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ یکی ازاین خوراکی ها گیاه ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید | نامه نیوز vista.ir/net/1589397 9 ژانویه 2017 ... برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید | میانا| اخبار میانه ... miana.ir/?p=69746‎Cached9 ژانویه 2017 ... برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن ... خوراکی هایی برای آنکه سریع لاغر و خوش اندام شوید - - اخبار - قائم آنلاین www.qaemonline.ir/.../خوراکی%20هایی%20برای%20آنکه%20سریع%20لاغر%20و%20خوش%20اند... 9 ژانویه 2017 ... برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن ...