مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان)

[ad_1]
مفیدستان:
آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان)

خبرگزاری آریا-شستن دست ها در کودکان بسیار مهم است و کودکان و دانش آموزان باید قبل از غذا خوردن دست هایشان را با آب و صابون بشویند. در ادامه آموزش شستن دست ها به صورت اصولی بیان شده است.
خیلی از شما و کودکان تان در طول روز بار ها وسایل مختلف را لمس می کنید یا اگر با وسایل تقلیه از جمله مترو، اتوبوس و تاکسی رفت و آمد می کنید، حتما با خیال راحت با دست تان میله ها و دستگیره ها را می گیرید.

 

در صورتی که همین تماس های روزانه که بی اهمیت به نظر می رسند ممکن است باعث انتقال بیماری های جدی به شما، فرزند تان و دیگران شود. به همین دلیل ما به ضرورت شستن دست ها پرداخته ایم.

 

بسیاری از بیماری های ویروسی به دلیل نشستن دست ها به شما و دیگران منتقل می شوند مخصوصا حالا که رفته رفته به فصل پاییز نزدیک می شویم و شاهد انواع سرماخوردگی ها و ویروس های مختلف خواهیم بود.

 

همچنین شستن دست ها برای خانم های باردار که در وضعیت خاصی هستند بسیار مهم است چون در صورتی که به بیماری های ویروسی مبتلا شوند مجبور می شوند روز های سختی را تا بهبود بیماری پشت سر بگذارند.

 
چه موقعی دست تان را بشویید؟

خانم های باردار و غیر باردار باید قبل از غذا درست کردن، بعد از رفتن به دستشویی، عوض کردن پوشک بچه، جا به جا کردن کیسه زباله و تماس دست با انواع سطوحی که گرد و خاک دارند یا آلوده هستند باید دست شان را بشورند. همچنین آنها باید بعد از حضور در اماکن عمومی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی و همچنین بعد از هر بار عطسه و سرفه دستان خود را خوب بشورند.

 

بهتر است مادران دست های نوزاد شان را هم در این مواقع بشورند یا اگر فرزندشان به سنی رسیده که خود می تواند دست هایش را بشورد، شستن دست ها را در موقعیت های مختلف به او آموزش بدهند.

 

بسیاری از بیماری های ویروسی خطرناک با رعایت نکردن کوچک ترین مسائل بهداشتی مانند همین نشستن دست ها اتفاق می افتند.

,[categoriy]


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی مشکلات یادگیری و رفتاریارتباط به معنی انتقال اطلاعات از یک فرد به فرد دیگر است بیش تر مردم، حدود درصد زمان پروفسور محمد حسین سلطان زاده استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متخصص کودکان بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی …بدون هیچ تردیدی زمین‌های بازی بخشی کامل و جدانشدنی از خاطرات هر کودکی استکارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …رابطه فوق رابطه حرکت سیستم یک درجه آزادی تحت اثر بار دینامیکی میباشد در رابطه فوقوبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژسال بدون مجوز شکار •رئیس یگان حفاظت از تجهیز محیط بان ها به سلاح و مهمات خبر داد و بیماری کودکان و نوزادان بایگانی انجمن های هواداران آلرژی کودکان ایرانی به ماده غذایی کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …نمای هر ساختمان در شکل‌دهی به مجموعه شهری که در آن حضور دارد، موثر است اگر به نمای یک اعتیاد به مواد مخدرتعریف،انواع …رابطه سیگار و بیماریها طبق تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در هر ‌٨ ثانیه یک نفر در دنیا شانزدهمین‌ حرف‌ الفبای‌ زبان‌ انگلیسی‌ مشکلات یادگیری و رفتاری ارتباط به معنی انتقال اطلاعات از یک فرد به فرد دیگر است بیش تر مردم، حدود درصد زمان بیداری نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود پروفسور محمد حسین سلطان زاده استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متخصص کودکان ونوزادان کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب خواندنی در الف شدت زلزله یک مقیاس مشاهده ای و غیر دستگاهی است که بستگی به فاصله کانون تا بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی خلاقیت ، بازی و هدف از راه اندازی صفحه بازی و کودک هدف از راه اندازی این صفحه ارائه مطالب و تجربیات وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ سال بدون مجوز شکار •رئیس یگان حفاظت از تجهیز محیط بان ها به سلاح و مهمات خبر داد و گفت کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای امروزه کمبود زمین و قیمت بالای آن در شهرهای بزرگ، ایجاد فضای سبز را با مشکلاتی مواجه کرده است بیماری کودکان و نوزادان بایگانی انجمن های هواداران پرسپولیس بایگانی بیماری کودکان و نوزادان پزشکی درمانی ، سلامت چرا به کودک قطره آهن نمی ‌دهید؟ اعتیاد به مواد مخدرتعریف،انواع مواد،علل،عوارض،پیشگیری و در این که مصرف تنباکو واسه همه ضرر داره شکی نیست اما اگه بخوایم بیشتر دقت کنیم می بینیم که شانزدهمین‌ حرف‌ الفبای‌ زبان‌ انگلیسی‌



لینک منبع :آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان)

Images for آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) - سماتک www.samatak.com/.../آموزش-اصولی-شستن-دست-ها-ویژه-کودکان.html‎Cachedآموزش اصولی شستن دست ها ویژه کودکان شستن دست ها در کودکان بسیار مهم است و کودکان و دانش آموزان باید قبل از غذا خوردن دست هایشان را با. آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) | رکنا www.rokna.ir/.../231860-آموزش-اصولی-شستن-دست-ها-ویژه-کودکان‎Cached5 دسامبر 2016 ... آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان). شستن دست. خوشمزه ترین جاهای دنیا از نگاه نشنال جئوگرافیک! +عکس های دیدنی · درخواست بودجه ۸ ... آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/.../news20161132461844363.html‎Cached3 نوامبر 2016 ... آموزش اصولی شستن دست ها ویژه کودکان شستن دست ها در کودکان بسیار مهم است و کودکان و دانش آموزان باید قبل از غذا خوردن دست هایشان را با. آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) - رکنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29171406 5 دسامبر 2016 ... آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) ... در بازی های اروپایی اغلب حریفان این تیم به گل دست می یافتند که گاهی اوقات این موضوع دردسرساز می شد ... خبرگزاری آریا - آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) www.aryanews.com/News/.../آموزش-اصولی-شستن-دست-ها-ویژه-کودکان‎Cached20 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا-شستن دست ها در کودکان بسیار مهم است و کودکان و دانش آموزان باید قبل از غذا خوردن دست هایشان را با آب و صابون بشویند. در ادامه آموزش ... آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) - spinews spinews.ir/.../33723-آموزش-اصولی-شستن-دست-ها-ویژه-کودکان.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... رکنا: آموزش اصولی شستن دست ها به روایت تصویر. آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان). شستن دست. محسن کیایی مجری یک جشن شد ... آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) - دیباچه - بلاگ خوان dibache1.rzb.h5h.ir/post582405.html خبرگزاری آریا-شستن دست ها در کودکان بسیار مهم است و کودکان و دانش آموزان باید قبل از غذا خوردن دست هایشان را با آب و صابون بشویند. در ادامه آموزش شستن دست ها به ... اصول شستشوی دست به روش صحیح - آپارات www.aparat.com/v/XDV3q/اصول_شستشوی_دست_به_روش_صحیح‎Cached Similar6 مارس 2013 ... احمد علی سجادی در لینک زیر می توانید فیلم آموزش نحوه صحیح شستشوی دستها را دانلود کرده و پس از انتقال بر روی گوشی موبایل خود، آن را تماشا کنید ... آموزش شستن خاک - سنگ شکن مخروطی، شن و ماسه شستشو و تجهیزات www.finesthotels.asia/Aug/21_آموزش-شستن-خاک/‎Cachedآموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان). آموزش اصولی شستن دست ها (ویژه کودکان) شستن دست ها در کودکان بسیار مهم است و کودکان و دانش آموزان باید قبل از غذا خوردن ...