مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید

[ad_1]

 

کد مطلب: 389189

مایکروسافت هشدار داد:

مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید

بخش‌دانش و فن‌آوری الف،16 شهریور95

شرکت مایکروسافت از تهدید بدافزارهای مبتنی بر word خبر و به کاربران در این خصوص هشدار داد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت به دارندگان دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز هشدار داد برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی در حمله بدافزاری از طریق word روی لینک های ناآَشنا کلیک نکنند و هر گونه تهدید احتمالی را گزارش دهند.

طبق گزارش مایکروسافت، با وجود اینکه این مشکل در سطح گسترده ای رخ داده، کاربران حوزه مهندسی اجتماعی بیشتر در معرض این حمله قرار دارند.

در این حمله بدافزاری کاربران برای دانلود فایل هایی با محتوای بدافزار ترغیب شده و پس از دانلود، سیستم به هنگام استفاده از word دچار مشکل می شود.

مایکروسافت گفته اسـت راه ساده و ارزان برای هکرها ترغیب کاربران بر اجرای فایل های آلوده به بدافزارها اسـت و به تازگی تهدیدی را شناسایی کرده ایم که از طریق سیستم مهندسی اجتماعی به اهدافی متفاوت دست می یابد.

بر اساس هشدار مایکروسافت بخش تنظیمات  Proxy Server در  Word  امکان سرقت اینترنتی و حملات بدافزاری را برای هکر ها فراهم می کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+مایکروسافت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی امن‌ترین گوشی هوشمند کدام است؟علاوه بر اینکه امنیت تلفن های هوشمند به خود امن سازی گوشی بستگی دارد، تکنولوژی یا از کجا بفهمیم تلفن همراهمان به ویروس آلوده شده …بر اساس آماری که شرکت مک‌آفی اعلام کرده است، در هر ثانیه بد افزار تولید می شود



لینک منبع :مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید

مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید - YJC www.yjc.ir/.../مایکروسافت-هشدار-داد-مراقب-بدافزارهای-مبتنی-بر-word-باشید 5 سپتامبر 2016 ... شرکت مایکروسافت از تهدید بدافزارهای مبتنی بر word خبر و به کاربران در این خصوص هشدار داد. مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید - باز خبر bazkhabar.ir/2482/مراقب-بدافزارهای-مبتنی-بر-word-باشید/ 6 سپتامبر 2016 ... شرکت مایکروسافت از تهدید بدافزارهای مبتنی بر word خبر و به کاربران ... بر اساس هشدار مایکروسافت بخش تنظیمات Proxy Server در Word امکان ... مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید | پایگاه اطلاع رسانی رجا www.rajanews.com/news/.../مراقب-بدافزارهای-مبتنی-بر-word-باشید‎Cachedشرکت مایکروسافت از تهدید بدافزارهای مبتنی بر word خبر و به کاربران در این خصوص هشدار داد. مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24787825 6 سپتامبر 2016 ... مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید. شرکت مایکروسافت از تهدید بدافزارهای مبتنی بر word خبر و به کاربران در این خصوص هشدار داد. مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید - بی باک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24795097 6 سپتامبر 2016 ... مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید. شرکت مایکروسافت به دارندگان دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز هشدار داد برای جلوگیری از بروز ... مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید ... khabarfarsi.com/u/24812810 6 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید ! شرکت مایکروسافت از تهدید بدافزارهای مبتنی بر word خبر و به کاربران در این ... مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید www.shabakekhabari.ir/مایکروسافت-هشدار-داد-مراقب-بدافزارها/ مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید. مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید – خبر ... https://khabari.skyf.ir/tag/مایکروسافت-هشدار-داد-مراقب-بدافزارها/ متخصصان امنیت سایبری آلمان مدعی شده‌اند، ایمیل‌هایی آلوده، حاوی بدافزار جاسوسی، برای سیاستمداران و مقامات این کشور ارسال شده است. به گزارش خبرنگار دریچه ... مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید - هوش نیوز tnews.ir/news/8de869952102.html طبق گزارش مایکروسافت، با وجود اینکه این مشکل در سطح گسترده ای رخ داده، کاربران حوزه مهندسی اجتماعی بیشتر در معرض این حمله قرار دارند. در این حمله بدافزاری ... مایکروسافت هشدار داد: مراقب بدافزارهای مبتنی بر word باشید - espeli.ir www.espeli.ir/.../مایکروسافت+هشدار+داد%3A+مراقب+بدافزارهای+مبتنی+بر+word+باشید 5 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت به دارندگان دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز ...