مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: آیا وقتی در خیابان راه می‌روید، به زمین هم نگاه می‌کنید؟ اگر در نیویورک مستقر هستید و در خیابان، به جای نگاه کردن به جلوی‌تان، زمین را دید می‌زنید، ممکن است تصویری از یک دوچرخه را ببینید که روی زمین عقب و جلو می‌رود. اگر به چنین پدیده‌ای برخوردید، زیاد نگران نباشید، ذهن‌تان هنوز سالم است؛ فقط باید منتظر باشید تا یک دوچرخه‌ی جدید شرکت Citi Bike از مقابل‌تان عبور کند. این شرکت جدیدا دوچرخه‌های‌اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین‌ها و افراد پیاده، هشدار می‌دهد.

 

 دوچرخه‌های نیویورک با سیستم لیزری جدید، امن‌تر می‌شوند

شرکت Citi-Bike که سیستمی برای به اشتراک گذاشتن و در اختیار قرار دادن دوچرخه است، می‌خواهد تا پایان سال تمام ۶ هزار دوچرخه‌ی خودش را به این لیزرهای جدید مجهز کند. این لیزر‌ها در جلو و عقب دوچرخه قرار می‌گیرند و عکس یک دوچرخه را در مقابل سوار آن، نمایش می‌دهند. این چراغ، در اصل یک لاین کوچک برای دوچرخه‌سوار درست می‌کند تا راحت‌تر حرکت کند.

این لیزرهای جدید توسط شرکتی انگلیسی به اسم Blaze ساخته شده است. براساس مطالعاتی که روی این سیستم انجام شده، دوچرخه‌ها با لیزرها ۳۰ درصد بیشتر دیده شده بودند.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی از این سیستم لیزری دوچرخه‌های Citi Bike ببینید.

 

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 دوچرخه‌های نیویورک با سیستم لیزری جدید، امن‌تر می‌شوند

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایمنی، بهداشت و محیط زیست … صلح‌ طلب‌ترین کشورهای جهانصلح آمیزترین کشورهای جهانکشورهای صلح آمیزنروژبلژیکژاپنکانادافنلاندسوییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی صلح‌ طلب‌ترین کشورهای جهان صلح آمیزترین کشورهای جهانکشورهای صلح آمیزنروژبلژیکژاپنکانادافنلاندسوییسنیوزیلند



لینک منبع :افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید

Images for افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید ویدیو:افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید - شبکه خبری العالم fa.alalam.ir/news/1911881‎Cached14 ژانویه 2017 ... شرکت Citi Bike دوچرخه‌ی جدید‌اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین‌ها و افراد پیاده، هشدار می‌دهد. افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید - روزامه roozame.com/.../افزایش-امنیت-دوچرخه-ها-با-سیستم-لیزری-جدید‎Cached Rating: 4.4 - 3 votes 15 ژانویه 2017 ... افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید. آیا وقتی در خیابان راه می‌روید، به زمین هم نگاه می‌کنید؟ اگر در خیابان های نیویورک به جای نگاه کردن به ... افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../افزایش-امنیت-دوچرخه‌ها-با-سیستم-لیزری-جدید/ 14 ژانویه 2017 ... افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید. امیرحسین میرزایی: آیا وقتی در خیابان راه می‌روید، به زمین هم نگاه می‌کنید؟ اگر در نیویورک مستقر ... افزایش امنیت دوچرخه ها با سیستم لیزری جدید + فیلم | شرکت - قطره www.ghatreh.com/news/.../افزایش-امنیت-دوچرخه-سیستم-لیزری-جدید-فیلم 16 ژانویه 2017 ... شرکت Citi Bike دوچرخه ی جدید اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین ها و افراد پیاده، هشدار می دهد. -کلید واژه. افزایش امنیت دوچرخه ها با سیستم لیزری جدید + فیلم | دوچرخه iranbike.com/2017/.../افزایش-امنیت-دوچرخه-ها-با-سیستم-لیزری-3/‎Cached16 ژانویه 2017 ... خبرگزاری میزان- شرکت Citi Bike دوچرخه ی جدید اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین ها و افراد پیاده، هشدار می دهد. افزایش امنیت دوچرخه ها با سیستم لیزری جدید + فیلم - خبرگزاری قوه ... tnews.ir/news/244b78166979.html 16 ژانویه 2017 ... خبرگزاری میزان- شرکت Citi Bike دوچرخه ی جدید اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین ها و افراد پیاده، هشدار می دهد. Btitr - افزایش امنیت دوچرخه ها با سیستم لیزری جدید www.btitr.com/.../-افزایش-امنیت-دوچرخه-ها-با-سیستم-لیزری-جدید-‎Cached15 ژانویه 2017 ... این شرکت جدیدا دوچرخه های اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین ها و افراد پیاده، هشدار می دهد. دوچرخه های نیویورک با سیستم لیزری جدید، امن ... افزایش امنیت دوچرخه ها با سیستم لیزری جدید - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q=افزایش+امنیت+دوچرخه...با+سیستم+لیزری+جدید‎Cachedبراساس قیمت بازار؛ پرینتر HP Laserjet M602dn با قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان بفروش می رسد. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه ... افزایش امنیت دوچرخه‌ها با سیستم لیزری جدید + فیلم - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../افزایش-امنیت-دوچرخه-ها-با-سیستم-لیزری-جدید-فیلم‎Cached16 ژانویه 2017 ... شرکت Citi Bike دوچرخه‌ی جدید‌اش را با چراغ لیزری مجهز کرده است که به ماشین‌ها و افراد پیاده، هشدار می‌دهد.