مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز

[ad_1]
مفیدستان:
تین‌نیوز| رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه هم‌اندیشی جشن جهانی نوروز گفت: «باید با تعریف برنامه مشخص، بخش خصوصی را در این زمینه درگیر کنیم زیرا بخش خصوصی آمادگی همکاری با سازمان میراث فرهنگی را دارد.»

به گزارش میراث آریا، زهرا احمدی‌پور در ادامه تاکید کرد: «دولت هم در بحث جشن جهانی نوروز حمایت‌های لازم را به‌عمل خواهد آورد زیرا نوروز پیام اعتدال است و پیام اعتدال در منطقه، در راستای کاهش ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی موثر خواهد بود.» وی همچنین خاطرنشان کرد: «حتی باید توزیع نوروز را به صورت کشوری در نظر گرفت و نوروزگاه‌ها را با هم مرتبط کرد. به‌علاوه می‌توان نشست‌هایی را به صورت منطقه‌ای در این 12 کشور تحت عنوان پیوست‌های فرهنگی نوروز برگزار کرد.» در ادامه این نشست، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه نیز گفت: «باید امسال بحث جشن جهانی نوروز را گسترده‌تر دنبال کنیم؛ زیرا گردشگری نوروز می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی بی‌شماری را با خود به همراه آورد.»

ابراهیم رحیم‌پور، همچنین پیشنهاد کرد که جایزه‌ای به نام جایزه نوروز ترتیب داده شود و به بهترین کتاب، رساله یا کار پژوهشی در بحث نوروز و آیین‌ها و میراث معنوی شبیه به نوروز اهدا شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری اقتصاد ایرانشناسایی یک موج اسرارآمیز در جو سیاره ناهیدتصاویر تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر در روزنامه دنیای اقتصادرشد چشمگیر شکایت مردم از تاکسیرانی در تهران این افراد را از دایره مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل بلک برد استانبول هتل بلک برد یک هتل چهار ستاره است که در بخشی از شهر استانبول قرار پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی برنامه هسته‌ای در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادبخشی از نوشتارهای پیرامون انرژی هسته‌ای در ایران تاریخچه عضویت ایران در سازمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی آرشیو موضوعی بیانات آرشیو کلیدواژه‌ها و فیش های موضوعی بیانات اهل بیتعلیهم السلام پایه تقریب مذاهب همه چیز درباره گاز طبیعی به سایت علمی دانشجویان ایران خوش آمدید شما می‌توانید برای استفاده از تمامی امکانات اویلر ریاضیداناویلر ریاضیدان جورج پولیاریاضیات عبارت است از اثبات بدیهی ترین چیز به نابدیهی ترین خبرگزاری اقتصاد ایران شناسایی یک موج اسرارآمیز در جو سیاره ناهیدتصاویر تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر در روزنامه دنیای اقتصاد رشد چشمگیر شکایت مردم از تاکسیرانی در تهران این افراد را از دایره زندگیتان محو برنامه هسته‌ای در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد بخشی از نوشتارهای پیرامون انرژی هسته‌ای در ایران تاریخچه عضویت ایران در سازمان‌های بین تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه زمستان دی بهمن قیمتتوراستانبول هتل بلک برد استانبول هتل بلک برد یک هتل چهار ستاره است که در بخشی از شهر استانبول قرار گرفته پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال بخش اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اصفهان در بهار ۴۴۲ هجری قمری طغرل سلجوقی اصفهان را پس از یک محاصره طولانی و ویرانگر گشود اویلر ریاضیدان اویلر ریاضیدان جورج پولیاریاضیات عبارت است از اثبات بدیهی ترین چیز به نابدیهی ترین روش مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه آرشیو موضوعی بیانات آرشیو کلیدواژه‌ها و فیش های موضوعی بیانات اهل بیتعلیهم السلام پایه تقریب مذاهب اسلامی همه چیز درباره گاز طبیعی به سایت علمی دانشجویان ایران خوش آمدید شما می‌توانید برای استفاده از تمامی امکانات در



لینک منبع :استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز

بخش خصوصی را درگیر جشن جهانی نوروز کنید - ایسنا www.isna.ir/news/.../بخش-خصوصی-را-درگیر-جشن-جهانی-نوروز-کنید‎Cached24 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا، زهرا احمدی‌پور که در جلسه‌ هم‌اندیشی جشن جهانی نوروز ... او با تاکید بر این‌که می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد، چون این ... استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/25/1614945 25 ژانویه 2017 ... رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه هم‌اندیشی جشن جهانی نوروز گفت: «باید با تعریف برنامه مشخص، بخش خصوصی را در ... استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز - بتانیوز betanews.ir/news/.../استفاده-از-ظرفیت-بخش-خصوصی-در-جشن-جهانی-نوروز/ 25 ژانویه 2017 ... تین نیوز رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جلسه هم اندیشی جشن جهانی نوروز گفت باید با تعریف برنامه مشخص بخش ... ایرنا - جشن نوروز، پیام اعتدال است/بخش خصوصی آماده همکاری در جشن ... www.irna.ir/fa/News/82399151/‎Cached24 ژانویه 2017 ... این مسئول خاطرنشان کرد: دولت نیز در بحث جشن جهانی نوروز حمایت‌های لازم ... او افزود: «می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد، این مسئله برای ... استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز donya-e-eqtesad.com/news/1088435 25 ژانویه 2017 ... رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه هم‌اندیشی جشن جهانی نوروز گفت: «باید با تعریف برنامه مشخص، بخش خصوصی را در ... بخش خصوصی را درگیر جشن جهانی نوروز کنید - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/9527‎Cached25 ژانویه 2017 ... باید بخش خصوصی را در زمینه #جشن جهانی #نوروز درگیر کنیم، این بخش ... او با تاکید بر این که می توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد، چون ... جشن نوروز، پیام اعتدال است/ بخش خصوصی آماده همکاری در جشن جهانی نوروز www.eachto.org/index.php/markazinews/2638-2017-01-24-07-36-10 24 ژانویه 2017 ... معاون رئیس‌جمهوری در جلسه هم‌اندیشی جشن جهانی نوروز عنوان کرد ... او افزود: «می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد، این مسئله برای بخش ... نوروز؛ ظرفیت جهانی که باید از آن استفاده کرد - onvansho onvansho.ir/result/نوروز؛-ظرفیت-جهانی-که-باید-از-آن-استفاده-کرد.html ایرنا جشن نوروز پیام اعتدال است بخش خصوصی آماده همکاری. جهانی نوروز تاکید کرد که نوروز تاکید کرد که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده . با افسردگی بعد از تعطیلات ... استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز | دنیای اقتصاد ... feed.parsipoo.ir/.../استفاده-از-ظرفیت-بخش-خصوصی-در-جشن-جهانی/‎Cachedاستفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جشن جهانی نوروز. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3967 تاریخ چاپ:1395/11/06 بازدید:244بار کد خبر: DEN-1088435. رئیس سازمان ... معاون رئیس جمهوری:جشن نوروز، پیام اعتدال است، روزنامه شیراز نوین www.shiraznovinnews.ir/.../73-معاون-رئیس-جمهوری-جشن-نوروز-پیام-اعتدال-است‎Cachedو بخش خصوصی را در مسئله مداخله دهیم و از ظرفیت آ نها استفاده کنیم. » همچنین «علی مرادخانی » معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در جسله ه ماندیشی جشن جهانی ...