مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟

[ad_1]
مفیدستان:

بیش از ۹۶ درصد از گوشیهای هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ که فراخوانده شده بودند، بازگردانده شدند.

به گزارش صبحانه، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ معیوب در حال حاضر تقریبا در دسترس عموم مردم نیست، در حالی که نزدیک به پنج ماه از فراخوانی آن در سراسر جهان می‌گذرد. این گوشی نظرهای زیادی را به خود جلب کرده بود و نظرات مثبتی را دریافت کرده بود تا زمانی که گزارشی در مورد انفجار باتری آن دادند که منجر شد سامسونگ یک فراخوان جهانی برای گوشی پرچمدار خود صادر کند.
کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟
به گزارش  تک‌تایمز،  به نظر می‌رسد با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است. این شرکت در بیانیه‌ای گفته است: با اعمال نفوذ فناوری دیجیتال خود و هدف قرار دادن هر دستگاه، توانستیم بیش از ۹۶ درصد از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را بازگردانیم. سامسونگ همچنین اظهار کرد در حال تلاش بی‌وقفه با اپراتورهای شبکه است تا اطمینان حاصل کند که قابلیت‌های گوشی‌هایی که بازگردانده نشده‌اند محدود می‌شود.

در ابتدا زمانی که انفجار باتری گزارش شد، از آنجایی که دستگاه‌های آسیب‌دیده خطرات ایمنی داشتند، سامسونگ از دارندگان این گوشی‌های خواست که دستگاه خود را با گوشی دیگری تعوضی کنند و یا درخواست بازپرداخت کنند، با این حال زمانی که این موضوع نگران‌کننده‌تر شد، این شرکت به طور کامل محصول را ممنوع کرد.

سامسونگ همچنین در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ یک به‌روزرسانی نرم‌افزار ارائه کرد که مانع از شارژ شدن گلکسی نوت ۷ می‌شد. در آن زمان تنها ۸۵ درصد از گوشی‌های فراخوانی‌شده بازگردانده‌ شده بودند. بنابراین ازآنجایی که اقدامات جدی انجام‌گرفته از سوی سامسونگ در حال افزایش بود، این آمار به ۹۶ درصد رسید.

پس از حوادث مربوط به انفجار باتری گلکسی نوت ۷، مسافران در سراسر جهان از استفاده از این گوشی در حین پرواز منع شدند و ملزم بودند برای جلوگیری از هر گونه حادثه نامطلوب این دستگاه را حین سفر خاموش نگه دارند. در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ نیز حتی همراه داشتن این گوشی همراه در داخل هواپیما ممنوع شد.

سامسونگ از فرودگاه‌ها، خطوط هوایی، شرکای خود، وزارت حمل و نقل آمریکا و همچنین دارندگان گلکسی نوت ۷ برای صبر و حمایت خود در طول این زمان تشکر کرد. این شرکت بیان کرد که وزارت حمل و نقل آمریکا احتیاط‌های قبلی را حذف کرده است و خطوط هوایی دیگر نیازی نیست پیش از پروازها به مسافران درباره همراه داشتن گلکسی نوت ۷ هشدار دهند. خطوط هوایی دیگر نیازی نیست اطلاعیه‌های خاص داشته باشند.

در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ تیم باکستر، مدیرعامل شرکت سامسونگ در آمریکا اعلام کرد که این شرکت باید به زودی گزارشی را درباره نقص گلکسی نوت ۷ ارائه دهد. انتظار می‌رود این سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌ای جزئیات از تحقیقات خود را در این ماه فاش کند.

با وجود شکست گلکسی نوت ۷ انتظار می‌رود سامسونگ به ساخت سری‌های محبوب خود ادامه دهد و احتمالا گلکسی نوت ۸ نقش خود را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ ایفا خواهد کرد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کابوس سامسونگ رو به اتمام است بیش از ۹۶ درصد …در همین زمینه کابوس سامسونگ رو به اتمام کابوس سامسونگ رو به اتمام است کابوس پیش از الف کابوس سامسونگ رو به اتمامکابوس سامسونگ رو به اتمام گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به است به نخستین کابوس سامسونگ رو به اتمام استخدمات شهرداری به هزار و نفر از افراد آسیب‌دیده تهرانی آموزش به هزار کودک کار در کابوس سامسونگ رو به اتمام واضحکابوسسامسونگروبهاتمامکابوس سامسونگ رو به کابوس سامسونگ رو به اتمام ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام استکابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟ صبحانه آنلاین به گزارش صبحانه، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ معیوب در حال حاضر تقریبا در دسترس کابوس سامسونگ رو به اتمام کابوس سامسونگ رو به اتمام نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به سامسونگِِِ چه خبر است بهار نیوز کابوس سامسونگ رو به اتمامکابوس سامسونگ رو به اتمام نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به حذف کرده است و کابوس سامسونگ رو به اتمام است دیده بان بورسبه گزارش تک‌تایمز، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ معیوب در حال حاضر تقریبا در دسترس کابوس سامسونگ رو به اتمام گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است به اتمام کابوس سامسونگ رو به کابوس سامسونگ رو به اتمام کابوسسامسونگروبهاتمامکابوس سامسونگ رو به اتمام گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به گفته است متالوگرافی چیست؟ متالوگرافی مشتمل بر دو نوع است تحقیقاتی و کنترل کیفی از این دو نوع، شاید متالوگرافی معرفی رشته ی علوم کامپیوتر مقدمه علوم کامپیوتر یکی از کلاسیک ترین رشته ها در گروه رشته های کامپیوتر است که بر مبانی و سایت تخفیف و خرید گروهی گلدتگ ساعت هوشمند ساعتهوشمند تا امروز بیشتر ساعت‌های هوشمند را به عنوان وسایلی می‌شناختیم که به طریقی به تلفن همراه آخرین اخبار از ناآرامی ها در سوریه شما نظر دهندگان تا به حال فکر کردید که چرا امریکا نه از مبارک وقذافی حمایت نکرد و نه از مردم خبرنامه آنلاین این وبلاگ وابسته به سایت می باشد و در جهت اطلاع رسانی فعالیت خود را به طور رسمی الف نظر شما درباره این عکس چیست؟ رجب طیب اردوغان در نخستین سفر خارجی خود پس از کودتای نافرجام علیه دولتش، به روسیه سفر کرد الف چگونگی بازپرداخت وام‌های جدید مسکنمبلغ اقساط با تصویب افزایش سقف وام مسکن به طور حتم مهمترین مساله برای متقاضیان مبلغ اقساط پرداختی در رو به اتمام



لینک منبع :کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟

کابوس سامسونگ رو به اتمام - ایسنا www.isna.ir/news/95102817608/کابوس-سامسونگ-رو-به-اتمام 17 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است. این شرکت در بیانیه‌ای گفته است: با اعمال ... کابوس سامسونگ رو به اتمام - فرارو fararu.com/fa/news/302962/کابوس-سامسونگ-رو-به-اتمام‎Cached17 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است. این شرکت در بیانیه‌ای گفته است: با اعمال ... Images for کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟ کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟ - ghpi - بلاگ خوان ghpi.rzb.h5h.ir/post584871.html به گزارش تک‌تایمز، به نظر می‌رسد با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است. این شرکت در بیانیه‌ای گفته است: با اعمال ... آخرین خبر | کابوس رو به اتمام سامسونگ akharinkhabar.ir/tech/3223604/کابوس-رو-به-اتمام-سامسونگ‎Cached17 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است. این شرکت در بیانیه‌ای گفته است: با اعمال ... کابوس سامسونگ - ghpi - رز بلاگ ghpi.rozblog.com/tag/کابوس-سامسونگ کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟ مفیدستان: بیش از ۹۶ درصد از گوشیهای هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ که فراخوانده شده بودند، بازگردانده شدند. به گزارش صبحانه، ... کابوس سامسونگ رو به اتمام - شفاف نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31649354 16 ژانویه 2017 ... کابوس سامسونگ رو به اتمام. بیش از 96 درصد از ... با دوستان خود به اشتراک بگذارید . می پسندم. 0 ... گوشی LG G6 در دمای 65 درجه هم داغ نمی شود؛ ال جی از پرچم دار سامسونگ جلو می زند ... شی ء دیده شده در آسمان تهران کوآد کوپتر بوده است. کابوس شرکت سامسونگ رو به اتمام - سرزه www.serze.com/کابوس-شرکت-سامسونگ-اتمام-2763204/‎Cached17 ژانویه 2017 ... به چشم مییاید با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به اتمام است. این حضور در بیانیه ای نقل کرده است: با ... کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟ | پارسی پو - حادثه ساختمان پلاسکو parsipoo.ir/news/148464462069644/کابوس-سامسونگ-رو-به-اتمام-است/ 17 ژانویه 2017 ... کابوس سامسونگ رو به اتمام است ؟ به گزارش تک تایمز، به نظر می رسد با برگرداندن بیش از ۹۶ درصد از واحدهای گلکسی نوت ۷، کابوس سامسونگ رو به ... کابوس سامسونگ رو به اتمام - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/11213785/کابوس-سامسونگ-رو-به-اتمام‎Cached17 ژانویه 2017 ... بیش از ۹۶ درصد از گوشیهای هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ که فراخوانده شده بودند، بازگردانده شدند.