مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

به سوی غارهای مرمرین شیلی

[ad_1]
 برترین ها: اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند که در عکس ها دیده اید، مقصد نهایی ممکن اسـت کاملا ناامید کننده باشد اگر با استانداردهایی که انتظار داشته اید مطابقت نکند. غارهای مرمرین شیلی چنین رویایی را در ذهن «کریس هیلاری» ایجاد کرده بودند و او رفت تا بزرگترین شگفتی این کشور را خودش ببیند. هیلاری عکاس تبلیغاتی بود که به عکاس منظره تبدیل شد. او بعد از اینکه از شغل روزمره خود خسته شد به امریکای جنوبی رفت تا بتواند از زیبایی های آن عکاسی کند.

 

در ابتدای ورود به غار مناظر به روشنایی کبودرنگی که او انتظار داشت نبودند. راهروها تیره و غم انگیز بودند و موجب شدند او فکر کند که شاید درخشش آبی یخی تنها تبلیغاتی بودند که شباهتی با اصل موضوع نداشتند. همان طور که در حال کشف و ماجراجویی در فضاهای خطرناک غار بود کم کم چشم اندازش روشن شد تا اینکه به نقطه شگفت انگیز نهایی رسید و با مناظری روبرو شد که شبیه نقاشی های رنگ روغن پیچ و تاب خورده بودند. صحنه های جادویی با الگوهای انتزاعی و در پایان، این سفر واقعا ارزشش را داشت. تصاویر این غارهای مرمرین فیروزه ای را در این مطلب مشاهده می کنید.

 

به سوی غارهای مرمرین فیروزه ای شیلی 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

به سوی غارهای مرمرین شیلی



لینک منبع :به سوی غارهای مرمرین شیلی

به سوی غارهای مرمرین شیلی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/367053/به-سوی-غارهای-مرمرین-شیلی 1 سپتامبر 2016 ... به سوی غارهای مرمرین شیلی. اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند که در عکس ها دیده اید، مقصد نهایی ممکن است ... به سوی غارهای مرمرین شیلی | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/به-سوی-غارهای-مرمرین-شیلی/‎Cached13 سپتامبر 2016 ... به سوی غارهای مرمرین شیلی. اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند که در عکس ها دیده اید، مقصد نهایی ممکن است ... به سوی غارهای مرمرین شیلی - آکا www.akairan.com/asia/word/news20169819284660781.html 8 سپتامبر 2016 ... اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند ... غارهای مرمرین شیلی چنین رویایی را در ذهن «کریس هیلاری» ایجاد کرده ... غارهای مرمرین شیلی | درخشان در دریاچه کاررا - کارناوال www.karnaval.ir/marble-cave-chile-carrera-lake‎Cached Rating: 5 - 20 reviews سفر به غار مرمرین شیلی را با ویدئوی زیر تجربه کنید ... غار چیکو از چندین ستون و تونل تو در تو تشکیل شده که نگاه گردشگران را به سوی خود جلب می کنند. غارهای ... به سوی غارهای مرمرین شیلی - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/به_سوی_غارهای_مرمرین_شیلی‎Cachedدانلود ویدیوهای مرمرین سنگ کسری · دانلود غارهای آپوستل · دانلود غارهای جزیره قشم، The caves of Qeshm Island. به سوی غارهای مرمرین شیلی. دانلود کارناوال | غارهای ... آپارات - غار مرمرین شیلی www.aparat.com/result/غار_مرمرین_شیلی‎Cachedآپارات - غار مرمرین شیلی. ... بازی فوتبال به نفع کودکان کار خانه علم دروازه غار · انرژی مثبت. 7 بازدید. 8:42 ... Sami Yusuf - The Cave of Hira│سامی یوسف - غار حراء. به سوی غارهای مرمرین شیلی - پول و تجارت poolvatejarat.com/به-سوی-غارهای-مرمرین-شیلی/ 1 سپتامبر 2016 ... اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند که در عکس ها دیده اید، مقصد نهایی ممکن است کاملا ناامید کننده باشد اگر ... به سوی غارهای مرمرین شیلی - تیترنو www.titreno.com/fa/news/2050596/برترین-ها 1 سپتامبر 2016 ... اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند که در عکس ها دیده اید، مقصد نهایی ممکن است کاملا ناامید کننده باشد اگر ... غارهای مرمرین شیلی | درخشان در دریاچه کاررا - ایران تور irantour-co.com/غارهای-مرمرین-شیلی-درخشان-در-دریاچه-کا/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... سفر به غار مرمرین شیلی را با ویدئوی زیر تجربه کنید ... از چندین ستون و تونل تو در تو تشکیل شده که نگاه گردشگران را به سوی خود جلب می کنند. به سوی غارهای مرمرین شیلی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24538053 1 سپتامبر 2016 ... به سوی غارهای مرمرین شیلی. برترین ها: اگر شغلتان را ترک کرده اید تا به جاهایی سفر کنید که تنها رویایی بوده اند که در عکس ها دیده اید، مقصد نهایی ...