مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید

[ad_1]

وب سایت پدال: شرکتی لهستانی اســت که قصد دارد با کانسپت هیبریدی Varsovia به روند روبه رشد سدان‌های لوکس با آلایندگی کم بپیوندد. این خودروساز فعلاً رندرهایی از کانسپت هیبریدی ورشو را منتشر کرده و وعده داده اســت که در طول یکی از نمایشگاه‌های خودرو آینده برای اولین بار از نمونهٔ واقعی این خودرو پرده‌برداری خواهد کرد.

 

 ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید

بااین‌حال این سدان لوکس جعبه‌ای شکل هنوز آیندهٔ معلومی ندارد چراکه این شرکت خودروسازی کوچک اذعان کرده اســت که به یک پذیرش مثبت و استقبال مناسب خریداران بالقوه از ورشو نیاز دارد تا بتواند تولید آن‌را آغاز کند. با فرض اینکه همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی پیش رود، سازنده قصد دارد تعداد 50 دستگاه از این خودرویِ با تکنولوژی بالا را در سال 2018 تولید نماید.


ورشو موتورز جزئیاتی از قوای محرکهٔ این سدان کانسپت را نیز ارائه کرده اســت. این خودرو در اصل با برق کار می‌کند اما یک موتور درون‌سوز نیز در آن نصب شده اســت که به‌عنوان یک ژنراتور برای شارژ باطری‌ها عمل می‌کند. این شرکت ادعا کرده اســت که سدان کانسپت ورشو می‌تواند به‌صورت تمام برقی تا 350 کیلومتر را طی نماید درحالی‌که با کمک یک مخزن سوخت پُر این رقم به 850 کیلومتر افزایش پیدا می‌کند. شتاب صفرتاصد آن نیز کمتر از 5 ثانیه اعلام شده اســت.

 

 ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید

طراحی سنتی و جعبه‌ای شکل کانسپت هیبریدی ورشو توسط استودیوی طراحی Kadler که در نزدیکی پایتخت لهستان قرار دارد انجام گرفته اســت. در طراحی این خودرو از پری دریایی الهام گرفته شده اســت که این تأثیرپذیری در بخش‌هایی از گلگیرهای جلو و درها دیده می‌شود. همچنین الهام از این موجود افسانه‌ای زینت‌بخش کاپوت خودرو نیز شده اســت.

در داخل، طراحی این کانسپت کاملاً با توجه و اهمیت فراوان به سرنشینان عقبی صورت گرفته اســت به‌گونه‌ای که بجای صندلی سرنشین جلو یک زیر پایی و دو صفحه‌نمایش 19 اینچی تعبیه شده اســت که از سقف خودرو آویزان می‌شوند. همچنین این خودرو مجهز به یک کامپیوتر با اینترنت ماهواره‌ای اســت که کار با آن‌را در جاده‌های گوناگون راحت می‌کند. یک صفحه‌کلید و ماوس نیز در عقب خودرو تعبیه شده اســت.

 

 ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید

صندلی‌های عقبی ورشو نهایت آرامش و راحتی را برای سرنشینان ارائه می‌کنند. هرکدام از آن‌ها تنظیمات مجزایی برای گرم‌کن، سردکن، استحکام و ماساژور دارند. حتی سازنده ادعا کرده اســت که صندلی‌های عقبی کانسپت ورشو به تکنولوژی خاصی مجهز خواهند بود که به‌طور خودکار وزن و اندازهٔ سرنشینان را تشخیص داده و خود را با آن سازگار می‌کنند.

 

 ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید

اگر کانسپت ورشو درنهایت رنگ خط تولید را به خود ببیند طیف وسیعی از انتخاب‌ها جهت سفارشی‌سازی را به خریداران ارائه می‌کند به‌گونه‌ای که خریداران می‌توانند هرگونه تجهیزات غیراستاندارد را سفارش داده، طراحی منحصربه‌فردی را برای رینگ‌ها درخواست نموده و طرح دقیقی از سیستم چندرسانه‌ای را انتخاب کنند. البته تمامی این موارد در صورتی اســت که این سدان کانسپت جعبه‌ای شکل به‌اندازهٔ کافی مورد استقبال قرار گیرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 سپتامبر 2016 ... ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. دانش > فناوری - شرکت (Varsovia Motor (Varsovia(ورشو،پایتخت ...5 سپتامبر 2016 ... کانسپت, خودرو, لهستان, هیبریدی خودروی دیدنی و جالب بت من در خیابان های روسیه فیلمشرکتی لهستانی است که قصد دارد با کانسپت هیبریدی ...5 سپتامبر 2016 ... شرکتی لهستانی است که قصد دارد با کانسپت هیبریدی Varsovia به روند روبه رشد سدان های لوکس با آلایندگی کم بپیوندد.کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱. شرکتی لهستانی است که قصد دارد با کانسپت هیبریدی Varsovia به روند ...7 سپتامبر 2016 ... nورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینیدn n به گزارش پدال،بااینحال این سدان لوکس جعبهای شکل هنوز آیندهٔ ...5 سپتامبر 2016 ... این خودروساز فعلاً رندرهایی از کانسپت هیبریدی ورشو را منتشر کرده و وعده داده ... ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید ... بهینهترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید تصاویر · همه چیز درباره ...5 سپتامبر 2016 ... شرکتی لهستانی است که قصد دارد با کانسپت هیبریدی Varsovia به روند روبه رشد سدانهای لوکس با آلایندگی کم بپیوندد.ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید بااینحال این سدان لوکس جعبهای شکل هنوز آیندهٔ معلومی ندارد چراکه این شرکت خودروسازی ...این خودروساز فعلاً رندرهایی از کانسپت هیبریدی ورشو را منتشر کرده و وعده داده ... از نمایشگاههای خودرو آینده برای اولین بار از نمونهٔ واقعی این خودرو پردهبرداری خواهد کرد. ... ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید


کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار



لینک منبع :کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید

Images for کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کانسپت-جذاب-خودروی-ورشو-را-ببینید‎Cached5 سپتامبر 2016 ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. شرکتی لهستانی است که قصد دارد با کانسپت هیبریدی Varsovia به روند روبه رشد سدان‌های لوکس با ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید - الف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/economic/147309336054939 5 سپتامبر 2016 ... ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. بااین‌حال این سدان لوکس جعبه‌ای شکل هنوز آیندهٔ معلومی ندارد چراکه این ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/382858/کانسپت-جذاب-خودروی-ورشو-را-ببینید ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. بااین‌حال این سدان لوکس جعبه‌ای شکل هنوز آیندهٔ معلومی ندارد چراکه این شرکت خودروسازی ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید | بااین حال این سدان لوکس - قطره www.ghatreh.com/news/nn33549593/کانسپت-جذاب-خودروی-ورشو-ببینید 5 سپتامبر 2016 ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. بااین حال این سدان لوکس جعبه ای شکل هنوز آیندهٔ معلومی ندارد چراکه این شرکت خودروسازی کوچک اذعان کرده ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید | برترینها vista.ir/news/30412055/کانسپت-جذاب-خودروی-ورشو-را-ببینید‎Cachedشرکتی لهستانی است که قصد دارد با کانسپت هیبریدی Varsovia به روند روبه رشد سدان‌های لوکس با آلایندگی کم بپیوندد. کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/کانسپت_جذاب_خودروی_ورشو_را_ببینید‎Cachedکانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. دانلود تبلیغ خودروی جدید کانسپت بی ام دبلیو · دانلود جاذبه های گردشگری ورشو (فیلم) · دانلود کانسپت خودروی جدید رنجروور. کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/241741/ ورود لهستان به رقابت خودروهای هیبریدی/کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. بااین‌حال این سدان لوکس جعبه‌ای شکل هنوز آیندهٔ معلومی ندارد چراکه این شرکت خودروسازی ... کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید - پول و تجارت poolvatejarat.com/کانسپت-جذاب-خودروی-ورشو-را-ببینید-3/ کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید. شهر خبر شهریور ۱۵, ۱۳۹۵ اخبار رسانه ها, بورس ارسال دیدگاه 2 بازدید. نوشته های مرتبط. ناراحتی تراکتوری‌ها از جریمه 10 درصدی. کانسپت جدید پژو را ببینید - onvansho onvansho.ir/result/کانسپت-جدید-پژو-را-ببینید.html کانسپت جذاب خودروی ورشو را ببینید این سدان کانسپت را نیز جدید مرغ . با ماشین های جدید پژو آشنا شوید تصاویر ماشین های جدید پژو n ماشین های جدید پژو مجله مراحم؛ ...