مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام

[ad_1]
مفیدستان:

تا سال ۲۰۱۹ صورت می‌گیرد؛

ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
نخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد.

به گزارش مهر، دولت پولینزی فرانسه با موسسه Seasteading قراردادی بسته تا عملیات ساخت این جزیره طی دو سال آتی آغاز شود.

طرح‌های اولیه این جزیره بلندپروازانه به نظر می‌رسد اما موسسه Seasteading معتقد است شهرهای نیمه مستقل مکانی ایده‌آل برای آزمایش شیوه‌های جدید مدیریت دولتی و کشاورزی هستند.

این شهر شناور برای آزمایش ایده‌های جدید مانند درمان بیماری‌ها، پاک کردن جو زمین و ثروتمند کردن فقرا به کار گرفته خواهد شد.

نخستین شهر شناور جهان روی شبکه‌ای از ۱۱ پایه مستطیل ساخته می‌شود. بنابر این می‌توان شهرها را با توجه به نیاز ساکنان کنار هم قرار داد.

بستری که این جزیره روی آن ساخته می‌شود از سیمان تقویت شده ساخته می‌شود که قدرت تحمل زیادی دارد. این شهر روی دریا شناور است اما قدرت استقلال قابل توجهی خواهد داشت.

یکی از نکات جالب این جزیره متشکل از چند شهر مجزای شناور آن است که اگر ساکنان یکی از جزیره‌ها با دولت مرکزی مخالف باشند می‌توانند با قایق به جزیره دیگری بروند. به این ترتیب دولت هر یک از این جزایر مجبور است برای حفظ شهروندان خود رقابتی عمل کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معماری به روز نقش آب در معمارینقش آب در شکل گیری نخستین زیستگاه های انسانی پاسخی است به یک نیاز زیستی اما وقتی زیست نیوزگلدان هایی برای تمام طول سال آنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه آژانس مسافرتی همره شید پروازتور …جاذبه های گردشگری استانبول استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و خبرگزاری فارس صفحه اصلی فیلم حضور مردم و چهره‌ها در جماران برای درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هاشمی رافائل کشتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادرافائلکشتیرافائل نام نخستین طرح کشتی‌های میکل آنژ و رافائل در سال ۱۹۵۸ میلادی کشیده شد است ۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان عکسجدید ترین این بخش تومور در بدن یک هندی تصاویر نوزاد ترسناک در تایلند تصاویر تکنولوژی در گردشگری تکنولوژی در گردشگریتکنولوژی در سفرکاربرد تکنولوژی در سفرگجت های سفر گردشگری دیدگاههای نو در مهندسی برق انرژی های نودر سراسر جهان و در بسیاری از کشورها عرضه برق و آب پاک اغلب بصورت پراکنده و از کیفیت نشانه های تغییر کره زمین آکانشانه هایی از کشف حیات در مریخ نخستین جاده خورشیدی در فرانسه افتتاح شد کشف امواج باغ ایرانی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادباغایرانیآغاز انتظام بخشی به باغ را باید در زمان هخامنشیان جستجو نمود در باغ‌های سلطنتی معماری به روز نقش آب در معماری نقش آب در شکل گیری نخستین زیستگاه های انسانی پاسخی است به یک نیاز زیستی اما وقتی فراتر از یک زیست نیوز گلدان هایی برای تمام طول سال آنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه اتفاقی رافائل کشتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد رافائلکشتی رافائل نام نخستین طرح کشتی‌های «میکل آنژ» و «رافائل» در سال ۱۹۵۸ میلادی کشیده شد است می آژانس مسافرتی همره شید پروازتور دبی،استانبول،آنتالیا،کوش آژانس مسافرتی همره شید پروازتوراستانبولتور کیشتور مشهدتور قشمبلیط مشهدبلیط کیشبلیط خبرگزاری فارس صفحه اصلی فیلم حضور مردم و چهره‌ها در جماران برای درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هاشمی امروز با ۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان عکس جدید ترین این بخش تومور در بدن یک هندی تصاویر نوزاد ترسناک در تایلند تصاویر دختری زیبا دیدگاههای نو در مهندسی برق انرژی های نو در سراسر جهان و در بسیاری از کشورها عرضه برق و آب پاک اغلب بصورت پراکنده و از کیفیت پایینی باغ ایرانی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد باغایرانی آغاز انتظام بخشی به باغ را باید در زمان هخامنشیان جستجو نمود در باغ‌های سلطنتی پاسارگاد دنیایی بی جواب دنیایی بی جواب عجایب باستان شناسی جهان معرفی پیشگویان بزرگ تاریخ تکنولوژی در گردشگری تکنولوژی در گردشگریتکنولوژی در سفرکاربرد تکنولوژی در سفرگجت های سفر گردشگریگردشگری در



لینک منبع :ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام

ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../ساخت-نخستین-شهر-شناور-جهان-در-اقیانوس-آرام‎Cached18 ژانویه 2017 ... نخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد. Images for ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام نخستین شهر شناور جهان در وسط اقیانوس آرام ساخته می شود - روزیاتو rooziato.com/139556974/نخستین-شهر-شناور-جهان/‎Cachedیک کمپانی به تازگی تصمیم گرفته نخستین شهر شناور جهان را در وسط اقیانوس آرام بسازد. دولت کشور «پلی نزی فرانسه» با شرکت آمریکایی توافق نامه ای به امضا ... ساخت اولین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../ساخت-اولین-شهر-شناور-جهان-در-اقیانوس-آرام‎Cached25 ژانویه 2017 ... نخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد. ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام | یاد بگیر دات کام www.yadbegir.com/new/?p=18186‎Cachedنخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد. دولت پولینزی فرانسه با موسسه Seasteading قراردادی بسته تا عملیات ساخت ... ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام - آپارات ► 1:41www.aparat.com/v/tGZCp/ساخت_نخستین_شهر_شناور_جهان_در_اقیانوس_آرام Jan 17, 2017 - 2 min روزیاتو rooziato.com ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام شهر , جالب , معماری , روزیاتو. ساخت اولین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام - جام جم آنلاین 188.75.89.4/click/.../ساخت-اولین-شهر-شناور-جهان-در-اقیانوس-آرام 25 ژانویه 2017 ... نخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد. ساخت اولین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/.../world-first-floating-city-will-be-built-in-pacific-ocean/‎Cachedنخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد. به گزارش کلیک، دولت پولینزی فرانسه با موسسه Seasteading قراردادی بسته ... ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس آرام | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1618497 18 ژانویه 2017 ... نخستین شهر شناور جهان تا ۲۰۱۹ میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ... نخستین شهر شناور جهان روی شبکه ای از ۱۱ پایه مستطیل ساخته می شود. ساخت نخستین شهر شناور جهان در اقیانوس ارام + تصاویر - مجله ... www.dustaan.com/شهر-شناور-فرانسه-اقیانوس-ارام-عکس/‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت پلی نزی فرانسه، برای آغاز ساخت اولین شهر شناور در اقیانوس آرام در طی دو سال آینده، با مرکز “sea steading” ...