مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند

[ad_1]

 

کد مطلب: 434411

با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند

بخش دانش و فناوری الف،23 دی95

ویرایش عکس در گوشی‌های هوشمند و تبلت به مَدَدِ اپلیکیشن های متنوعی که کار فیلتر، پوشش و قاب‌سازی را انجام می‌دهند، قابل توجه است.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

 خبرآنلاین، اما فاکتور بعدی جذاب برای چنین اپ هایی چه می‌تواند باشد؟ کمپانی ادوبی به این سؤال زودتر از بقیه پاسخ داده است: دستیار صوتی برای ادیت خودکار!

سازندگان فتوشاپ می‌خواهند برنامه جدید خود را با میکروفون یکپارچه‌سازی کرده تا کاربر با اجرای فرامین صوتی بتواند کار ادیدت را انجام دهد.

برنامه اضافه کردن دستیار صوتی دیجیتال به اپلیکیشن ادیت عکس می‌تواند علاوه بر موبایل به نسخه دسکتاپ نیز گسترش یابد و به‌زودی شاهد موج جدیدی از اپلیکیشن هایی هستیم که مجهز به دستیار صوتی می‌شوند تا دستورات را به‌جای استفاده از موس و کیبورد، فقط از طریق صوت انجام دهند.

ادوبی می‌خواهد سیستم فرامین صوتی را بر مبنای منطقه و زبان روی سرویس کلود خود پیاده‌سازی و اجرا کند تا ادیت عکس به زبان بومی کاربر انجام شود.

قطعاً کاربران زیادی هستند که منتشر چنین نرم‌افزاری هستند تا کارها برایشان در کسری از ثانیه تولید شود.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ فتوشاپ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند



لینک منبع :با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند

با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند www.khabaronline.ir/detail/622666/ict/software‎Cached12 ژانویه 2017 ... ویرایش عکس در گوشی‌های هوشمند و تبلت به مَدَدِ اپلیکیشن های متنوعی که کار ... با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند. با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/12/1602207 12 ژانویه 2017 ... ویرایش عکس در گوشی‌های هوشمند و تبلت به مَدَدِ اپلیکیشن های متنوعی که کار فیلتر، پوشش و قاب‌سازی را انجام می‌دهند، قابل توجه است. با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند www.khabarfoori.com/.../با-افزودن-دستیار-صوتی،-به-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-می‌کند با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند. خبرآنلاین/. ویرایش عکس در گوشی‌های هوشمند و تبلت به مَدَدِ اپلیکیشن های متنوعی که کار فیلتر، ... با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند betanews.ir/.../با-افزودن-دستیار-صوتی-به-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-می-کند/ 21 ژانویه 2017 ... فناوری اطلاعات نرم افزار ویرایش عکس در گوشی های هوشمند و تبلت به م د د اپلیکیشن های متنوعی که کار فیلتر پوشش و قاب سازی را انجام می دهند ... با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می کند ... football.tnews.ir/news/DFE477908527 12 ژانویه 2017 ... ویرایش عکس در گوشی‌های هوشمند و تبلت به مَدَدِ اپلیکیشن های متنوعی که کار فیلتر، پوشش و قاب‌سازی را انجام می‌دهند، قابل توجه است.فاکتور بعدی ... با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می کند - قطره www.ghatreh.com/.../افزودن-دستیار-صوتی-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-کند 12 ژانویه 2017 ... ویرایش عکس در گوشی های هوشمند و تبلت به مَدَدِ اپلیکیشن های متنوعی که کار فیلتر، پوشش و قاب سازی را انجام می دهÙ. با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند | نامه ... khabarone.ir/.../با-افزودن-دستیار-صوتی-به-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-می‌کند 12 ژانویه 2017 ... برنامه اضافه کردن دستیار صوتی دیجیتال به اپلیکیشن ادیت عکس می‌تواند علاوه بر موبایل به نسخه دسکتاپ نیز گسترش یابد و به‌زودی شاهد موج ... خبرگزاری آریا - با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ... www.aryanews.com/.../با-افزودن-دستیار-صوتی،-به-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-می‌کند با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند ... برنامه اضافه کردن دستیار صوتی دیجیتال به اپلیکیشن ادیت عکس می‌تواند علاوه بر موبایل به ... با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند - تصنا tasna.ir/.../با-افزودن-دستیار-صوتی-به-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-می‌کند.html 12 ژانویه 2017 ... می‌کند معرفی ادیت نرم‌افزار خودش جستجوی بگویید صوتی فتوشاپ دستیار به دیجیتال صوتی، دستیار افزودن با. خبر فوری-با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت ... www.khabarfarda.ir/.../با-افزودن-دستیار-صوتی،-به-فتوشاپ-بگویید-خودش-ادیت-می‌کند------------ با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند.