مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی

[ad_1]
مفیدستان:
وب سایت سوران: حالا که هنوز در فصل پرتقال هستیم، از این فرصت استفاده کنیم و کاپ کیک های خوشمزه پرتقالی درست کنیم. با ما در این مطلب همراه شوید.

مواد لازم:

 

  • آرد 2 لیوان
  • شکر 1 لیوان
  • تخم مرغ  2 عدد
  • کره نصف لیوان
  • بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری
  • نمک 1 چهارم قاشق چایخوری
  • آب پرتقال 1 چهارم لیوان
  • شیر نصف لیوان
  • پوست پرتقال (تلخی گرفته شده) 1 قاشق غذاخوری
  • اسانس وانیل 1 تا 2 قطره

 

مواد کِرِم مخصوص:

 

  • پنیر خامه ای 1 سوم لیوان
  • پودر قند 2 لیوان
  • عسل 2 قاشق چایخوری
  • کره 2 قاشق غذاخوری
  • اسانس وانیل 1 تا 2 قطره
  • نمک 1 هشتم قاشق چایخوری

 

طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی 

طرز تهیه:

 

1-ابتدا تخم مرغ و کره را در دمای اتاق قرار دهید تا با محیط هم دما شوند.کره نرم شده و شکر را مخلوط کرده و با همزن به خوبی یکنواخت کنید و بعد تخم مرغها و اسانس وانیل را اضافه کرده و به خوبی مواد را مخلوط کنید.پوست پرتقال تلخی گرفته شده را رنده زده و به مواد اضافه کنید و کمی هم بزنید.

 

2-آرد،بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کرده و مواد را 2تا3بار الک کنید تا هوا خورده و سبک شوند.شیر و آب پرتقال را به مواد اولیه(شکر و تخم مرغ)اضافه کرده و باز با همزن بزنید .همین طور که خمزن روشن است آرد را کم کم به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شوند.

 

3-قالب مناسب یا کاغذهای مخصوص کاپ کیک را چرب کرده و داخل هر کدام را تا نیمه یا 2سوم آن پر کنید و آن را داخل فری که از قبل با دمای 180درجه داغ شده است به مدت 15تا25دقیقه قرار دهید تا کیک کاملا پخته و رنگ آن طلایی شود.

طرز تهیه کِرِم مخصوص:

 

طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی 

 

1-پنیر خامه ای و نمک را با هم مخلوط کرده و با چنگال به خوبی هم بزنید تا کمی نرم شوند.کره را که از قبل به دمای محیط رسیده است به آنها اضافه کرده و مواد را با همزن به خوبی مخلوط کنید.عسل و اسانس وانیل را اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید.

 

2-همزن را خاموش کرده و پودر قند را کم کم به مواد اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید و در پایان همزن را روشن کرده و مواد را آنقدر بزنید تا حالت کِرِم مانند بگیرند.

 

3-وقتی کاپ کیک آماده شد آنها را کنار بگذارید تا خنک شوند سپس روی آنها مقدار خیلی کمی کره بمالید و از کِرِم مخصوص روی آنها بریزید و برای سرو اماده کنید.

نکات:

 

طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی 

 

1-در صورت تمایل مقداری کشمش هم داخل کیک بریزید.

 

2-میتوانید این کاپ کیک را به صورت کیک معمولی هم تهیه کنید.

 

3-در صوت تمایل به جای کره از روغن جامد استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه کرم کره وانیلیبسیار ساده برای تزیین کیک و کاپ کیکطرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیکطرز تهیه سس باتر اسکاچبسیار خوشمزه مخصوص رویه بستنی،کیک …طرز تهیه میتلف گوشت طرز تهیه سالاد روسی طرز تهیه کاپ کیک پاستا برای عصرانه طرز تهیه طرز تهیه کاپ کیک، طرز تهیه کاپ کیک کودکان …طرز تهیه کاپ کیکطرز تهیه کاپ کیک با مایکروفرطرز تهیه کاپ کیک بدون فرطرز تهیه کاپ کیک کیک پرتقالی، طرز تهیه کیک پرتقالی تصویری آکاکیک پرتقالیکیک پرتقالی طرز تهیهکیک پرتقالی خوشمزهتهیه وپخت کیک پرتقالیپخت کیک کیک شکلاتی طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی ایران …کاپ کیک شکلاتی طرز تهیه فر را با دمای درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود ، کره و کیک و نان کیک شکلاتی با دسر موز طرز تهیه یک عدد موز را با یک قاشق غذاخوری شیر، در مخلوط کن ریخته شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع …آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید کیک شکلاتی طرز تهیه کیک شکلاتی مخصوص …کیک شکلاتی مخصوص برای تهیه کیک شکلاتی شکلات تخته ای و کره را داخل کاسه ای بریزید و آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طب نخ سنتى براى حذف چربى زیر پوستى و موضعى بدون کاهش وزن درمان ماندگار سنتی چین برای طرز تهیه کرم کره وانیلیبسیار ساده برای تزیین کیک و کاپ کیک طرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیک طرز تهیه سس باتر اسکاچبسیار خوشمزه مخصوص رویه بستنی،کیک و طرز تهیه میتلف گوشت طرز تهیه سالاد روسی طرز تهیه کاپ کیک پاستا برای عصرانه طرز تهیه دسر طرز تهیه کاپ کیک، طرز تهیه کاپ کیک کودکان شیرینی پزی آکا طرز تهیه کاپ کیکطرز تهیه کاپ کیک با مایکروفرطرز تهیه کاپ کیک بدون فرطرز تهیه کاپ کیک کیک پرتقالی، طرز تهیه کیک پرتقالی تصویری آکا کیک پرتقالیکیک پرتقالی طرز تهیهکیک پرتقالی خوشمزهتهیه وپخت کیک پرتقالیپخت کیک پرتقالی کیک و نان آشنایی با روش تهیه‌ی کیک ماست و کاکائو همان‌طور که از نام کیک مشخص است در مواد لازم این کیک شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع شیرینی آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید پخت آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طب نخ سنتى براى حذف چربى زیر پوستى و موضعى بدون کاهش وزن درمان ماندگار سنتی چین برای ضد چین



لینک منبع :کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی

Images for کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../کاپ-کیک-پرتقالی-با-رویه-مخصوص-وانیلی‎Cached22 ژانویه 2017 ... حالا که هنوز در فصل پرتقال هستیم، از این فرصت استفاده کنیم و کاپ کیک های خوشمزه پرتقالی درست کنیم. با ما در این مطلب همراه شوید. کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی - کمونه kamooneh.com/fa/.../کاپ-کیک-پرتقالی-با-رویه-مخصوص-وانیلی‎Cached23 ژانویه 2017 ... حالا که هنوز در فصل پرتقال هستیم، از این فرصت استفاده کنیم و کاپ کیک های خوشمزه پرتقالی درست کنیم. با ما در این مطلب همراه شوید. کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی | زیباشهر zibashahr.com/1394.12/5873.html 4 مارس 2016 ... مواد لازم کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی: ️آرد: ۲ لیوان ️شکر: ۱ لیوان ️تخم مرغ: ۲ عدد کره : نصف لیوان ️بکینگ پودر: ۲ قاشق چایخوری کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی - خبرلند khabarland.com/news/.../کاپ-کیک-پرتقالی-با-رویه-مخصوص-وانیلی‎Cached22 ژانویه 2017 ... کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی حالا که هنوز در فصل پرتقال هستیم، از این فرصت استفاده کنیم و کاپ کیک های خوشمزه پرتقالی درست ... کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی - hwp - رزبلاگ hwp.rozblog.com/.../کاپ-کیک-پرتقالی-با-رویه-مخصوص-وانیلی.html‎Cached22 ژانویه 2017 ... مفیدستان: وب سایت سوران: حالا که هنوز در فصل پرتقال هستیم، از این فرصت استفاده کنیم و کاپ کیک های خوشمزه پرتقالی درست کنیم. با ما در این ... طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4271/‎Cached Similar18 ژوئن 2014 ... طرز تهیه ابتدا تخم مرغ و کره را در دمای اتاق قرار دهید تا با محیط هم دما شوندکره نرم شده و شکر را مخلوط کرده و با همزن به خوبی یکنواخت کنید و بعد تخم ... طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با رویه وانیلی - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/178037/کاپ-کیک-پرتقالی/‎Cached... این کاپ کیک را به صورت کیک معمولی هم تهیه کنید. ۳-در صوت تمایل به جای کره از روغن جامد استفاده کنید. طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی ... کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31956133 22 ژانویه 2017 ... کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی. وب سایت سوران: حالا که هنوز در فصل پرتقال هستیم، از این فرصت استفاده کنیم و کاپ کیک های خوشمزه ... طرز تهیه کاپ کیک پرتقالی با کرم مخصوص وانیلی | مجله اینترنتی ... birclick.ir/2017/01/کاپ-کیک-پرتقالی-با-کرم-مخصوص-وانیلی/‎Cached24 ژانویه 2017 ... طرز تهیه کِرِم مخصوص کاپ کیک پرتقالی با رویه مخصوص وانیلی : ۱ – پنیر خامه ای و نمک را با هم مخلوط کرده و با چنگال به خوبی هم بزنید تا کمی نرم ...