مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری

[ad_1]
مفیدستان:
استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری

خبرگزاری آریا-مصرف خمیردندان می تواند فراتر از سفید و تمیز کردن دندان ها باشد. این محصول محصولی جایگزین ناپذیر است که می تواند کاربردهای متفاوتی در خانه داشته باشد. بنابراین برای آگاهی شما از این کاربردها 12 کاربرد غیر منتظره برای خمیردندان آورده ام.

به گزارش آکاایران: استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری
,استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری,[categoriy]

بعضی از این کاربردها ممکن است کمی برای شما عجیب باشد اما تردید نداشته باشید که واقعیت دارد. برای اطمینان خودتان می توانید همین حالا امتحان کنید.
1 – جرم گرفتگی های نقره جات را می توان با مقدار کمی خمیردندان از بین برد.
2 – خمیردندان های جدید حاوی یکسری مواد ساینده هستند که چراغ های جلوی ماشین را بسیار تمیز و براق می کنند.
3 – دکمه های پیانو به دلیل تماس مداوم با انگشت ها دائما کثیف می شوند. کمی خمیردندان روی یک دستمال مرطوب بمالید و دکمه های پیانو را با آن تمیز کنید. با دیدن تاثیر آن شگفت زده خواهید شد.
4 – کفش هایی که کفی سفید دارند مثل آلستار به راحتی با خمیردندان تمیز می شوند.
5 – اگر شیشه داخل عینک شنا را یک لایه نازک خمیردندان بمالید و بعد بشوئید دیگر داخل عینک هنگام شنا بخار نمی کند.
6 – با کمی خمیردندان می توانید از لکه های روی چوب خلاص شوید. دیگر برای تمیز کردن آن نیازی به مواد شوینده شیمیایی ندارید.
7 – خمیردندان را می توان برای از بین بردن لکه های روی لباس نیز استفاده کرد. لکه هایی مثل رژلب یا سس. فقط کافی است کمی خمیردندان روی لکه بمالید و قبل از شستشو بگذارید چند دقیقه روی لباس بماند. اما در این مورد حواستان باشد که برای لباس های رنگی از خمیردندان سفید کننده استفاده نکنید.
8 – شیر آلات را هم می توانید با خمیردندان تمیز و براق کنید. برای این کار فقط کافی است کمی خمیردندان روی شیر آلات با دستمال بمالید.
9 – برای تمیز کردن سطح اتو هم می توانید از خمیر دندان استفاده کنید.
10 – صفحه موبایل خیلی زود خراشیده می شود. به خصوص اگر روی آن لیبل محافظ استفاده نکرده باشید. برای از بین بردن خراشیدگی ها کمی خمیر دندان روی دستمال بمالید و روی قسمت های خراشیده بکشید. سپس خمیردندان را پاک و صفحه را کاملا خشک کنید.
11 – خمیر دندان حتی می تواند ناخن ها را هم تمیز کند. فقط کافی است کمی خمیر دندان روی ناخن ها بمالید. بگذارید چند دقیقه بماند سپس با آب تمیز بشوئید.
12 – بعضی بوها مثل بوی سیر، ماهی یا بوی پیاز به سختی از روی دست از بین می رود. اما اگر دست ها را با مقدار کمی خمیر دندان بشویید خیلی زود این بوها از بین می روند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پاک کردن انواع لکه ها از روی لباس بانوی پارسیپاککردنانواعلکههاازبانوی پارسی پاسخ در تاریخ شهریور ام بظ سلام اگه هردو سفید هستن ممکنه این لک از دستورات بهداشتی درآیات و روایات اسلامیاز آنجا که تا جسم ،توانا و سالم نباشد روح و عقل و فکر نمی تواند به درستی ترقی و پیشرفت فوت کوزه گری نکات ریز خانه داری آرشیو روزمنو از بین بردن بوی غذا اگر خانه شما از بوی غذا پرشده و باعث ناراحتی خانواده می شود، از ضرب المثل‌های کرمونیجمعه ۱٠ فروردین ،۱۳۸٦ هفت‌سین نوروز، آیینی زرتشتی نیست و در اوستا نامی از آن برده ممکوجوانی با پوستی بدون چروک آشنایی با روش‌های نوین پیشگیری از پیری پوست و درمان آنجزیره کیش هتل سورینت مریم کیشامکانات هتل سورینت مریم با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی باروک در چهار طبقه طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیاگر به کشیدگی عضله دچار شده اید ، گلودرد دارید و یا از بیماری مسافرت در رنج هستید برای مطلب فارسی در زمینه ی صنایع غذاییلطفا قبل از هرگونه سوال در مورد نحوه ی استفاده از ای پی پورت و یوزر و پسورد و دانلود ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانهادرمانهایکی از دوستان نقل میکرد که اگر کسی درد دندان داشته باشد وهیچ دارویی در دسترس نباشد دست معلم یعنی ایثاربسمه تعالی عنوان جزوه ی آموزشی اشکالات املا ، درمان و راهبردهای آموزشی در دوره ابتدایی پاک کردن انواع لکه ها از روی لباس بانوی پارسی پاککردنانواعلکهها بانوی پارسی پاسخ در تاریخ آذر ام بظ برای برطرف کردن لکه آبرنگ، لباس را با آب سرد دستورات بهداشتی درآیات و روایات اسلامی از آنجا که تا جسم ،توانا و سالم نباشد روح و عقل و فکر نمی تواند به درستی ترقی و پیشرفت نماید و فوت کوزه گری نکات ریز خانه داری آرشیو روزمنو، محبوب از بین بردن بوی غذا اگر خانه شما از بوی غذا پرشده و باعث ناراحتی خانواده می شود، از دود ضرب المثل‌های کرمونی ضرب المثل‌های کرمونی پنجشنبه ٩ فروردین ،۱۳۸٦ سده‌سوزی در کرمان ممکو جوانی با پوستی بدون چروک آشنایی با روش‌های نوین پیشگیری از پیری پوست و درمان آن طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسی اگر به کشیدگی عضله دچار شده اید ، گلودرد دارید و یا از بیماری مسافرت در رنج هستید برای خود یک مطلب فارسی در زمینه ی صنایع غذایی لطفا قبل از هرگونه سوال در مورد نحوه ی استفاده از ای پی پورت و یوزر و پسورد و دانلود مقاله و ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمانها یکی از دوستان نقل میکرد که اگر کسی درد دندان داشته باشد وهیچ دارویی در دسترس نباشد دست خود فنی سیاسی دقت کنید که زبان کیبرد فارسی باشه این کارها همه ش واس افزایش بازدیده ولی روی هم رفته بی فایده س اگه می خواید با اینترنت معلم یعنی ایثار ب سمه تعالی سازمان آموزش وپرورش استان اردبیل اردبیل آموزش وپرورش ناحیه روش های متداول



لینک منبع :استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری

Images for استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری www.eghtesadnews.com/.../162189-استفاده-های-جالب-از-خمیر-دندان-در-خانه-داری‎Cached22 فوریه 2017 ... مصرف خمیردندان می تواند فراتر از سفید و تمیز کردن دندان ها باشد. این محصول محصولی جایگزین ناپذیر است که می تواند کاربردهای متفاوتی در خانه ... کاربردهای جالب خمیردندان برای زیبایی و خانه داری - نمناک namnak.com/کاربردهای-خمیردندان.p20221‎Cachedتا قبل از این کاربردهای خمیردندان را تنها برای کم کردن سوزش سوختگی و یا سفید کردن دندان ها می دانستید اما یک مقدار خمیر دندان روی مسواک دهها کاربرد جالب برای ... 15 کاربرد جادویی خمیر دندان! - نمناک namnak.com/کاربردهای-جالب-خمیر-دندان.p13132‎Cachedخمیر دندان و کاربرد خمیر دندان و کاربردهای جالب خمیر دندان و برق انداخت نقره با خمیر دندان را در نمناک ببینید. ... تناسب اندامخانه داریروابط عاطفیکار و زندگیکودک بارداری و نوزادموفقیت ... در این بخش ترفند هایی جالب و کاربردی با این محصول جادویی برایتان گردآوری کرده ایم تا با ... حتما در خانه خود یک اتوی برقی بخار دارید. طبیعی ... موارد جالب استفاده از خمیردندان در خانه داری - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../موارد-جالب-استفاده-از-خمیردندان-در-خانه-داری‎Cached26 جولای 2015 ... استفاده های دیگر خمیر دندان که نمیدانستید. ... در این مطلب ترفندهایی برای به کارگیری خمیردندان در خانه داری بیان می کنیم تا با استفاده از ان ... خبرگزاری آریا - استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری www.aryanews.com/News/.../استفاده-های-جالب-از-خمیر-دندان-در-خانه-داری 1 بهمن 1395 - 05:00:40 ق.ظ. استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری. خبرگزاری آریا-مصرف خمیردندان می تواند فراتر از سفید و تمیز کردن دندان ها باشد. این محصول ... استفاده های جالب از خمیر دندان در خانه داری plq.rozblog.com/.../استفاده-های-جالب-از-خمیر-دندان-در-خانه-داری.html‎Cached20 ژانویه 2017 ... مفیدستان: خبرگزاری آریا-مصرف خمیردندان می تواند فراتر از سفید و تمیز کردن دندان ها باشد. این محصول محصولی جایگزین ناپذیر است که می ... کاربرد خمیر دندان در خانه داری - آپارات ► 1:00www.aparat.com/v/MWsRf/کاربرد_خمیر_دندان_در_خانه_داری Feb 13, 2017 - 1 min پورتال مطلبک در این فیلم به شما آموزش می دهد که با یک خمیر دندان می توانید خیلی از وسایل خانه را تمیز کنید.بدون نیاز به دردسر وزحمت زیاد. کاربرد ... کاربرد خمیر دندان در خانه داری - آپارات ► 0:44www.aparat.com/v/EHhp7/کاربرد_خمیر_دندان_در_خانه_داری Jun 13, 2017 - 44 sec نیکوو - نخستین بانک تخصصی کسب و کار های ساختمان در این ویدیو با کاربرد خمیر دندان در خانه داری آشنا می شویم.نیکووبانک اطلاعات ساختمانو ... کاربردهای شگفت انگیز خمیر دندان در خانه داری! - آپارات www.aparat.com/.../کاربردهای_شگفت_انگیز_خمیر_دندان_در_خانه_داری%21‎Cached12 جولای 2017 ... چیدانه خمیر دندان در موارد مختلفی از جمله تمیز کردن شیرآلات و سینک ظرفشویی، پر کردن سوراخ های دیوار، تمیز کردن کثیفی پارچه ها، شستن دست ها ...