مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم تحقیق دانشگاه کیوتو ژاپن دریافته اند مصرف چای سبز مانع از بروز پارگی آئورت شکمی که وضعیتی خطرناک و مرگبار بوده و شرایطی اســت که در آن، عروق اصلی بدن بیش از اندازه کشیده شده و متورم می شوند، پیشگیری می کند.

محققان دریافتند پلی فنول چای سبز که مولفه اصلی چای سبز بشمار می اید می تواند به پیشگیری از پارگی آئورت شکمی کمک کند.

در این مطالعه تیم تحقیق، موش ها را با آنزیم های که موجب بروز پارگی آئورت شکمی می شد، تحت عمل قرار دادند و دریافتند این شرایط در موش های که پلی فنول چای سبز نوشیده بودند به مراتب کمتر بروز کرده بود.

کنجی میناکاتا، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «از آنجائیکه پارگی آئورت شکمی هیچ علامتی ندارد، معمولاً ناشناخته باقی می ماند. بدون درمان هم معمولا در ۵۰ درصد مواقع منجر به مرگ می شود.»

به گفته محققان، نوشیدن چای سبز موجب کاهش التهاب و تولید بیشتر الاستین می شود؛ اینها دلیل اصلی بروز پارگی آئورت شکمی و همچنین پارگی دیواره عروق هستند.

مطالعات قبلی نشان داده اند که نوشیدن چای سبز می تواند از بروز سرطان، بیماری های قلبی، التهاب و اکسایش پیشگیری کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

چای سبز،خواص چای سبز،مضرات چای ، انواع چای آکاچای سبز احتمالا بی اثر است برای پیشگیری از سرطان کولون مروری بر خواص چای سبز چای سبز مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، …آکاایران قلب مهم ترین عضو در بدن است که کمترین اختلالی در آن باعث عدم زندگی هر انسانی بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در سکته مغزیسکته مغزی، سومین علت شایع مرگ در آمریکا و پس از آلزایمر، دومین علت شایع ناتوانی‌های خواص خوراکی ها خواص ناشناخته نارگیل نارگیل خواص زیادی برای بدن دارد این میوه خوشمزه باعث تنظیم قند پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی بیماری غیر واگیر پزشکان ایراندر بسیاری از موارد نفخ معده با رعایت رژیم غذایی متعادل و سالم برطرف می شود اما اگر این روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر روابط …به بیماری‌هایی که از طریق روابط جنسی منتقل می‌شوند آمیزشی می‌گویند‎ ع امل اصلی نوشته های خواندنی کوشا یکشنبه ‏ ‏ ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت ورزش ، تغذیه ، سلامتیخطرات ناشی از سیگار کشیدن بر همه معلوم است سیگار کشیدن در محیط های بسته مثل اتاق کار انجمن زنان موفق و سخت کوش آی وی افی صفحه آیویاف چیست؟ و فرق آن با سایر روشهای کمک باروری از قبیل میکرو اینجکشن، زیفت و گیفت



لینک منبع :فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن

فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-بدن‎Cached28 آگوست 2016 ... طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. 1952،فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن 2rooznameh.ir/.../80877-1952،فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-بدن‎Cachedفایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن. طبق یافته‌های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می‌کند. به گزارش مهر، ... فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-بدن 30 آگوست 2016 ... طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - اصلاحات نیوز eslahatnews.com/.../فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-ب.html 28 آگوست 2016 ... طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. به گزارش خبرنگار مهر، تیم تحقیق دانشگاه ... فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - صفحه نخست www.tabnakkohkiluye.ir/.../فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-بدن 28 آگوست 2016 ... طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - خبرگزاری مهر www.shahrekhabar.com/medical/147234264007337 28 آگوست 2016 ... طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. - خبرگزاری مهر. فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن – دکتر احمدزاده drnutri24.com/.../فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-ب/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... چای سبز. طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. تیم تحقیق دانشگاه کیوتو ژاپن ... فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - تابناک قم www.tabnakqom.ir/fa/.../فایده-چای-سبز-در-پیشگیری-از-پارگی-عروق-بدن 28 آگوست 2016 ... طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می کند. میهن مگ - فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن https://mihanmag.com/.../فایده_چای_سبز_در_پیشگیری_از_پارگی_عروق_بدن‎Cached15 مه 2017 ... از مزایای چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق خونی در بدن با توجه به نتایج این مطالعه است. چای سبز از بروز بعدی در مورد عمده در عروق بدن و ... فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24357568 28 آگوست 2016 ... فایده چای سبز در پیشگیری از پارگی عروق بدن. طبق یافته های مطالعاتی، چای سبز از بروز یک وضعیت مرگبار در عروق اصلی بدن پیشگیری می ...