مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت

[ad_1]
مفیدستان:

تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت

 

جوانی صورت و ظاهر زیبا و مناسب یکی از دغدغه های نه تنها خانمها بلکه همه مردم است  با افزایش سن مقدار کلاژن در پوست اشخاص کاسته شده و سبب ایجاد چین و چروکهای مختلف و افتادگی پوست میشود . به گزارش ایران ناز یکی از راههای افزایش میزان کلاژن پوست استفاده از ماسکهای زیباییست .ماسک کلاژن به دو روش چروک ها را از بین می برند‎ .اگر شما هم نگرانی هایی در مورد ظاهر پوست خود در اثر افزایش سن دارید، احتمالا چیزهایی در مورد ماسک های کلاژن شنیده اید. به دلیل افزایش عرضه و فروش آنها در بازار، یافتن ماسک کلاژن دیگر سخت نیست. با مراجعه به اولین داروخانه یا مغازه ی آرایشی و بهداشتی با طیف وسیعی از مارک ها و کاربردها روبه رو می شوید. با این حال، ماسک کلاژن ارزان نیست و بهتر است قبل از خرید از نحوه ی کارکرد آن اگاهی پیدا کنید.

 

ماسک صورت کلاژن چیست؟

 

این ماسک ها در رده محصولات زیبایی ضدپیری جای میگیرند. آنها حاوی پروتئینی به نام کلاژن هستند، پروتئینی که 30 درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می دهد. بعد از 25 سالگی این ماده کم کم انسجام خود را در بدن فرد از دست می دهد، و پوست را مستعد چروک و پیری می کند. این ماسک ها به دنبال کندکردن این روند هستند.

 

مکانیسم: با چسباندن ماسک، کرم و پد به پوست جذب شده و به دو روش چروک ها را از بین می برند. در برخی موارد، ماسک باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود. برخی دیگر مستقیما به پوست کلاژن وارد می کنند. این امر به هیچ روی آنی نیست. درمان باید منظم باشد و ماسک در مدت معینی روی پوست قرار گیرد. این مدت زمان از هر برند به برند دیگر متفاوت است، بنابراین برای اطلاع دقیق تر باید برچسب روی محصول را مطالعه کنید.

 

در برخی موارد،ماسک کلاژن باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود‎

 

ظاهر: شکل ماسک در هر برند متفاوت است، اما عمدتا به شکل پد یا کرم تولید می شود. کرم را روی پوست صورت به جز چشم و دهان می مالید، اما پدها کمی متفاوت هستند. کمی حس ژلاتینی دارند و با سوراخ های دهان و چشم بیشتر شبیه ماسک وحشت هالووین هستند.

 

اثرگذاری: اگر ماسک های کلاژن را امتحان کرده اید و هیچ تاثیری نداشته اند، به معنی بی مصرف بودن این ماسک ها نیست. جذب کلاژن ماسک در سطح ملکولی رخ می دهد. گاهی ملکول های کلاژن یک برند بزرگ تر از آن هستند که جذب پوست شما شوند. از آنچه که صدها -اگر نگوییم هزاران برند- ماسک کلاژن در بازار وجود دارد، در این مورد با متخصص پوست خود مشورت نمایید.

 

مطالب مرتبط

 

بهترین ماسک های خاتگی برای کک و مک صورت

 

برطرف کردن جای جوش با این ماسک جادویی

 

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پوست شاداب با ماسک های طبیعی و کرم های سرشار از کلاژنپوستشادابباماسکهایراز و رمز افزایش سلامتی و زیبایی پوست همه راههای برطرف کردن جوش و آکنه های روی بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوستماسکبرایمنافذبازپوستمنافذ باز پوست صورت روی بینی و گونه ها بیشتر دیده می شوند و با ترشح چربی موجب زشتی و پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت…ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک مریم س برای از بین بردن منافذ پوست چکار …مامان آینده پست ها عضویت قظ برای از بین بردن چین و چروک صورت چه کاری بهتر است؟استفاده از ماسک بهترین گزینست ماسک صورت برای پوست چرب و جوش دار این ماسک برای افرادی روش برای جوان ماندن پوست زیباشو دات کاممنبع ترجمه از دایره المعارف ویکی پدیا ویتامین های موثر بر پوست بستگی داره شما راز زیبایی خاص پوست زنان چینی با این ماسک سادهزیبایی پوست زنان ژاپنی ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت ماسک خوب برای پوست بد دکتر محمد علی نیلفروش …حتما شما هم تا بهحال از خود پرسیدهاید چرا پوست بیشتر کرهایها اینقدر شفاف و بدون لک و زیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان آکازیباییزیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان پوستپوست صورتضدعفونی کردن پوست تصاویر انواع زیبایی پوست با طب سوزنیبا طب سوزنی سنتی چین عضلات در قسمتهای مختلف صورت نمایان می گرددگود شدگی گونه ها را پوست شاداب با ماسک های طبیعی و کرم های سرشار از کلاژن پوستشاداببا پوست شاداب مشکلات پوستی چگونه قابل درمان هستند در فصول سرد سال چگونه می توانیم از آسیب های بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوست ماسکبرایمنافذبازپوست منافذ باز پوست صورت روی بینی و گونه ها بیشتر دیده می شوند و با ترشح چربی موجب زشتی و پیری مریم س برای از بین بردن منافذ پوست چکار باید کرد مریم س برای از بین بردن منافذ پوست چکار باید کرد؟ پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت برای از بین بردن چین و چروک صورت چه کاری بهتر است؟ برای از بین بردن چین و چروک صورت چه کاری بهتر است؟ اطلاعات بیشتر با سلام و عرض ادبراههای از ماسک خوب برای پوست بد دکتر محمد علی نیلفروش زاده متخصص حتما شما هم تا بهحال از خود پرسیدهاید چرا پوست بیشتر کرهایها اینقدر شفاف و بدون لک و خوب است؟ روش برای جوان ماندن پوست زیباشو دات کام منبع ترجمه از دایره المعارف ویکی پدیا ویتامین های موثر بر پوست بستگی داره شما به چه تصاویر انواع زیبایی پوست با طب سوزنی با طب سوزنی سنتی چین عضلات در قسمتهای مختلف صورت نمایان می گرددگود شدگی گونه ها را بهبود راز زیبایی خاص پوست زنان چینی با این ماسک ساده زیبایی پوست زنان ژاپنی ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت زیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان آکا زیباییزیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان پوستپوست صورتضدعفونی کردن پوستشادابی



لینک منبع :تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت

تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت - ایران ناز www.irannaz.com/تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-صورت.html‎Cachedتاثیرات ماسک کلاژن روی صورت جوانی صورت و ظاهر زیبا و مناسب یکی از دغدغه های نه تنها خانمها بلکه همه مردم است با افزایش سن مقدار کلاژن در پوس. چگونه ماسک های کلاژن اثر می کنند؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/collagen5-masks-work.html‎Cachedبه دلیل افزایش عرضه و فروش آنها در بازار، یافتن ماسک کلاژن دیگر سخت نیست. ... کرم را روی پوست صورت به جز چشم و دهان می مالید، اما پدها کمی متفاوت هستند. تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت – دکتر زیبایی در تهران greaseprice36.persisblogs.ir/.../تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-صورت/‎Cached22 مه 2017 ... جوانی شکل و ظواهر قشنگ و دلخواه یکی‌از دغدغه های نه فقط خانمها بلکه کلیه مردم است با ارتقا سن مقدار کلاژن در پوست افراد کاهش یافته و باعث ایجاد ... تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت | دکتر زیبایی در رشت risemole79.tblogz.ir/2017/05/23/تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-صورت/‎Cached23 مه 2017 ... تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت. جوانی شکل و ظاهر قشنگ و مطلوب یکی از دغدغه های خیر تنها خانمها بلکه تمامی مردم است با افزایش سن میزان کلاژن در ... تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت | دکتر زیبایی در تهران showsaw04.amoblog.ir/2017/05/.../تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-صورت/‎Cached22 مه 2017 ... جوانی فیس و ظواهر خوشگل و دلخواه یکی از دغدغه های نه صرفا خانمها بلکه همه مردم است با ارتقا سن مقدار کلاژن در پوست افراد کم شده و سبب ساز ساخت ... کلاژن و نقش های مهم آن در پوست - Chiara Ambra www.chiara-ambra.ir/skin-learning/9-collagen.html‎Cached Similarمقدار معین و ثابتی از کلاژن در بدن باید وجود داشته باشد تا ظاهر و عملکرد طبیعی ... ماسک صورت کلاژن کیاراآمبرا با دارابودن عصارۀ خالص گیاه آلوئه ورا به پوست ... تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت | دکتر زیبایی keysaw29.newsvine.ir/2017/05/.../تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-صورت/‎Cached23 مه 2017 ... جوانی شکل و ظاهر قشنگ و دلخواه یکی از دغدغه های نه تنها خانمها بلکه همگی مردم است با افزایش سن اندازه کلاژن در پوست اشخاص کاسته شده و سبب ساز ... تاثیرات ماسک کلاژن روی شکل | دکتر زیبایی بینی در اصفهان datechest91.newsvine.ir/2017/05/.../تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-شکل/‎Cached22 مه 2017 ... جوانی صورت و ظواهر خوشگل و مناسب یک کدام از دغدغه های نه فقط خانمها بلکه همه مردم است با ارتقاء سن اندازه کلاژن در پوست افراد کاسته شده و منجر ... تاثیرات ماسک کلاژن روی شکل – دکتر زیبایی بینی greasesaw20.iranzanta.ir/2017/05/.../تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-شکل/‎Cached23 مه 2017 ... جوانی صورت و ظاهر زیبا و دلخواه یکی‌از گرفتاری های خیر صرفا خانمها بلکه تمامی مردم است با افزایش سن میزان کلاژن در پوست اشخاص کاسته شده و ... تاثیرات ماسک کلاژن روی شکل | دکتر زیبایی showchurch19.blogzet.ir/2017/.../تاثیرات-ماسک-کلاژن-روی-شکل/?...‎Cached23 مه 2017 ... به دلیل افزایش عرضه و فروش آنان در بازار , یافتن ماسک کلاژن دیگر مشقت ... کرم را روی پوست صورت به جز دیده و دهن می مالید , ولی پدها کمی مختلف ...