مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد

[ad_1]

دعای گشایش کار به منظور فرج در کارهای راکد و بدون رونق خوانده می شود. دعای گشایش کار با توکل بر خدا می تواند گره از کارهای بسته باز کند.

این روزها زندگی مردم به مشکلات گره خورده است و هر روز یک خبر بد فکر مردم را درگیر می کند. از این رو همه به دنبال گشایشی در گره کار خود هستند و دعای گشایش کار مرهمی است برای گره گشایی در امور؛ چرا که تنها با یاد خداست که دلها آرام می گیرد.

دعای گشایش کار از پیامبر (ص)

در مکارم الاخلاق است که حضرت رسول (ص) به علی (ع) فرمودند: هرگاه گرفتاری پیدا کردی این دعا را زیاد بخوان:

بسم الله الرحمن الرحیم

لاحَولَ ولاقوه اِلاّ بالله العَلی العَظیم اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیاکَ نستَعین


دعای گشایش کار وصیت امام حسین (ع) به امام سجاد (ع)

از امام زین العابدین (ع) روایت است که پدرم در وقت شهادتش به من فرمود پسرم دعایی را که مادرم فاطمه به من یاد داده برای تو می خوانم حفظ کن که در مواقع حاجت و هم و غم و گرفتاری آن را بخوان:

«الهی بِحَقَّ یاسینْ وَ القُرآنِ الْحِکیمِ وَ بِحَقَّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظیمِ یا مَنْ یَقْدرُ علی حوائج السائلین یا من یعلمُ ما فی الضمیر یا منفسا عن المکروبین یا مفرجا عن المغمومین یا راحم الشیخ الکبیر یا رازق الطفلِ الصَغیر یا من لایَحتاجُ الی التفسیر صل علی محمد و آل محمد و افعل بی کذا و کذا.»

و به جای کذا و کذا حاجت بخواه.

دعای گشایش کار . دعای گشایش کارها

دعای گشایش کار از امام سجاد (ع)

امام سجاد (ع) در دعای 54 صحیفه سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید: «یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَه وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی».

آن گاه آیه الکرسی (آیه 255 سوره بقره) و سوره فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید: «ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد... جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشته نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده... خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه میترسند بترسم...»

نماز گشایش کار از امام صادق (ع)

حضرت امام صادق (ع) می‌فرماید: چون کارها بر تو دشوار شود، در وقت زوال، دو رکعت نماز بگذار و در رکعت اوّل حمد و اخلاص را بخوان و سپس «انا فتحنا لک فتحاً مبیناً» را تا «و ینصرک الله نصراً عزیراً» را قرائت کن. در رکعت دوّم سوره فاتحه و اخلاص و «الم نشرح» را بخوان و این نماز به تجربه رسیده است.»

دعای گشایش کار از امام صادق (ع)

حضرت امام صادق (ع) می‌فرماید: بگو «اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک و اسعدنی بتقواک و لاتشقنی بنشطی لمعاصیک و خدلی فی قضائک و بارک لی فی قدرک حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتک یا رب و اقر بذلک عینی»

دعای گشایش کار . دعا برای گشایش کار و روزی

و نیز از حضرت امام صادق (ع) نقل شده که فرمود برای برآورده شدن حوائج دنیا و آخرت بگو: «اللهم اعنی علی هول یوم القیامه و اخرجنی من الدنیا سالماً و زوجنی من الحور العین و اکفنی مونتی و مونه عیالی و مونه ‌الناس و ادخلنی برحمتک فی عبادک الصّالحین.»

دعای گشایش کار از امام موسی کاظم (ع)

کفعمى در کتاب «بلد الامین» دعایى به روایت از موسى بن جعفر (ع) نقل کرده و گفته است: این دعا عظیم الشأن‏ و سریع الاجابه است:

«اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیاءِ إِلَیکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیاءِ إِلَیکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَینَهُمَا یا مَنْ إِلَیهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِی الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یا وَاحِدُ یا أَحَدُ یا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یلِدْ وَ لَمْ یوْلَدْ وَ لَمْ یکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّی عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیه الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیه الْبَیضَاءِ وَ الْعَلَوِیه الْعُلْیا [الْعَلْیاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیرِ حِسَابٍ»

سپس حاجت خود را درخواست کن.

دعای گشایش کار . طلسم گشایش کار

دعای گشایش کار از سلمان فارسی

از جناب سلمان روایت است: هرکس ۱۰ روز بعد از نماز صبح قبل از این که با کسی سخن بگوید دعای زیر را ۱۰ مرتبه بخواند سپس سوره «یاسین» را بخواند هر حاجتی داشته باشد بی شک بر آورده می شود و اگر روا نشود بر من لعنت فرستد. به درستی که اسم اعظم الهی در این دعاست:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا قَدیمُ یا دائِمُ یا حَیُّ یا قیّوم یا فَردُ یا وَتر یا واحِدُ یا اَحد یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یولَد وَ لم یکن له کفواً اَحد و صلّی الله عَلی مُحمَدٍ وَ آله اجمعین بِرَحمَتِکَ یا ارحمَ الرّاحمین»


گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رمز و رموزی برای ایجاد محبت بین همسراندعای صنمی …رمز و رموزی برای ایجاد محبت بین همسراندعای صنمی قریشی و سایر دعاهای تجربه شده و دعای باطل السحرباطل سحردعای زبان بنددعای …پک آموزش منبت کاری منبت کاری‌ هنری است‌ مشتمل بر حکاکی‌ و کنده کاری‌ بر روی‌ چوب گشایش در زندگی با توصیه های آیت الله بهجت آکاگشایش در زندگی و دعای گشایش در زندگی و توصیه های آیت الله بهجت و ذکرهای گشایش را در علوم غریبه اسرار دعا و طلسم گشایش بخت شفای …علوم غریبه دفع سحر از منزل بازشدن شخص بسته طالع بینی اعداد یافتن اشیا گمشده ابطال سحر متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح …متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح در ادامه مطلب از رسول اکرم منقول است المصباحبله جریان خواب فرعون و معبران و کاهنان از مبرزترین و ملموس ترین این قضایا است آنجایی تأکید اسلام بر رعایت حقوق فرزندان آکادر آیاتی دیگر از قرآن کریم خداوند متعال امر به اکرام والدین می کند و این خود گواهی است بزرگان عرفان و معنویت اذکار خاص و عمومی ذکر عرفا و الف خیر و ثواب است ب خیر کثیر دارد ت از گناه ها توبه کند ث به دولت می رسدهزار و یک اثر ذکری شگفت انگیزهزار و یک اثر ذکری شگفت انگیز ذکر لاحول و لا قوة الا بالله العلى العظیمذکر یونسیه این ذکر شریف اثر بسیار عجیبی در …این ذکر شریف اثر بسیار عجیبی در رفع غم و اندوه دارد رمز و رموزی برای ایجاد محبت بین همسراندعای صنمی قریشی و رمز و رموزی برای ایجاد محبت بین همسراندعای صنمی قریشی و سایر دعاهای تجربه شده و مجرب دعای باطل السحرباطل سحردعای زبان بنددعای محبتعلوم غریبه خیلی سوال در مورد جن شده که اکثریت تکراری بودهبه خاطر همین یه تاپیک جداگانه زدم تا همه علوم غریبه اسرار دعا و طلسم گشایش بخت شفای بیماری ایجاد محبت دعاطلسمشفای بیماریکسب ثروتگشایش بختجلب محبترسیدن به معشوق دعااسرار دعا شفای بیماری گشایش در زندگی با توصیه های آیت الله بهجت آکا گشایش در زندگی و دعای گشایش در زندگی و توصیه های آیت الله بهجت و ذکرهای گشایش را در اکاایران متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح دانلود دعا متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح در ادامه مطلب از رسول اکرم منقول است آن شبی بزرگان عرفان و معنویت اذکار خاص و عمومی ذکر عرفا و افراد عادی آثار و خواص تمام یک‌صد و چهارده سوره قرآن کریم برای هریک از سوره های قران خواص متعددی ذکر تأکید اسلام بر رعایت حقوق فرزندان آکا سفارش در خصوص والدین امری است که به کرات در متون دینی دیده می شود احترام به والدین، محبت به المصباح بله، اینکه از طریق علم نجوم که طالع بینی بخشی از آن را تشکیل می دهد، بتوان به حقایقی دست یافت تفسیر آیات و از سوره ی مبارکه ی طلاق قرآن کریم چشم‌اندازی به تمام وسعت هستی دارد و با زلال حکمت و معرفتی که در چشم‌سار آیاتش



لینک منبع :دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد

Images for دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد | ستاره setare.com/fa/.../دعای-گشایش-کار-بسته-شده-بر-اثر-چشم-بد‎Cached11 ژانویه 2017 ... دعای گشایش کار به منظور فرج در کارهای راکد و بدون رونق خوانده می شود. دعای گشایش کار با توکل بر خدا می تواند گره از کارهای بسته باز کند. دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد - مجله اینترنتی ستاره tnews.ir/news/254677853148.html‎Cached11 ژانویه 2017 ... دعای گشایش کار به منظور فرج در کارهای راکد و بدون رونق خوانده می شود. دعای گشایش کار با توکل بر خدا می تواند گره از کارهای بسته باز کند. دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد - تبیان irtebyan.ir/دعای-گشایش-کار-بسته-شده-بر-اثر-چشم-بد.html‎Cachedدعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد. این روزها زندگی مردم be مشکلات گره خورده است و har روز یک خبر بد فکر مردم ra درگیر می کند. az in رو hame be دنبال ... چند دعای مجرب برای رونق کسب و کار - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چند-دعای-مجرب-برای-رونق-کسب-و-کار‎Cached18 مارس 2017 ... انجام می دهند در همین مورد چند دعا و ذکر را برای رونق در کسب و کار و برکت ... که رزق و روزیشان بسته شده و یا مورد چشم زخم و نظر قرار گرفته است. ... برنده اثر چشم زخم و نظر و هر گونه سحر و طلسمی است که موجب بسته شدن رزق و روزی است . دعای باطل کردن طلسم رزق Archives - ملکوت 786 www.malakut786.com/tag/دعای-باطل-کردن-طلسم-رزق/‎Cached Similarدعای حفظ کشاورزی و مزرعه و باغ از آفت , دعای دفع افات , دعا برای ... کسانی است که رزق و روزیشان بسته شده و یا مورد چشم زخم و نظر قرار گرفته است. این آیات به اذن و اراده باریتعالی، وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی کننده و از بین برنده اثر چشم زخم و نظر و . ..... کارها · باطل السحر فوری و مجرب – دستورالعملی برای ابطال سحر · دعای گشایش ... باطل کردن طلسم و چشم زخم Archives - ملکوت 786 - ملکوت 786 - دعای محبت www.malakut786.com/tag/باطل-کردن-طلسم-و-چشم-زخم/‎Cached Similarدعای حفظ کشاورزی و مزرعه و باغ از آفت , دعای دفع افات , دعا برای ... کردن رزق و روزی کسانی است که رزق و روزیشان بسته شده و یا مورد چشم زخم و نظر قرار گرفته است. این آیات به اذن و اراده باریتعالی، وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی کننده و از بین برنده اثر چشم زخم و نظر و . ... دعای ابطال چشم زخم , باطل کردن چشم زخم , دعای رفع نظر بد , دعای. دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد - قطره www.ghatreh.com/news/nn35523577/دعای-گشایش-کار-بسته-شده-اثر-چشم 11 ژانویه 2017 ... دعای گشایش کار به منظور فرج در کارهای راکد و بدون رونق خوانده می شود. دعای گشایش کار با توکل بر خدا می تواند گره. دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...دعای%20گشایش%20کار%20بسته%20شده%20بر%20اثر%20چشم%20بد دعای فارسی سفره با "الهی که این سفره معمور باد" آغاز می شود. قبل از دعای فارسی سفره دعای عربی خوانده می شود. دعای فارسی سفره چند نوع است. مستحب است که بعد از ... دعا و سوره های مخصوص برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو • احکام • همراه ... https://baelm.net/دعا-و-سوره-های-مخصوص-برای-باطل-کردن-طلسم/‎Cachedتوجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است. ... برای باز شدن شخص بسته شده این آیات شریفه را بنویسید و به همراه شخص نمایید. .... نهان چه کاری از دست ما بر می آید و چه راهی برای نجات خویشتن از شر آنان سراغ داریم؟ ... تغییر محل زندگی، و تکرار سوره «یس» مشکلات و نفوس بد از اطراف شما دور خواهد شد.