مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق

[ad_1]
۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق

مدیرعامل یک شرکت موفق بودن کار آسانی نیست مخصوصاً اگر بیشتر اوقات برای صحبت کردن با سرمایه‌گذاران بیرون از شرکت باشید و زمانی که می‌توانید با تیم کاری تان بگذرانید محدود باشد. اگر مسئول مدیریت تیم‌های مختلفی در شهرهای مختلف باشید که کارتان پیچیده‌تر هم خواهد شد.

آیا همکاری کردن بدون اینکه کنار هم باشید واقعاً ممکن اسـت؟ چطور می‌توانید بدون اینکه از نزدیک کنار تیمتان باشید، آنها را رهبری کنید؟

رمز کار این اسـت که تیمی قوی تشکیل دهید که حتی وقتی رئیس حاضر نیست بتوانند عملکرد موثری داشته باشند. کارمندان یک شرکت مثل یک تیم بسکتبال هستند، اگر با هم کار نکنند برنده نمی‌شوند.

شما بعنوان مدیرعامل باید بدانید که هر عضو تیم نقشی در شرکت بر عهده دارد و هر نفر جزئی از کل اسـت. اگر بخواهید عملکرد شرکت موفق باشد، تیم باید هماهنگ کار کند. در زیر به پنج راه برای تشکیل یک تیم موفق کاری اشاره می‌کنیم:

۱. اعتماد و احترام ایجاد کنید. محیط کار باید برمبنای اعتماد و احترام شکل گیرد. بدون این دو موفقیت امکانپذیر نخواهد بود. یک شرکت مثل کشتی‌ای می‌ماند که رو به مقصدی نامعلوم در حرکت اسـت. کاپیتان به اعتماد تیمش نیاز دارد چون آدم‌ها دنباله‌رو اعتماد و یکپارچگی می‌شوند نه یک انسان. تردیدها را می‌توان با اعتماد متعادل کرد و این توانایی با هم کار کردن را به آنها می‌دهد. همچنین اگر در شرکت حضور ندارید باید مطمئن شوید که اعضای تیم در محیطی که بر پایه ارتباط باز و آزاد اسـت کار می‌کنند. هرچه این اعتماد قوی‌تر شود، تیم راحت‌تر می‌تواند بدون حضور کاپیتان در مسیر خود حرکت کند.

۲. روی حرفتان بمانید. اگر بازده و کیفیت بالای کار می‌خواهید، باید به اندازه حرف‌هایتان خوب باشید. شما همان چیزی را به دست می‌آورید که ارائه کرده‌اید. اگر قول می‌دهید که کاری را انجام دهید، حتماً آن را انجام دهید. وقتی اعضای تیم متوجه شوند که آدم خوش‌قول و قابل اعتمادی هستید، رفتار شما را تقلید خواهند کرد.

۳. با همه کارمندان جلسه تشکیل دهید. اگر می‌خواهید کار تیمی را گسترش دهید، باید به همه کمک کنید همدیگر را بشناسند. حداقل یکبار در سال یا حتی بیشتر جلساتی با اعضا برگزار کنید. گفتگوهای غیررسمی افراد را به هم نزدیک کرده و روابط انسانی را گرم‌تر می‌کند. مثلاً می‌توانید اعضای تیمتان را به یک بازی دعوت کنید، مثلاً بسکتبال یا فوتبال. اگر بازیکن‌ها بخواهند برنده شوند باید با هم همکاری کنند. همین اصل در محیط‌کار هم صادق اسـت. و از طریق همین کارهای گروهی و ورزشی، شخصیت‌ها و استعدادهای هر فرد مشخص می‌شود. آنها در آن شرایط مجبور خواهند بود سریع تصمیم بگیرند به همین دلیل وقت برای آماده کردن واکنش‌هایشان نخواهند داشت. اینها موقعیت‌هایی اسـت که شخصیت واقعی همه نشان داده می‌شود و روابط واقعی شکل می‌گیرد.

۴. از تضادها استفاده ببرید. در همه تیم‌ها سوء‌تفاهم پیش می‌آید. یک روزی یک جا بالاخره تضاد و کشمکش پیش می‌آید. وقتی مناقشات بین کارمندها از کنترل خارج شود، این مدیرعامل اسـت که باید با آن روبه‌رو شود. با انتخاب اینکه چه چیز خوب اسـت و چه چیز بد موضوع را پیچیده‌تر نکنید. به صحبت‌های دو طرف خوب گوش کنید و بعد با بقیه آنهایی که مناقشه آن دو طرف را دیده‌اند حرف بزنید. راه‌حل‌هایی که در این مواقع به ذهن همه خطور می‌کند نتیجه‌ای می‌دهد که بدون دعوا و کشمکش امکان نداشت به ذهن کسی برسد. البته این به آن معنا نیست که دعوا و جدل خوب اسـت. به این معنی اسـت که این دعواها باعث می‌شود که همه به دو دیدگاه در آن واحد فکر کنند و دیدگاه‌های بیشتر یعنی فرصت‌های بیشتر.

۵. استخدام‌های جدید را یک کار تیمی بدانید. اگر می‌خواهید کارمند جدیدی استخدام کنید، این مسئله را با تیمتان مطرح کنید. اجازه دهید اعضای تیمتان با فرد موردنظر صحبت کنند چون آنها هستند که قرار اسـت با هم کار کنند و خیلی مهم اسـت که آن فرد با تیم هماهنگی داشته باشد. البته، تجربه و ویژگی‌ها و کارآمدی آن فرد هم مهم اسـت اما مهمترین ویژگی‌ها برای استخدام همیشه شخصیت و مهارت‌های اجتماعی فرد هستند که باید با تیم شما سازگاری داشته باشد. باتوجه به اعتماد و احترامی که در بالا به آن اشاره شد، شخصیت و مهارت‌های اجتماعی مثل چسب هستند که به ارتباط بین اعضا کمک می‌کند. این مهارت‌ها می‌تواند اعضای تیم را به هم بچسباند و کیفیات فردی باعث می‌شود کارها درست انجام شود.

عضویت در کانال تلگرام مردمان

منبع مقاله : forbes.com

مترجم : زینب آرمند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


مدیرعامل یک شرکت موفق بودن کار آسانی نیست مخصوصاً اگر بیشتر اوقات برای صحبت کردن با سرمایهگذاران بیرون از شرکت باشید و زمانی که میتوانید با تیم ...19 فوریه 2016 ... کارمندان یک شرکت مثل یک تیم بسکتبال هستند، اگر با هم کار نکنند برنده نمی شوند. - به گزارش بلاغ"، مدیرعامل یک ش.22 آوريل 2016 ... ۱. اعتماد و احترام ایجاد کنید. محیط کار باید برمبنای اعتماد و احترام شکل گیرد. بدون این دو موفقیت امکانپذیر نخواهد بود. یک شرکت مثل کشتیای ...شش راز کارآفرینان هر روز، زنان و مردان شجاعی تجارت و حرفه خود را با امید و اشتیاق انجام يک شغل موفق شروع میکنند. اما، همه آنها موفق نمیشوند. اگرچه کارآفرینان موفق از ...مردمان/ مدیرعامل یک شرکت موفق بودن کار آسانی نیست مخصوصاً اگر بیشتر اوقات برای صحبت کردن با سرمایهگذاران بیرون از شرکت باشید و زمانی که میتوانید با ...به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یک تیم کاری از اعضایی تشکیل شده که با ... ی کاری دارد بنابراین یک تیم کاری خوب باید با استفاده از راه کارها و برنامه ریزی ...5 راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق. ... وی افزود: مأموران انتظامی با تشکيل تيم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه باند سارقان در رباط کریم شدند و سه نفر ...ساختن يک تيم موفق در سازمان ، عوامل اثر بخش تيم؛ تلفيق تفاوتها ... يافتن راه حلهاي خلاق و جديد براي مسائل پيچيده؛ هر روز دشوارتر مي شود. افراد و ... ضرورت تشکيل تيم ها و کارگروهي در سازمانها، اهميت مطالعه بر روي مقوله کار تيمي را آشکار مي ...اغلب با تیم های کاری روبرو هستیم که علی رغم توانایی های بسیار هر یک از اعضا دارای عملکرد مناسبی نیستند. دلایل این نوع ... تشکیل دهیم؟ مدیریت منابع انسانیمقالاتچگونه تیم های کاری موفق تری تشکیل دهیم؟ .... راه های بکارگیری مدل: این مدل را می ...روش ساختن يک تيم موفق در سازمان ، عوامل اثر بخش تیم های کاری در سازمانها و ... چکيده: ضرورت تشکيل تيمها و کارگروهي در سازمانها اهميت مطالعات بر روي مقوله کار ... يافتن راه حلهاي خلاق و جديد براي مسائل پيچيده سازمانهاي امروز، هر روز دشوارتر ميشود.


کلماتی برای این موضوع

بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از …بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و بد چیست؟عصر ایران این تیم که مدت ها نبرده بود بازی پشت سرهم پیروزشد اما بازی پنجم خوردن به یک آنتی روزنامه خبرورزشیسهمیه ایران در آسیا همچنان ۲۲ است اما پرسپولیس جایگزین الزورا درمرحله گروهی‌آسیا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج مشهد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمشهدمعتدل خزری بسیار مرطوب معتدل خزری مدیترانه‌ای با باران بهاره مدیترانه‌ای کوهستانی پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تصرف حلب توسط ارتش سوریه، پایان انقلاب نیستتوسعه نرم‌افزاری چابک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمتدهای توسعهٔ افزایشی نرم‌افزار به سال ۱۹۵۷ برمی‌گردند در سال ۱۹۷۴، در مدرسه فروش ایران مشاوره فروش و بازاریابیاین دوره در ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد استاد علی تجارت فروش موفقتکنیک کلیدی برای افزایش فروش و گسترش تجارت پیشنهادهای غیر قابل رد بدهید خیلی سخت است پتروشیمی بوعلی در آتش سوخت چگونه یک آتش …پتروشیمی بوعلی در آتش سوخت چگونه یک آتش سوزی کوچک تبدیل به یک بحران شد زنگنه برای



لینک منبع :۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق

۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق irsanat.com/post.php?...۵%20راه%20برای%20تشکیل%20یک%20تیم%20کاری%20موفق کارمندان یک شرکت مثل یک تیم بسکتبال هستند، اگر با هم کار نکنند برنده نمی‌شوند. مدیرعامل یک شرکت موفق بودن کار آسانی نیست مخصوصاً اگر بیشتر اوقات ... ۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news201771820361148471.html‎Cached17 جولای 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد ۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته مهارت های ... 5 راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق | راهکار کسب و کار موفق | Pulse ... https://www.linkedin.com/.../5-راه-برای-تشکیل-یک-تیم-کاری-موفق-پایگاه-داده-کسب-و-کار‎Cached22 آوریل 2016 ... ۱. اعتماد و احترام ایجاد کنید. محیط کار باید برمبنای اعتماد و احترام شکل گیرد. بدون این دو موفقیت امکانپذیر نخواهد بود. یک شرکت مثل کشتی‌ای ... مهارت زندگی ۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../مهارت_زندگی_۵_راه_برای_تشکیل_یک_تیم_کاری_موفق‎Cachedمهارت زندگی ۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق. دانلود مهارت های زندگی هر کاری راهی داره · دانلود مهارت های زندگی درس زندگی · دانلود مهارت های زندگی شادی یک مهارت است . 5 راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق | فردا | خبروان khabarone.ir/news/706768/5-راه-برای-تشکیل-یک-تیم-کاری-موفق 17 فوریه 2016 ... کارمندان یک شرکت مثل یک تیم بسکتبال هستند، اگر با هم کار نکنند برنده نمی‌شوند. کار تیمی : ۵ اصل موفقیت سازمان‌ها و تیم‌های کارآ و موثر - وبلاگ حسابیت https://blog.hesabit.com/335/کار-تیمی/‎Cachedتماس با ما · صفحه اصلی/کسب و کار /کار تیمی : اصول موفقیت تیم‌های کارآ و موثر ... داشتن یک تیم موفق فوق‌العاده سخت‌تر از چیزی است که تصور می‌شود؛ زیرا تیم‌ها از شخصیت‌های انسانی تشکیل شده‌اند و شناخت و همکاری با آن‌ها به شدت پیچیده است. تحقیقاتی که توسط ... ۴) در تیم‌های موفق تعهد کاری در اولویت قرار دارد. تعهد فردی برای ... ویژگی های یک تیم کاری موفق رو به پیشرفت - onvansho onvansho.ir/result/ویژگی-های-یک-تیم-کاری-موفق-رو-به-پیشرفت.html ۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق. تشکیل یک تیم کاری موفق تیم کاری موفق ماند که رو به مقصدی های جدید را یک کار . موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جامعه ... 5 ویژگی تیم کاری موفق banki.ir/bank-ha/22363-5-ویژگی-تیم-کاری-موفق‎Cachedبه گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یک تیم کاری از اعضایی تشکیل شده که با ... گسترش و توسعه ی کاری دارد بنابراین یک تیم کاری خوب باید با استفاده از راه ... چگونه تیم های کاری موفق تری تشکیل دهیم؟ - پایگاه اطلاع رسانی صنعت www.myindustry.ir/human-resource...and.../successful-team.html‎Cached Similarاغلب با تیم های کاری روبرو هستیم که علی رغم توانایی های بسیار هر یک از اعضا دارای عملکرد ... چگونه تیم های کاری موفق تری تشکیل دهیم؟ .... راه های بکارگیری مدل:. چهار ویژگی که یک تیم موفق کاری را می سازد zarban.ca/NewsShow.aspx?ID=1820‎Cached11 مه 2017 ... افراد یک تیم کاری موفق صادقانه مشکلات کار را با شما در میان می‌گذارند. اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و کارشناسان زیادی را به تیم کاری تان دعوت ... هم تمام شود اما مشکلات کار را با شما در میان بگذارد نشان از تشکیل یک تیم کاری موفق و خوب است. .... فرمول موفقیت :۵ گام مهم برای رسیدن به موفقیت