مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، گرچه Nokia 6 گوشی پرچمداری نیست که علاقه مندان به این برند از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند، این گوشی هم چنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این تنها آغاز راه است. بدون شک در سال جاری میلادی دست کم شاهد رونمایی از یک اسمارت فون پرچمدار اندرویدی با برند نوکیا خواهیم بود. در ادامه با 6 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی جدید آشنا خواهیم شد.

1. رم 4 گیگابایتی

نوکیا 6 به رم 4 گیگابایتی مجهز شده که برای یک گوشی با مشخصات میان رده، ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود. برای مقایسه باید بدانید که گلکسی S7، پیکسل اکس ال گوگل و ال جی V20 دارای رم 4 گیگابایتی هستند.

2. حافظه داخلی قابل ارتقا

این گوشی تنها در یک مدل مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با وجود فضایی که به سیستم عامل اختصاص می یابد، کاربران هم چنان فضای ذخیره سازی زیادی در اختیار دارند اما در صورت نیاز می توانند این فضا را با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

3. دوربین با رزولوشن بالا

نوکیا 6 دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فلاش LED دوال و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. با وجود اینکه نمی توان به اعداد اعتماد کرد و نباید کیفیت یک دوربین را با میزان مگاپیکسل آن سنجید، می‌توانیم مطمئن باشیم که نوکیا 6 تصاویری با رزولوشن بالاتر نسبت به بسیاری از پرچمداران موجود در بازار ثبت می‌کند. آیفون 7، گلکسی S7 و پیکسل‌های گوگل هر دو به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز هستند.

4. اسپیکرهای استریو

جالب است که در حال حاضر بسیاری از پرچمداران موجود در بازار به اسپیکرهای استریو مجهز نیستند. اما باید بدانید که نوکیا 6 دارای بلندگوهای استریو با صدای Dolby Atmos است.

5. اندروید نوقا

نوکیا 6 مجهز به اندروید نوقا 7 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود که به زودی به اندروید 7.1.1 نیز بروزرسانی شود.

6. قیمت نسبتاً مناسب

قیمت تعیین شده برای نوکیا 6 بسیار بحث برانگیز بوده است. این گوشی 250 دلار قیمت دارد و متاسفانه تنها به کشور چین محدود می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا …شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا واضح آرشیو وب فارسیجام جم تک شات شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا مورد از مهم‌ترین ویژگی شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا …شرکت هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام رونمایی کردشش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا شرکت هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام رونمایی کردشش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا از گوشی هوشمند شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا سایت گرد شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی سایت گرد موتور جستجوگر خبر اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های کشورگوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند گوشی‌های جدید نوکیا از گوشی‌های جدید نوکیا از جمله شش مورد از مهم ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید گجت‌های همراه شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا از مهم‌ترین ویژگی‌های ویژگی سری جدید گوشی‌های گلکسی همانطور که …شش مورد از مهم ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا با برند نوکیا به نام گوشی اندروید گوشی اندروید شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا گوشی نوکیا با با برترین گوشی های سال آشنا شوید عکس آکا آیفون ۶ پس از شارژ منفجر شد ساعت های هوشمند مطابق پیش بینی ها جلو نمی روند گوشی هایی که تنها نظرات کاربران در مورد گوشی نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل سامسونگ تک شات اخبار داغ فناوری اینترنت استقبال درصدی از طرح احراز هویت کانال های تلگرامی در هفته اول رضا تقی پور، عضو نسخه نهایی ویندوز ؛ فهرست کامل ویژگی های ویندوز علم فردا نسخهنهاییویندوز با استفاده از ویژگی تبلت مد در ویندوز می تونید رابط کاربری ویندوز رو از حالت به مقایسه آیفون و آیفون اس؛ آیفون دیگر از آب نمی‌ترسد مقایسهآیفونو در این مقاله مقایسه آیفون و آیفون اس، دو نسل فعلی و گذشته گوشی‌های هوشمند اپل را تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از محتویات این بازیابی پیامک‌های حذف شده آیا می‌شود پیامک‌های حذف شده را دوباره ریکاوری کرد؟ آیا نرم‌افزار خاصی نیاز است؟ بهترین گوشی ها با قیمت یک میلیون تومان فارنت گوگل در این گوشی هوشمند نکسوس خود از پردازنده شش‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون به همراه دو سیستم عامل موبایل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سیستمعامل سیستم عامل موبایل نوعی سیستم‌عامل است که مخصوص دستگاه های قابل حمل از جمله تبلت، تلفن روزنامه دنیای اقتصاد سرنوشت برجام از نگاه یک مخالف آمریکایی دنیای اقتصاد در شرایطی که کمتر از دو هفته



لینک منبع :شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6

تک شات | شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 https://www.techshot.ir/mobile/104540‎Cached14 ژانویه 2017 ... شرکت HMD Global هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام Nokia 6 رونمایی کرد. گرچه ... شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 - دکه آی تی www.dakeit.com/شش-مورد-از-مهم‌ترین-ویژگی-های-گوشی-اند/ شرکت HMD Global هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام Nokia 6 رونمایی کرد. گرچه ساختار شرکت نوکیا نسبت به گذشته بسیار متحول شده است، ... زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 مشخص شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/148563/زمان-عرضه-و-قیمت-گوشی-نوکیا-6/‎Cached12 ژانویه 2017 ... شاید تنها نقطه منفی که در نخستین گوشی اندرویدی نوکیا می‌توان دید، ... با توجه به قیمت گوشی نوکیا 6 به هیچ عنوان این امکانات کم نخواهد بود و ما ... شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 newzes.ir/search/?...شش%20مورد%20از%20مهم‌ترین%20ویژگی%20های%20گوشی%20اندرویدی... شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 ... افزوده شد که در 6 ماهه سال جاری از این میزان 655 هزار شغل بطور خالص به اشتغال کشور افزود که در این. شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 | پست behtina.gdn/post/105202 This site may harm your computer. [ad_1] مفیدستان: به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، گرچه nokia 6 گوشی پرچمداری نیست که علاقه مندان به این برند از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند، این ... گوشی خاطره انگیز نوکیا 3310 دوباره تولید می شود+عکس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Click/Search/keyword/1?q=%20نوکیا%205%20 شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6. شرکت HMD Global هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام Nokia 6 رونمایی کرد. هواوی سال ۲۰۱۷ را با شکستن رکورد گینس شروع کرد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../هواوی-سال-۲۰۱۷-را-با-شکستن-رکورد-گینس-شروع-کرد‎ 15 ژانویه 2017 ... ... گفت: شکستن رکورد گینس توسط Mate 9 نشان می دهد که این گوشی در بازار ... تصویر شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 ... رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است + فیلم - جام جم آنلاین 77.104.65.15/nama/.../رونمایی-پرچمداران-نوکیا-نزدیک-است-فیلم‎Cached18 مه 2017 ... همچنین این شرکت اعلام کرد دو مورد از این محصولات پرچمدار خواهند بود. ... تصویر شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 ... شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 - اخبار ... chionline.ir/شش-مورد-از-مهم‌ترین-ویژگی-های-گوشی-اند/‎Cached14 ژانویه 2017 ... شش مورد از مهم‌ترین ویژگی های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 همه چیز در مورد بنز معروف آیت الله هاشمی رفسنجانی. مرسدس بنز W126 ، گونه ای از رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است + فیلم - اخبار لحظه به لحظه ایران و ... yekjanews.ir/article/59677‎Cached18 مه 2017 ... البته در ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 شاهد چهار گوشی موبایل دارای .... تصویر شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 ...