مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه بستنی طالبی

[ad_1]

روش تهیه:
طالبی را با نیمی از شکر در مخلوط کن بریزید تا کاملاً پوره شود، سپس در ظرف لعابی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و هم بزنید تا حدی که غلیظ شود.

از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملاً سرد شود. تخم مرغ را با همزن برقی از یک جهت بزنید تا کف کند. بقیة شکر، نمک و وانیل را اضافه کرده و هم زدن را ادامه دهید تا کرم رنگ و کشدار و حجم آن دو برابر شود.

درجه همزن را کم کنید و ماءالشعیر را به تدریج اضافه کرده و زدن را ادامه دهید تا یکدست شود. خامه را نیز در ظرف جداگانه با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. سپس به مواد بالا افزوده و با درجه کم همزن برقی بزنید و مخلوط کنید تا یکدست شود.

بعد مخلوط طالبی کاملاً سرد شده را به مواد بالا بیفزایید و با درجه کم همزن بزنید تا یکدست شود. مواد آماده را در ظرف مناسبی ریخته در آن را ببندید و درون فریزر قرار دهید. پس از دو تا سه ساعت بیرون آورده و با همزن برقی بزنید تا نرم شود، مجدداً درون فریزر قرار دهید.

این عمل را سه بار (هر دو تا سه ساعت یک بار) انجام دهید. پس از آن به مدت 24 ساعت درون فریزر قرار دهید تا بستنی آماده شود.

نکته:
می توان به جای طالبی از میوه های دیگر نیز استفاده کرد.
در صورتی که میوه مورد استفاده تان شیرین اسـت، دو قاشق سوپخوری از مقدار شکر کم کنید. چون اگر مقدار شکر زیاد باشد، عمل انجماد بستنی به خوبی انجام نمی شود.
دقت کنید زمانی که بستنی در فریزر اسـت یخ نزند، بلکه فقط سفت شود و مجدداً آن را زده، به این صورت هر چقدر در فریزر بماند دیگر یخ نخواهد زد.

جایگزین:
می توانید برای درست کردن بستنی از دستگـاه بستنی سـاز استفـاده کنید. در این صورت نیازی به هر دو تا سه ساعت یک بار زدن نیست.

پیشنهاد:
می توانید برای سرو بستنی مقداری طالبی خردشده در بستنی خوری ریخته سپس دو تا سه اسکوپ بستنی را روی آن قرار دهید و با برش های طالبی تزئین کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


بستنی طالبی درست کردن بستنی طالبی,نحوه درست کردن بستنی طالبی,درست کردن بستنی خانگی,طرز تهیه بستنی های میوه ای,درست کردن بستنی سنتی,طرز ...بستنی طالبی = پوست طالبی را بگیرید و تخم های ان را خارج کنید و درون کاسه ای طالبی ( گرمک ) را با پشت چنگال به صورت پوره ...خواص طالبی / طرز تهیه بستنی طالبی / طرز تهیه اب طالبی عکس آب طالبی با بستنی تزیین آب طالبی مضرات طالبی خواص طالبی در دوران بارداری خواص طالبی برای ...بستنی طالبی - طرز تهیه بستنی طالبی ( گرمک ) خامه ای. آکایران : آکاایران: بستنی طالبی بستنی طالبی بنا به گزارش آکاایران : طالبی1 کیلو . شکر 100 گرم .22 جولای 2015 ... بستنی طالبی = پوست طالبی را بگیرید و تخم های ان را خارج کنید و درون کاسه ای طالبی ( گرمک ) را با پشت چنگال به صورت پوره,10 ژانويه 2014 ... طرز تهیه خامه و شکر را در ماهیتابه ریخته و روی حرارت بگذارید تا به جوش آید در این حین هم بزنید تا شکر کاملا حل شود سپس از روی حرارت بردارید ...طرز تهیه بستنی طالبی. طالبی را با نیمی از شکر در مخلوط کن بریزید تا کاملاً پوره شود، سپس در ظرف لعابی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و هم بزنید تا حدی که ...28 جولای 2013 ... دسرهای میوه ای آن هم اگر با بستنی همراه باشد در هوای گرم تابستان بسیاربسیار خنک کننده و دلنشین است. با طرز تهیه دسر طالبی بستنی آشنا شوید.21 آگوست 2016 ... فروشگاه اینترنتی سینباد طرز تهیه بستنی طالبی فروشگاه لوازم خانگی سینباد,فروشگاه اینترنتی, طرز تهیه بستنی طالبی , فروشگاه ...21. Aug. 2016


کلماتی برای این موضوع

بستنی طالبی طرز تهیه بستنی طالبی گرمک …بستنی طالبی طرز تهیه پوست طالبی را بگیرید و تخم های آن را خارج کنید و درون میکسر بستنی، طرز تهیه بستنی وانیلی، انواع بستنی، …بستنیطرز تهیه بستنی وانیلی سنتیطرز تهیه بستنی وانیلی با خامهطرز تهیه بستنی سنتی با طرز تهیه رولت بستنی طرز تهیه ناگت مخلوط گوشت و مرغ با سس خامه ایطرز تهیه کیک بستنی اسفنجی آکاطرز تهیه کیک بستنی اسفنجی کیک را با شکلات، خامه و چیزهای دیگر خورده اند، اما کیک را با طرز تهیه ژله بستنی طرز تهیه ابتدا شیر و خامه و پودر قند و وانیل را محلوط کنید و بستنی را هم از فریزر طرز تهیه ژله بستنی ویترینیفوق العاده شیک و …طرز تهیه ابتدا حدود سوم لیوان آب جوش را با پودر ژلاتین و گلاب و مقدار مناسبی شکردر حدی طرز تهیه ژله میزغذادر باره درست کردن ژله حتما خیلی شنیدید کار خیلی راحتیه، شما حتی با خرید یه بسته پودر تزئین سفره ژله بستنیعکسطرز تهیه مالاوابیج ، یک غذای شمالی خوشمزه تصاویر مراحل پخت سالاد ترکیه ای ، یک سالاد طرز تهیه ژله بریلو یا ژله نرم برای تزیین کیک …طرز تهیه ژله بریلو یا ژله نرم برای تزیین کیک ژله بریلو برای نقاشی روی کیک برای کاور آشنایی با روش تهیه‌ی ژله بستنیبرای تزئین سفره های گرم تان می توانید از این ژله بستنی بسیار خوشمزه استفاده کنید



لینک منبع :طرز تهیه بستنی طالبی

طرز تهیه بستنی طالبی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/ice1-preparation1.html‎Cached Similarبستنی طالبی درست کردن بستنی طالبی,نحوه درست کردن بستنی طالبی,درست کردن بستنی خانگی,طرز تهیه بستنی های میوه ای,درست کردن بستنی سنتی,طرز ... Images for طرز تهیه بستنی طالبی آپارات - طرز تهیه بستنی طالبی www.aparat.com/result/_طرز_تهیه_بستنی_طالبی‎Cachedآپارات - طرز تهیه بستنی طالبی. ... طرز تهیه کرم بستنی تخم شربتی ( خانم خیامی) · ۩۩۩۩ آرین اول ۩۩۩۩. 99 بازدید ... طرز تهیه کیک بستنی شکلاتی (خانم چیزفهم). بستنی طالبی - طرز تهیه بستنی طالبی ( گرمک ) خامه ای | ایران کوک https://irancook.ir/06/23/bastani-talebi/1669/‎Cachedبستنی طالبی = پوست طالبی را بگیرید و تخم های ان را خارج کنید و درون کاسه ای طالبی ( گرمک ) را با پشت چنگال به صورت پوره ... طرز تهیه دسر طالبی بستنی خنک www.goyda.ir/.../3515-cool-cantaloupe-ice-cream-dessert-recipe.html‎Cached Similar28 جولای 2013 ... دسر طالبی بستنی یکی از خوشمزه ترین و در عین حال از سالم ترین دسرهای میوه ای... بستنی طالبی - طرز تهیه بستنی طالبی ( گرمک ) خامه ای - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser-sos/201572294425.html‎Cachedشما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله بستنی طالبی - طرز تهیه بستنی طالبی ( گرمک ) خامه ای شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در ... طرز تهیه بستنی طالبی - YouTube ► 1:01https://www.youtube.com/watch?v=ZW2oCLg82BI Aug 21, 2016 - 1 min - Uploaded by فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سینباد روش تهیه: طالبی را در مخلوط کن میکس نموده و در قالب مورد نظر قرار داده و در فریزر بگذارید.سپس تزیین و میل نمایید. فروشگاه لوازم خانگی سینباد ... آموزش طرز تهیه بستنی طالبی بصورت ساده و کامل - ماشین سازی پارس https://pars-abzar.com/article/بستنی-طالبی.html‎Cachedمقاله آموزش آموزش ، دستور و طرز تهیه بستنی طالبی . بعد از مطالعه مطلب زیر شما خواهید توانست به سادگی بستنی با طعم طالبی خانگی را در منزل خود تهیه نمایید. طرز تهیه بستنی طالبی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/1682/‎Cached Similar10 ژانویه 2014 ... طرز تهیه خامه و شکر را در ماهیتابه ریخته و روی حرارت بگذارید تا به جوش آید در این حین هم بزنید تا شکر کاملا حل شود سپس از روی حرارت بردارید ... مدلایف | طرز تهیه بستنی طالبی سالم و خوشمزه www.medlife.ir/2016/08/10/healthy-icecream-for-kids‎Cached11 آگوست 2016 ... این بستنی سالم میتونه یک میان وعده عالی برای روزهای داغ تابستون باشه!