مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها!

[ad_1]
مفیدستان:

فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای سالم افراد خود را در برابر بیماری‌های مختلف سرطان بیمه کنند.

به گزارش شفاف، پکامران بهار فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گویی با اشاره به درمان‌های جدید بیماری مرموز سرطان اظهار داشت: خوشبختانه در کشورمان علم پزشکی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و به طبع راه‌های تشخیص و درمان انواع بیماری‌های سرطان از رشد چشمگیری برخوردار است و روش‌های مختلفی چون رادیوتراپی، شیمی درمانی و جراحی همگام با دنیا در کشور انجام می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه در کشور رادیولوژیست‌ها کار پزشکان متخصص داخلی را انجام می دهند و هنگامی که بیمار به آنها مراجعه می‌کند به دلیل شناخت ناکافی از وضعیت درونی بدنشان و یا سابقه بیماری فرد ممکن است راه حل درمان را اشتباه تشخیص داده و فرد بیمار هزینه های گزافی را متحمل می شود.

بهار یادآور شد: روش‌های رادیوتراپی، شیمی درمان و پرتو درمانی از راه‌های جدید تشخیص و معالجه بیماری‌های مختلف سرطان است و بسیاری از بیماران سرطانی با این روش‌های جدید و پیشرفته درمان می‌شوند.

فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: کنگره سرطان شنا‌سی به پزشکان این امتیاز را می‌دهد تا با بحث و تبادل نظر علمی بهترین راه‌های تشخیص و درمان سرطان‌های مختلف پیدا شود تا بیماران به جای استفاده مستقیم از شیمی درمانی از راه‌های بهتری معالجه شوند.

وی ادامه داد: فعالیت بدنی مناسب،  تغذیه سالم، تنفس در هوای پاک و مصرف روغن‌های طبیعی می‌تواند افراد را در برابر بروز بیماری‌های سرطان بیمه کند.

بهار تصریح کرد: برای معالجه بیماران سرطانی پزشکان باید خود از روحیه قوی و با نشاطی برخوردار باشند تا بتوانند امید به زندگی را در این افراد افزایش دهند و پرستاران شیمی درمانی به نوعی خط مقدم این کار خداپسند‌انه هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با سرطان دهانه رحم و چگونگی آشنایی با سرطان دهانه رحم و چگونگی تشخیص و پیشگیریعلائم هشدار دهنده سرطان پوست،پیشگیری و راه درمان آنعلامت های هشدار دهنده سرطان پوستپیشگیری از سرطان پوستدرمان سرطان پوستچه کسانی به پیشگیری از ضعیف شدن چشم با مواد غذاییپیشگیری از ضعیف شدن چشم با مواد غذایی این‌ها را بخورید تا محتاج عینک نشوید می‌توان آشنایی با علل یبوست و راه های پیشگیری و درمان آن …یبوست به معنی توقف بیش از حد مواد دفعی در روده است زمان عمل دفع در افراد مختلف بسیار روزهایش بعد از سرطان دوران شیمی درمانی یام از سیر …روزهایش بعد از سرطان دوران شیمی درمانی یام از سیر تا پیاز آشنایی با قاعدگی ، پریود و عادت ماهانه – پزشکان ایرانفیزیولوژیدر تخمدان میلیون ها تخمک وجود دارد که هر تخمک به همراه سلو ل های اطرافش، مجموعه ای به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات پرتو درمانی …آنچه لازم است دربارة سرطان بدانید شناخت سرطان سرطان از سلول‌ها ایجاد می‌شود که همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان …پیشگیری از سرطان‌ها با شاهی قهوه و سرطان کبد واقعیت یا افسانه؟ نوشیدنی‌های شیرین پولیپ روده از علل اصلی سرطان روده استبرای تشخیص نوع پولیپ و افتراق آنها از سرطان، انجام کولونوسکوپی و بیوپسی لازم و ضروری عفونت قارچی واژن از پیشگیری تا درمانعفونتقارچیواژنعفونت قارچی واژن و درمان عفونت قارچی واژن و علائم عفونت قارچی واژن و پیشگیری از عفونت آشنایی با سرطان دهانه رحم و چگونگی تشخیص آشنایی با سرطان دهانه رحم و چگونگی تشخیص و پیشگیری علائم هشدار دهنده سرطان پوست،پیشگیری و راه درمان آن علامت های هشدار دهنده سرطان پوستپیشگیری از سرطان پوستدرمان سرطان پوستچه کسانی به سرطان پیشگیری از ضعیف شدن چشم با مواد غذایی پیشگیری از ضعیف شدن چشم با مواد غذایی این‌ها را بخورید تا محتاج عینک نشوید می‌توان با مصرف روزهایش بعد از سرطان دوران شیمی درمانی یام از سیر تا پیاز روزهایش بعد از سرطان دوران شیمی درمانی یام از سیر تا پیاز آشنایی با علل یبوست و راه های پیشگیری و درمان آن سایت یبوست به معنی توقف بیش از حد مواد دفعی در روده است زمان عمل دفع در افراد مختلف بسیار متفاوت آشنایی با قاعدگی ، پریود و عادت ماهانه – پزشکان ایران فیزیولوژی در تخمدان میلیون ها تخمک وجود دارد که هر تخمک به همراه سلو ل های اطرافش، مجموعه ای به نام پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات پرتو درمانی دانشگاه علوم آنچه لازم است دربارة سرطان بدانید شناخت سرطان سرطان از سلول‌ها ایجاد می‌شود که واحدهای همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان ریه پیشگیری از سرطان‌ها با شاهی قهوه و سرطان کبد واقعیت یا افسانه؟ نوشیدنی‌های شیرین امکان پولیپ روده از علل اصلی سرطان روده است پولیپ های روده در سنین سال به بالا خطرناک و عامل اصلی سرطان های روده بزرگ هستند که باید با فیزیوتراپی پزشکی مبتنی بر شواهد تعریف و اصول بیش از سال است که دو واقعیت مبنای امر تشخیص سرطان با آزمایش خون درمان سرطان با ذرات نانو درمان سرطان با طب سنتی درمان سرطان با تغذیه تداوی سرطان با اشعه گاما درمان سرطان با برق شفای سرطان با آب هویج درمان سرطان با حجامت



لینک منبع :پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها!

پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها/ به سادگی ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../پیشگیری-از-سرطان-با-تغییر-عادت-ها-به-سادگی-خود-را-در-برابر-سرطان-بیمه-کنید‎Cached25 ژانویه 2017 ... فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای سالم افراد خود را در برابر بیماری‌های مختلف ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../پیشگیری-از-سرطان-با-تغییر-عادت-ها‎Cached25 ژانویه 2017 ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها. فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها www.javanonline.ir/fa/news/.../پیشگیری-از-سرطان-با-تغییر-عادت-ها 25 ژانویه 2017 ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها. فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت‌ها! - سامانه جستجو و تحلیل خبر www.8tag.ir/news/14042588441143282785-3137862301767077610 25 ژانویه 2017 ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت‌ها! فوق‌تخصص آنکولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای ... خال خالی چت - پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها! khalkhalichat.ir/post/1360 25 ژانویه 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، کامران بهار فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به درمان‌های جدید بیماری مرموز سرطان ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها! - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148531656068289 فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای سالم افراد خود را در برابر بیماری‌های مختلف سرطان بیمه کنند ... میهن مگ - پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها!/به سادگی خود را در ... https://mihanmag.com/.../پیشگیری_از_سرطان_با_تغییر_عادت_ها!_به_سادگی_خود_را_در_برابر_سرطان_بیمه_کنید‎Cached24 ژانویه 2017 ... کامل بهار فوق تخصص خون و آنکولوژی در مورد پرشور و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با مراقبت های بهداشتی گروه علمی ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها - ایران اکونومیست | دمادم https://damadam.ir/news/پیشگیری-از-سرطان-با-تغییر-عادت-ها/7343727 فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با فعالیت مناسب و مصرف غذای سالم افراد خود را در برابر بیماری‌های مختلف سرطان بیمه . .. پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها rooykard24.com/news/.../پیشگیری-از-سرطان-با-تغییر-عادت-ها‎Cached25 ژانویه 2017 ... به گزارش بی‌باک نیوز ، کامران بهار فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها/ به سادگی خود را در ... - خبرلند khabarland.com/.../پیشگیری-از-سرطان-با-تغییر-عادت-ها-به-سادگی-خود-را-در-برابر-سرطان-بیمه-کنید-1‎Cached28 ژانویه 2017 ... پیشگیری از سرطان با تغییر عادت ها/ به سادگی خود را در برابر سرطان بیمه کنید سلامت نیوز:فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم ...