مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستان امید کسی را ناامید نکن (داستانک)

[ad_1]
مفیدستان:

ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان نیشابور میهمان بود. از هشتی ورودی خانه، صدای او را می شنید..

داستان امید کسی را ناامید نکن

داستان امید کسی را ناامید نکن ,ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان نیشابور میهمان بود. از هشتی ورودی خانه، صدای او را می شنید که در حال نصیحت و اندرز است.
مردی به دوست ابوریحان می گفت هر روز نقشی بر دکان خود افزون کنم
و گلدانی خوشبوتر از پیش در پیشگاهش بگذارم بلکه عشقم از آن گذرد
و به زندگیم باز آید و دوست ابوریحان او را نصیحت کرده که عمر کوتاست
و عقل تعلل را درست نمی داند.
آن زن اگر تو را می خواست حتما پس از سالها باز می گشت؛
پس یقین دان دل در گروی مردی دیگر دارد و تو باید به فکر آینده خویش باشی.

داستان امید کسی را ناامید نکن

سه روز بعد ابوریحان داشت از دوستش خداحافظی می کرد که خبر آوردند،
همان کسی که نصیحتش نمودید بر بستر مرگ فتاده و سه روز است هیچ نخورده.
میزبان ابوریحان قصد لباس کرد برای دیدار آن مرد،
ابوریحان دستش را گرفت و گفت: نفسی که سردی را بر گرمای امید می دمد مرگ را به بالینش فرستاده.
میزبان سر خم نمود. ابوریحان به دیدار آن مرد رفته و چنان گرمای امیدی به او بخشید که آن مرد دوباره آب نوشید.

داستانک

داستان امید کسی را ناامید نکن


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستانکداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه داستان های کوتاهعشق یک سوسک غمگین به خدا گفت کسی دوستم ندارد می دانی که چه قدر سخت است ، این که کسی دوستت حاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغمن نظرات قبلی دوستان خواندم و به یک مطلب رسیدم که هیچ یک از شما درد نَداری و نداشتن را شعر نو مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و جوان …شعر را ۲۲ نفر ۲۴ بار خوانده اند ۱۸ نظر در این شعر درج شده است، از جمله پوریا مهدوی آرامش با یاد خدا آیات و نکته های قرآنیبه راستی ترس و امید، بیم و آرزو دو کفه ی ترازوی وجود ما هستند همان قدر که مطمئنیم شعر نو مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و جوان …شعر را ۱۲۴ نفر ۱۳۷ بار خوانده اند نازی صالحیصبور ، طلعت خیاط پیشه ، سوسن خسروی ، بابک وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی …سلام مریم باباخانی روانشناس بالینی هستمامید است که خواندن مطالب این وبلاگ برای شما نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف نیمه‌مست دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دائمن یکسان نباشد حال دوران، غم مخور… از دفعه‌ی داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه عاشقانه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنزداستانک داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه عاشقانه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستانکداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز داستان های کوتاهعشق یک سوسک غمگین به خدا گفت کسی دوستم ندارد می دانی که چه قدر سخت است ، این که کسی دوستت «حاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغ» «امید در ویرانه»؛ گزارشی از زندگی مردم در شرق حلب امسال فقط ۱۵ روز پاک داشته‌ایم شعر نو مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و جوان ادبیات شعر را ۹۸ نفر ۱۰۴ بار خوانده اند غلامحسین جمعی ، مهرداد عزیزی ، شکیبا سروری ، شریف شریفیان آرامش با یاد خدا آیات و نکته های قرآنی وتِلکَ ا لأمثالُ نَضرِبُها للنّاس لَعلَّهم یتَفکّرون؛ «مثل» ها را می آوریم تا مردم به فکرو وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی و توصیه های درمانی علت دقیق افسردگى کاملاً شناخته شده نیست اما براساس شواهد به دست آمده مى توان چندین عامل را شعر نو مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و جوان ادبیات شعر را ۱۲۴ نفر ۱۳۷ بار خوانده اند نازی صالحیصبور ، طلعت خیاط پیشه ، سوسن خسروی ، بابک رضایی نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به نیمه‌مست گفت نازم تا قیامت می‌کشی؟ می‌کشم ای دوست، آری می‌کشم… بچه که بودم تلویزیون یه سریالی نشون



لینک منبع :داستان امید کسی را ناامید نکن (داستانک)

Images for داستان امید کسی را ناامید نکن (داستانک) امید کسی را ناامید نکن - بیتوته www.beytoote.com/fun/fiction.../someone2-disappointed.html‎Cached Similarسرگرمی سایت سرگرمی ابوریحان بیرونی,داستانهای ابوریحان بیرونی,امید کسی را ناامید نکن,داستان,داستان آموزنده,داستانهای کوتاه. داستان امید کسی را ناامید نکن - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/story/داستان-امید-کسی-را-ناامید-نکن.html 21 ژانویه 2017 ... داستان امید کسی را ناامید نکن ,ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان ... رفته و چنان گرمای امیدی به او بخشید که آن مرد دوباره آب نوشید. داستانک ... داستان امید کسی را ناامید نکن (داستانک) - مفیدستان mofidestan.ir/داستان-امید-کسی-را-ناامید-نکن-داستانک/ 21 ژانویه 2017 ... داستان امید کسی را ناامید نکن ,ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان ... رفته و چنان گرمای امیدی به او بخشید که آن مرد دوباره آب نوشید. داستانک ... امید کسی را نا امید نکن / داستان - آکا www.akairan.com/fun/short-story/news2017512271565781.html‎Cached1 مه 2017 ... سایت سرگرمیبخش داستانک،داستان کوتاه جالب · امید کسی را نا امید نکن / داستان. ,[ categoriy]. آکاایران: امید کسی را نا امید نکن / داستان. آکاایران: به ... امید کسی را ناامید نکن https://www.webgardha.com/281143/امید-کسی-را-ناامید-نکن 5 نوامبر 2015 ... امید کسی را ناامید نکن ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان نیشابور میهمان بود. از هشتی ... داستان تلخ · داستان کوتاه و مفهومی زندگی عقاب. داستان جالب زندگی عقاب همانند خروس ... داستانک: فیلمی که بینندگان را کلافه کرد – ... امید به آینده - داستانک؛ بهترین و جدیدترین داستان های کوتاه dastanak.8tag.ir/امید%20به%20آینده‎Cachedداستان کوتاه:امید کسی را نا امید نکن ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان نیشابور میهمان بود. از هشتی ورودی خانه، صدای او را می شنید که در حال نصیحت و اندرز است ... بزرگان نیشابور - داستانک؛ بهترین و جدیدترین داستان های کوتاه dastanak.8tag.ir/بزرگان%20نیشابور‎Cachedداستان کوتاه:امید کسی را نا امید نکن ابوریحان بیرونی در خانه یکی از بزرگان نیشابور میهمان بود. از هشتی ورودی خانه، صدای او را می شنید که در حال نصیحت و اندرز است ... این یعنی امید « حکایت و داستان - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-17965.htm‎Cached Similar25 آگوست 2014 ... کسی که دوستش داشتم و قرار بود شریک زندگی ام شود، امروز به من پیغام داده که از تصمیم خود منصرف شده ... می شویم که سعی می کنند با زخم زدن به ما نفعی ببرند و با تنها گذاشتنمان به ما احساس ناامیدی منتقل کنند. ... برچسب ها : توصیه داستان امید شیوانا داستانک درس زندگی امیدواری ... خدایا امید هیچ کس رو نا امید نکن . داستان - زندگی امید موفقیت oboor.persianblog.ir/tag/داستان‎Cached Similarتردید نکن : راهت راه راسته ... داستانهای زیادی از بی خردی و سوتی های او در کودکی روایت شده از جمله اینکه روزی با مادرش به شهر رفته بود و به سبب ازدحام در بازار مادرش را گم کرد. ... چنین فردی مصداق کسی است که از سنگ هایی که بسویش پرتاب می شود پله های رشد میسازد و ..... آنها سرشار از ناکامی، خشم، و ناامیدی ( زباله) در اطراف می گردند .