مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟

[ad_1]

4 tips for avoiding dry skin in the winter

زمستان فصلی است که پوست شما میتواند بیشتری آسیب را ببیند پس برای مراقبت از سلامت پوست در فصل زمستان آماده باشید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ “زمستان فصل قوزک‌های ترک‌خورده، زبری آرنج، خارش پا و یا پوست ترک‌خورده و رنج‌آور است.” یعنی اگر از پوست تان محافظت نکنید به این‌ها دچار می‌شوید.

به هر حال فصل زمستان، باوجود آلاینده‌های بیرون، و هوای گرم و خشک داخل خانه می‌تواند برای پوست‌ خیلی سخت باشد.

در ادامه ۴ توصیه از کارشناسان درمورد جلوگیری از خشکی پوست‌ و حفظ پوستی و سالم و بدون خارش تا بهار آمده‌است.

۱. هوشمندانه‌تر دوش بگیرید

می‌دانیم دوش‌های طولانی و داغ، به‌ویژه در صبح‌های سرد حس خوبی دارد، اما اندرو گوئتز، مالک نیمی از برند مالین+گوئتز توصیه می‌کند این کار را نکنید. او می‌گوید”این اشتباه شماره‌ی ۱ آدم‌ها در زمستان است. می‌دانم احساس خوبی به شما دست می‌دهد، اما به سرعت آب پوست‌ تان را از بین می‌برد.” حداقل تا تا مارچ دوش‌های کوتاه‌تر و ولرم بگیرید. و هنگام استحمام با یک لیف تمام سطح پوست‌ تان را با ملایمت مالش دهید. این به رفع خارش و جریان خون کمک می‌کند و چربی‌های طبیعی بدن را افزایش می‌دهد.

۲. زیاد از صابون استفاده نکنید

از مصرف صابون‌های خشن با رایحه‌های مصنوعی یا عوامل آنتی‌باکتریال مصنوعی زیاد خودداری کنید. این صابون‌ها روغن‌های محافظ را که پوست‌مان تولید می‌کند از بین می‌برند. دکتر رابرت دلاولا، استاد تمام پوست‌ در دانشگاه کلرادو، پیشنهاد می‌کند برای مصرف صابون راهبرد داشته‌باشید. قسمت‌هایی را که ممکن است بو بدهند(زیر بغل، پاها، و کشاله‌ی ران) صابون بزنید و قسمت‌هایی را که ممکن است خشک شوند(ساق پاها و شکم) صابون نزنید.

مقاله مرتبط: کاهش خشکی پوست در فصل های سرد

۳. از مرطوب‌کننده زیاد استفاده کنید

بلافاصله پس از آن دوش کوتاه، از یک مرطوب‌کننده‌ی غنی استفاده کنید تا رطوبت پوست‌ را حفظ کنید. لوسیون سرشار از ویتامین مالین+گوئتز بدون این‌که بیش از حد غلیظ باشد، این کار را می‌کند و خواص تسکین‌دهنده‌ی آن قرمزی را کاهش می‌دهد و پوست‌ را پس از اصلاح تسکین می‌دهد. برای قسمت‌هایی که واقعا زبر هستند، (مثل دست‌ها، پاها، و آرنج) از چیزهای قوی‌تر و ماندگارتر مثل باکلرز چپد اسکین رمدی را انتخاب کنید.

مقاله مرتبط: چگونه خشکی پوست را از بین ببریم؟

۴. رطوبت را با آغوش باز بپذیرید

با یک دستگاه بخور با هوای داغ و خشک داخل محل کارتان مقابله کنید. دیوید بنک، پزشک مرکز درمانی پوست‌ می‌گوید: “این می‌تواند تنها از طریق افزایش مولکول‌های آب در هوای اطراف‌تان، تفاوت زیادی ایجاد کند.”


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

در عرض دقیقه پوست تان را با این روش لایه برداری …درعرضدقیقهپوستسایر مطالب پزشکی کرم ضد ترک پوست را در خانه بسازید دستورالعمل کرم دست ساز نشانه های چگونه پوستی زیبا داشته باشیم؟شما می توانید پوست خود را حتی در مدت کوتاهی نظیر یک تا دو ماه بهبود ببخشید اول با چگونه یک ضدآفتاب مناسب انتخاب کنیم دکتر …اشعه آفتاب در ایجا د سرطا ن پو ست، چروک و پیری پوست وهمچنین لک و تیر گی صورت دخا لت داردآرایش و زیبایی ، سلامت پوست و مو ، آرایش وزیبایی …رنگ مومدل مو مردانهموآرایش صورتتاتو پوستجوش صورت درمان جوش صورتمدل موارایش مو پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش …ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک انرژِی مثبت پوست و زیباییپوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند خون آکا پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار جفا دید و بسیار وفا به پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگیکسی که سهراب را دوست داشته باشد، شاملو را احساس کند، فروغ را بستاید، و هر شعر خوب را در عرض دقیقه پوست تان را با این روش لایه برداری کنید درعرضدقیقه سایر مطالب پزشکی کرم ضد ترک پوست را در خانه بسازید دستورالعمل کرم دست ساز نشانه های گردش چگونه پوستی زیبا داشته باشیم؟ شما می توانید پوست خود را حتی در مدت کوتاهی نظیر یک تا دو ماه بهبود ببخشید اول با ماساژ کار چگونه یک ضدآفتاب مناسب انتخاب کنیم دکتر محمد شیزرپور اشعه آفتاب در ایجا د سرطا ن پو ست، چروک و پیری پوست وهمچنین لک و تیر گی صورت دخا لت دارد بنا آرایش و زیبایی ، سلامت پوست و مو ، آرایش وزیبایی صورت ،آرایش رنگ مومدل مو مردانهموآرایش صورتتاتو پوستجوش صورت درمان جوش صورتمدل موارایش مومدل مو پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت انرژِی مثبت پوست و زیبایی پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند خون آکا خونرفع غلظت خون با مصرف اناربرنامه غذایی قبل و بعد از اهدای خونغلظت خون، علایم و درمان به پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگی کسی که سهراب را دوست داشته باشد، شاملو را احساس کند، فروغ را بستاید، و هر شعر خوب را آیه ای



لینک منبع :چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟

چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟ - آلامتو www.alamto.com/avoid-dry-skin-tips.html‎Cached12 ژانویه 2017 ... چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟:زمستان فصلی است که پوست شما میتواند بیشتری آسیب را ببیند پس برای مراقبت از سلامت ... چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟ -آکا www.akairan.com/khanevadeh/zendegi/avoid-dry-skin-tips.html‎Cached24 جولای 2017 ... چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟:زمستان فصلی است که پوست شما میتواند بیشتری آسیب را ببیند پس برای مراقبت از سلامت ... چگونه جلوی بی آبی پوست در فصل زمستان را بگیریم؟ – دکتر ... greasesaw20.iranzanta.ir/.../چگونه-جلوی-بی-آبی-پوست-در-فصل-زمستان-را/‎Cached22 مه 2017 ... چگونه جلوی بی آبی پوست در فصل زمستان را بگیریم؟ ... به‌دنبال ۴ پیشنهاد از کارشناسان درمورد جلوگیری از خشکی پوست‌ و نگهداری پوستی و ... چه گونه جلوی خشکی پوست در فصل‌زمستان را بگیریم؟ | دکتر زیبایی ... risechest12.tblogz.ir/.../چه-گونه-جلوی-خشکی-پوست-در-فصل‌زمستان-ر/‎Cached23 مه 2017 ... چه گونه جلوی خشکی پوست در فصل‌زمستان را بگیریم؟ زمستان فصلی است که پوست شما میتواند بیشتری زخم را ببیند پس برای محافظت از سالم پوست در فصل‌زمستان مهیا ... مقاله دارای ربط : چگونه کم آبی پوست را از در میان ببریم؟ به چه شکل جلوی بی آبی پوست در زمستان را بگیریم؟ – دکتر زیبایی ... keychurch95.edublogs.ir/.../به-چه-شکل-جلوی-بی-آبی-پوست-در-زمستان-را-ب/‎Cached22 مه 2017 ... به چه شکل جلوی بی آبی پوست در زمستان را بگیریم؟ می 22, 2017 ... به‌دنبال ۴ توصیه از کارشناسان درمورد توقف از خشکی پوست‌ و نگهداری پوستی و سلامت و بدون خارش تا بهار آمده‌است . ۱ . ... چگونه ناخن هایی خوشگل داشته باشیم؟ چگونه جلوی بی آبی پوست در فصل زمستان را بگیریم؟ | دکتر زیبایی ... dateprice29.blogzet.ir/.../چگونه-جلوی-بی-آبی-پوست-در-فصل-زمستان-را/‎Cached22 مه 2017 ... چگونه جلوی بی آبی پوست در فصل زمستان را بگیریم؟ ... درمورد دوری از خشکی پوست‌ و محافظت پوستی و سلامت و سوای خارش تا بهار آمده‌است . ۱ . پیشگیری از خشکی پوست در زمستان - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/dry1-skin-winter.html‎Cached Similarپیشگیری از خشکی پوست در زمستان پیشگیری از خشکی پوست,خشکی پوست در زمستان,خارش پوست,تشدید خشکی پوست,مراقبت مناسب از پوست ,رطوبت پوست‌. چگونه جلوی بی آبی پوست در زمستان را بگیریم؟ – دکتر زیبایی ... spearspear77.persisblogs.ir/.../چگونه-جلوی-بی-آبی-پوست-در-زمستان-را-بگیر/‎Cached23 مه 2017 ... چگونه جلوی بی آبی پوست در زمستان را بگیریم؟ می 23, 2017 ... مقاله دارای ارتباط : کاهش خشکی پوست در فصل های سرد ۳ . از مرطوب‌کننده بسیار به ... چگونه جلوی کم آبی پوست در زمستان را بگیریم؟ – دکتر زیبایی ... spearspear77.persisblogs.ir/.../چگونه-جلوی-کم-آبی-پوست-در-زمستان-را-بگیر/‎Cached23 مه 2017 ... چگونه جلوی کم آبی پوست در زمستان را بگیریم؟ می 23, 2017 ... مقاله دارای ارتباط : به چه شکل خشکی پوست را از در میان ببریم؟ ۴ . رطوبت را با آغوش ... چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟ | اطلاعات جامع و مفید از ... www.weblogskin.com/planet/?p=39780 12 ژانویه 2017 ... چگونه جلوی خشکی پوست در زمستان را بگیریم؟ | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایراناطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایران,Download Free.