مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین دختر بچه ای با نام «بروک نیتزل» توانسته با استفاده از اکو دات، برای خود اسباب بازی و خوراکی های مورد علاقه اش را سفارش دهد. آمازون اکو دات مورد اشاره در کریسمس توسط پدر و مادر «بروک» خریداری و در آشپزخانه نصب شده بود.

«بروک» به کمک دستیار صوتی الکسا یک خانه عروسکی به ارزش 162.32 دلار و یک بسته کلوچه 2 کیلوگرمی را خریداری کرد. او گفت: «من فقط از الکسا پرسیدم که می تواند یک خانه عروسکی و کمی کلوچه سفارش دهد؟ او در جواب گفت آیا مطمئن هستید؟ و من هم جواب دادم بله.»

پس از آن آقا و خانم «نیتزل» تصمیم گرفتند که تنظیمات مربوط به کنترل به دست والدین را فعال کنند تا خریدهای آینده آنها تنها زمانی تأیید شوند که کد 4 رقمی از پیش تعیین شده به درستی وارد شود.

در حال حاضر عدم وجود قابلیت کنترل به دست والدین روی اکو دات می تواند مشکل ساز باشد و برای جلوگیری از خریدهای این چنینی تنها دو راه پیش رو است: فعال کردن کد چهار رقمی تأیید سفارش در اکانت آمازون و یا خاموش کردن قابلیت خرید صوتی از آمازون.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم …نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم ساندیس خور نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت



لینک منبع :بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد

بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی-خود-شد 9 ژانویه 2017 ... از این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید، چون ممکن است این بلندگو صدای مجری خبر را با صدای ... Images for بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی-خود-شد‎Cached9 ژانویه 2017 ... تصویر بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد. به گزارش جام‌جم آنلاین دختر بچه ای با نام «بروک نیتزل» توانسته با استفاده از اکو دات، ... خبرگزاری سروش » بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد https://sorooshnews.ir/بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی/ 9 ژانویه 2017 ... از این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید، چون ممکن است این بلندگو صدای مجری خبر را با صدای ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی-خود-شد/‎Cachedاز این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید، چون ممکن است این بلندگو صدای مجری خبر را با صدای مالک خود اشتباه ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی-خود-شد/ 10 ژانویه 2017 ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد. از این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید، چون ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد | آموزش مجازی | مدرک ... iranelearn.com/feed.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی‎Cachedبلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد، مدرک معتبر بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی و مدرک معتبر و ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی-خود-شد‎Cached9 ژانویه 2017 ... شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری مهر: از این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد | تسنیم | خبروان khabarone.ir/news/.../بلندگوی-هوشمند-بلای-جان-مالک-آمریکایی-خود-شد 9 ژانویه 2017 ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد. از این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید، چون ... بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد - خبرگزاری مهر | خبر ... khabarfarsi.com/u/31190441 بلندگوی هوشمند بلای جان مالک آمریکایی خود شد. از این به بعد در زمان استفاده از بلندگوی هوشمند الکسا بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید، چون ممکن است این ...