مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دور دنیا ، برای ناهار

[ad_1]

دبی

دبی فرصت بعضی تجربه های خاص در زمینه غذا و شکم چرانی را به شما می دهد که به نظر من از دست ندهید مثلا شما می توانید یک شام یا ناهار خود را مهمان رستوران آرمانی در برج خلیفه کنید. مجموعه کافه و رستوران های آرمانی متعلق به جیورجیوآرمانی ، طراح ایتالیایی اسـت.

اگر برای ماه عسل یا در یک سفر دو نفره با همسرتان به دبی رفتید ، حتماً آرمانی را در برنامه خود قرار دهید. برای خوردن یک وعده ناهار یا شام در آرمانی لازم نیست لباس رسمی بپوشید ولی هنگام پا گذاشتن به برج خلیفه و هتل آرمانی بهتر اسـت خیلی اسپرت لباس نپوشیده باشید.

در سفر به امارت ، زمان اصلی شما در مراکز خریدی می گذرد که با جاذبه های مختلف مثل آکواریوم ، اسکی و ... سر شما را گرم می کنند و متوجه گذر زمان نمی شوید. با درک احساس گرسنگی نگاهی به ساعت می اندازید و متوجه می شوید که ساعت از 10 شب هم گذشته اسـت.

به جز رستوران های بزرگ و کوچکی که در طبقات مختلف این مراکز وجود دارد ، اغلب یک بخش مخصوص را به رستوران ها اختصاص داده اند. اگر به صورت گروهی سفر کرده اید ، فود کورت ها بهترین جای انتخاب هستند چون هر کسی می تواند غذای مطلوب خودش را سفارش دهد و سر میز در کنار هم میل کنید.

هنگام سفارش غذا در دبی به چند نکته دقت کنید : تازه ترین غذاهای دریایی را می توانید در دبی تجربه کنید ؛ پس اگر اهل غذاهای دریایی هستید ، این فرصت را از دست ندهید.

پیشنهاد می کنیم حتی در رستوران های زنجیره ای شناخته شده به جای همبرگر ، ماهی برگر را تجربه کنید..

بانکوک

شهر بانکوک و فراتر از آن ، سایر شهرهای تایلند سرزمین غذاهای ارزان قیمت هستند ؛ غذاهایی که با عنوان غذاهای خیابانی تایلند در سراسر دنیا مشهورند و حتی بخشی از جذابیت های گردشگری این کشور محسوب می شوند.

توصیه می کنم با احتیاط به این غذاها نزدیک شوید. غذاهای تان به دلیل حجم زیاد ادویه و نوع طبخ متفاوت با ذائقه ایرانی هماهنگی ندارند و ممکن اسـت با یک کنجکاوی شکمویی سلامت خودتان را در سفر به خطر بیندازید. برای تجربه غذای تان به شما پیشنهاد می کنم ، به جای غذاهای خیابانی سراغ رستوران ها بروید.

در این رستوران ها می توانید غذای تان را داخل رستوران تجربه کنید و به دلیل وجود منوی انگلیسی می توانید از محتویات غذا آگاه شوید و انتخابی با توجه به سلیقه غذایی خودتان داشته باشید. خیابان سوخومیت در بانکوک ، خیابان شلوغ و پر هیاهویی اسـت که بهترین انتخاب برای خیابان گردی های شبانه به حساب می آید.

رستورانی مثل « لیوینگ روم » در شماره 250 خیابان سوخومیت با انواع غذاهای بین المللی انتخاب خوبی اسـت. این رستوران شب ها موسقی زنده دارد و به همین دلیل هزینه هر نفر بین 15 تا 20 دلار خواهد بود.

توصیه شخصی من این اسـت که بانکوک را بدون تجربه « بوتیک بستنی » ترک نکنید. این جا یک فروشگاه بستنی اسـت که با بیسکویت یا کوکی های تازه از شما پذیرایی می کند. کوکی شما با بستنی و مخلفات دلخواه شما تکمیل و در نهایت یک بشقاب هیجان انگیز از شیرینی ، بستنی و سس دلخواه شما تحویل داده می شود.

آدرس بوتیک بستنی را می توانید از هر کسی در بانکوک بگیرید اما بد نیست بدانید این بوتیک خوش مزه در مرکز خرید چولاسوی و در محله سیلوم واقع شده اسـت.خوشی سفر با لذت خوراکی های خوشمزه کامل می شود. اگر به شهری سفر کنید که با ذائقه غذایی شما همسو نباشد ، با بالاترین تفریحات و خوشی ها ، یک جای سفر لنگ می زند.

برای این که در سفر نوروزی خودتان با چنین مشکلی رو به رو نشوید ، راهنمای کوچکی فراهم کرده ایم از مقاصد پر طرفدار برای سفرهای نوروزی البته بر اساس شکم. در این راهنمای جمع و جور به شما می گوییم که غذای مطلوب ذایقه ایرانی را کجا می توانید بخورید.

ایروان

سال های زیادی از استقلال ارمنستان و تولد دوباره شهر بروان نمی گذرد ولی حالا یروان تازه نفس ، جای خوبی برای سفر خانوادگی ، دوستانه یا دو نفره اسـت و مقصد خوبی برای یک سفر خوشمزه برای این که یک وعدهغذای اصیل ارمنی را تجربه کنید، رستوران « دلماما » در شماره 10 خیابان یوشکین را به شما پیشنهاد می کنیم.

یک خانه قدیمی با دکوراسیون قدیمی که با منویی شامل غذاهای اصیل ارمنی از شما پذیرایی می کند. بهترین دلمه معروف ارامنه و غذای شناخته شده شان « خوراوات » که نوعی خوراک با گوشت اسـت را می توانید در این رستوران امتحان کنید. دلماما که در سال 2014 تأییدیه تریپ ادوایزر را دریافت کرد ، تمام طول هفته از 11 صبح تا 11 شب باز اسـت. اما خیلی زود در اول خیابان گردی ها دست تان می آید که یروان ، شهر کافه هاست.

شیرین تر از رستوران گردی ، کافه نشینی در این شهر اسـت. کافی اسـت حوالی ساختمان اپرا و میدان جمهوری قدم بزنید و از میان کافه های کوچک و بزرگ ، یکی را انتخاب کنید. انتخاب شما می تواند « جزوه کافه » باشد ؛ کافه ای زنجیره ای که شعبات زیادی در شهر یروان دارد و پیدا کردن آن در این شهر کار سختی نیست.

جزوه با منوی متنوعی از صبحانه تا غذا ، کیک ، شیرینی و قهوه از شما پذیرایی می کند. شهرت این کافه به قهوه های ارمنی و کیک هایش اسـت ولی شما می توانید غذا هم مهمان این پاتوق باشی. پیشنهاد می کنم به هیچ شیرینی در یروان نه نگویید. این جا شهر جادوگرهای شیرینی پزی اسـت با کیک هایی که طعم شان را به یادگار می آورید.

استانبول

استانبول جایی اسـت که رستوران های لوکس و گران قیمت را به شما پیشنهاد نمی کنم چون آن قدر کافه ها و پاتوق های متنوع و جذاب با قیمت های اقتصادی مناسب وجود دارد که لازم نیست بخشی از بودجه سفرتان را به خوردن یک وعده غذای لوکس در برج ها و آسمان خراش ها اختصاص بدهید.

نویسندگان و کارشناسان معتبرترین سایت های گردشگری مثل تریپ ادوایزر و لونلی پلنت و تجربه ما ، اول از همه رستوران « البوراکاتیسما » را به شما پیشنهاد می کنند. خانه ای بزرگ در محله سلطان احمد که از تمام بخش های داخلی ، باغ و حتی پیاده رو برای پذیرایی مهمانان استفاده می شود.

اگر هتل شما حوالی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارد ، در برنامه سفر خود روزی که به تماشای مسجد آبی ، قصر توپ کاپی و .... می روید ، شام یا ناهار را مهمان این رستوران شوید چون این رستوران هم در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و لازم نیست هزینه اضافی برای رفت و آمد بپردازید.

دست شما برای انتخاب در این رستوران باز اسـت ؛ از پیتزا و پاستا تا غذاهای اصیل ترکی که ما این بخش را به شما پیشنهاد می کنیم. فرصت خوبی برای تجربه غذای اصیل ترکی اسـت. شب های استانبول را از دست ندهید ؛ شب زنده داری های این شهر مشهور اسـت. اگر می خواهید شبی شاد را در استانبول تجربه کنید ، محله ارتاکوی و رستوران های این محله انتخاب خوبی اسـت.

مشرف به تنگه بسفر در محله ارتاکوی ، کوچه پس کوچه های سنگفرش با رستوران های متنوع وجود دارد که شما را به شبی خاطره انگیز دعوت می کند. اغلب این رستوران ها منو خود را در بیرون قرار داده اند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنید.

اگر در کنار مکان های تاریخی و مراکز خرید به جاذبه های شهری استانبول علاقه دارید ، سری به محله « امی نونو » بزنید. محله ای مشرف به دریا با بندری پر رفت و آمد که وجود بازار ادویه حال و هوای خاصی به آن بخشیده اسـت.

در همین محله و همین هیاهو می توانید مهمان رستوران « حمدی » باشید ؛ رستوران ترکی که با غذاها تمام نمی شود و انواع باقلوای استانبولی را هم می توانید تجربه کنید.

حمدی دو شعبه دیگر در مناطق دیگر استانبول دارد اما منظره این شعبه اتفاق فوق العاده ای اسـت که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. در هر کدام از خیابان های استانبول که قدم بزنید ، با مغازه های نه چندان بزرگی رو به رو می شوید که با سلفی از غذاهای متنوع ، شما را به غذای ترکی دعوت می کنند.

این رستوران های بومی مکان های مناسبی برای رفع گرسنگی و خوردن غذای خوب و با کیفیت اسـت. دونر اصیل را هم در طول پرسه زدن و خیابان گردی های خود تجربه کنید.

کوآلالامپور

سفر به کوآلالامپور یعنی یک سفر فشرده به آسیای شرقی ؛‌مختصری از چین ، ژاپن ، تایوان ، کره و .... را می توانید در این شهر ببینید. این تجربه به آسیا محدود نمی شود.

مالزی به دلیل سرعت رشد و مدرن شدنی که در سال های اخیر داشته ، مجموعه ای پدیده های مدرن مثل مراکز تجاری غول پیکر ، شهر بازی های عظیم و .... را در دل خودش جای داده و در کنار این ها می توانید غذاهای ملل دنیا را با مزه به یادماندنی و کیفیتی قابل قبول در مرکز مالزی امتحان کنید.

یکی از این محله های مدرن و جدید ، بوکیت بین تانگ اسـت. محله ای که شب های شاد و سرزنده ای دارد و شما می توانید شام خود را در فضای شاد و سرزنده این حله نوش جان کنید. به طور کلی رستوران های این محله خوب اسـت و مراکز تجاری بزرگی مثل پاویلیون در قلب آن واقع شده که با بخش غذا (فود کورت) جذابش می تواند پاسخ گوی هر سلیقه ای باشد.

در شماره 48 این محله ، خانه استیک واقع شده که عنوان بهترین رستوران سال 2014 را از تریپ ادوایزر دریافت کرد؛ رستورانی با چند مدل استیک که همراه با دورچین دلخواه شما سرو می شود و به ادعای 90 درصد از کسانی که این رستوران را تجربه کرده اند ، طعم آن نظیر ندارد.

هنگام سفارش به مقدار گوشتی که در منو نوشته شده ، دقت کنید. خوردن استیک « تی بن » با 700 گرم گوشت کار یک نفر نیست در برنامه سفر یادتان باشد این رستوران فقط شب ها پذیرای مهمانانش اسـت.

(لحظه نما)


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 ژوئن 2015 ... یک نسخه گردشگری در پنج شهر پر طرفدار دنیا با الهام از شکم.دور دنیا، برای ناهار! برای تجربه غذای تای به شما پیشنهاد میكنم، به جای غذاهای خیابانی سراغ رستورانها بروید. در این رستورانها میتوانید غذای تای را داخل رستورانها ...23 مارس 2016 ... دور دنیا، برای ناهار! برای تجربه غذای تای به شما پیشنهاد میکنم، به جای غذاهای خیابانی سراغ رستورانها بروید. در این رستورانها میتوانید غذای تای را ...دور دنیا، برای ناهار! برای تجربه غذای تای به شما پیشنهاد میكنم، به جای غذاهای خیابانی سراغ رستورانها بروید. در این رستورانها میتوانید غذای تای را داخل رستورانها ...گردشگران دور دنیا جــــردن تور ویژه این هفته: کویر مصر دو ونیم روزه گشت ها:ارگ ... خدمات:صبحانه،ناهار،شام،بیمه سامان،اتوبوس مارال با لیدری پسر کویر/ اشکان ...دوست دارید زندگیتان تبدیل شود به دور دنیا را گشتن؟ مثلا به جای اینکه با تمام ... تا زمان ناهار، خبر رفتن من بین کل تیم پخش شده بود. بیشترشان آنقدر گیج شده ...تور دور اروپا سفر به ده کشور یونان، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، مجارستان، اتریش، ... روز بیست ودوم: دیدار گیت چارلی وصرف ناهار در برلین - حرکت به پراگ ...... همینطور یک قسمت دیگه از مجموعه برنامههای دور دنیا این بار از هتلی در دانمارک براتون از فرش. ... نمایشگاه موتورسیکلت، دور دنیا، ساغر کثیری ... وقت ناهار در باغوحش.Images on instagram about دوردنیا. Images and videos in instagram about دوردنیا.20 آوريل 2016 ... خدمات تور: بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ایران ایر ، اقامت در هتل با صبحانه ، 5 روز گشت شهری با ناهار ، پرواز داخلی ، راهنمای فارسی زبان ...


کلماتی برای این موضوع

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش چقدر حاضرید بپردازید تا با این خانم ناهار بخورید؟ …چقدر حاضرید بپردازید تا با این خانم ناهار بخورید؟ عکسطرز تهیه ی انواع شامی ها؛هم ناهار،هم شام،هم میان وعدهتغذیه،شامی،ناهار،شام، میان‎وعده، سبزیجات طرز تهیه ی انواع شامی ها؛هم ناهار،هم شام عصر ایران ذوالنور هنوز برای معرفی نامزد اصول گرایان دیر نشده محمد جواد ابطحی احتمال ۵ چیز عجیبی که بعد از مرگ برای جسد ما اتفاق می …در هنگام مرگ پرده ها کنار می رود و نادیده ها و نا شنیده ها برای انسان و یا کسانی که قلب فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید امیر فرجام بنام بارون همیشه خواستم برم اما نمیشد کجای دنیا برم که بی تو داستانهای عاشقانه معروف دنیامعروفترین داستانهای عاشقانه تاریخ و ادبیات آیا شما به عشق حقیقی اعتقاد دارید آیا شما صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدرمان تمنا برای نفس کشیدن رمـآن تمنـا برای نفس کشیدن آپدیت میشه خلاصه داستان داستانمون درباره ی دختر شاد و سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز سوزاندن کالری زیاد با شنا سوئدی حرکات ورزشی برای خانم ها در فضای باز بهترین تمرینات



لینک منبع :دور دنیا ، برای ناهار

دور دنیا ، برای ناهار - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1998708308726054344/دور-دنیا-،-برای-ناهار‎Cached29 ژوئن 2015 ... یک نسخه گردشگری در پنج شهر پر طرفدار دنیا با الهام از شکم. ... تصویر دور دنیا ، برای ناهار. دبی. دبی فرصت بعضی تجربه های خاص در زمینه غذا و ... شکم گردی دور دنیا! | ایران آنکارا https://www.iranankara.com/شکم-گردی-دور-دنیا/‎Cached23 مارس 2016 ... دور دنیا، برای ناهار! در سفر به امارت، زمان اصلی شما در مراکز خریدی می‌گذرد که با جاذبه‌های مختلف مثل آکواریوم، اسکی و. . . سر شما را گرم می‌کنند و ... شکم گردی دور دنیا! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5198757/شکم-گردی-دور-دنیا‎Cachedدور دنیا، برای ناهار! در سفر به امارت، زمان اصلی شما در مراکز خریدی می‌گذرد که با جاذبه‌های مختلف مثل آکواریوم، اسکی و. . . سر شما را گرم می‌کنند و متوجه گذر زمان نمی‌شوید. دانش آموزان کشورهای مختلف جهان چه غذایی برای ناهار می خورند؟ - روزیاتو rooziato.com/139681704/غذای-دانش-آموزان-در-سراسر-دنیا/‎Cachedبه دلیل تفاوت در فرهنگ و نوع تغذیه مردم در سراسر دنیا، چندان دور از ذهن نیست که غذایی که در مدارس کشورهای مختلف برای دانش آموزان سرو می شود نیز با یکدیگر فرق ... کتاب دور دنیا در چهار ساعت تجربی book.gaj.ir/Book/Index/75/دور-دنیا-در-چهار-ساعت-تجربی‎Cachedاین کتابای دور دنیای تجربی چن جلده؟؟؟ یعنی عمومی سوالاتش یه جلد و جوابش یه جلد؟ اختصاصی هم اینطوره یا سوالات عمومی و اختصاصی تو یه جلد و جواب هردو تو یه جلد ... دور دنیا در هشتاد روز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دور_دنیا_در_هشتاد_روز‎Cached Similarدور دنیا در هشتاد روز (به فرانسوی: Le tour du monde en quatre-vingt jours ) نام رمانی است نوشته ژول ورن، نویسنده نامدار فرانسوی که داستانی ماجراجویانه دارد. دور دنیا ... شکم گردی دور دنیا! - پارسینه|Parsine www.parsine.com/fa/mobile/237789‎Cachedدبی فرصت بعضی تجربه‌های خاص در زمینه غذا و شکم‌چرانی را به شما می‌دهد که به نظر من از دست ندهید مثلا شما می‌توانید یک شام یا ناهار خود را ‌مهمان رستوران آرمانی در برج ... تور کشتی کروز به دور دنیا با ۲۵ میلیون تومان | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../196239-تور-کشتی-کروز-به-دور-دنیا-با-میلیون-تومان‎Cached29 مه 2017 ... تور کشتی کروز به دور دنیا با ۲۵ میلیون تومان ... مسافرتی سامان، اقامت در کشتی به همراه صرف صبحانه، ناهار و شام در مجلل‌ترین رستوران‌های کشتی. محمد تاجران؛ دور دنیا با دوچرخه برای نجات درختان - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran/2015/.../151016_me_mohammad_tajeran‎Cached Similar16 ا کتبر 2015 ... Image caption محمد تاجران در پاسخ به این که چرا با دوچرخه دور دنیا را ... آغاز و وقت استراحت و ناهار معمولا با خواندن کتاب یا مجله‌سپری می‌شود، تصور ... <<گردشگران دور دنیا>> ####جردن##### در... - پسر کویر ... - فیس‌بوک https://fa-ir.facebook.com/PeSarEKaViR/.../a.../825495680825365/‎Cached<<گردشگران دور دنیا>> ####جردن##### در جریان تورهای این هفته ما باشید. تورهای سه شنبه (ویژه تعطیلی) ماسوله،نمک آبرود،قلعه رود خان صبحانه،ناهار،عصرانه،اتوبوس ...