مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، برد الکترونیکی یاد شده Asus Tinker Board نام دارد و با پرداخت ۵۷ دلار در انگلیس و اروپا قابل خریداری است.

مشهورترین مدل از این نوع رایانه های جیبی که در قالب یک برد الکترونیکی طراحی شده اند Raspberry Pi ۳ Model B نام دارد که به قیمت حدود ۴۰ دلار به فروش می رسد.

در این برد کوچک از پردازنده گرافیکی Mali-T۷۶۴ GPU استفاده شده که پخش ویدئوهای فوق دقیق و از جمله ویدئوهای کدگذاری شده با استاندارد H.۲۶۵ را ممکن می کند. پردازنده اصلی این برد Rockchip RK۳۲۸۸ است که هشت هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی است.

۲ گیگابایت رم، بلوتوث ۴، ۴ پرت یو اس بی ۲، یک خروجی HDMI، پرت میکرواس دی و سازگاری با شبکه های وای –فای از جمله ویژگی های این رایانه کوچک است. مهمترین مزیت این محصول نسبت به رقیبش Raspberry Pi Model ۳ B رم بیشتر است، زیرا Raspberry Pi Model ۳ B تنها یک گیگابایت رم دارد. البته نصب طیف گسترده ای از سیستم عامل ها مانند دبین لینوکس و نرم افزار چندرسانه ای Kodi هم بر روی آن ممکن است. برای راه اندازی این رایانه کوچک به تنها یک منبع برق ۵ ولتی و ۲ آمپری نیاز است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات به دست نقطه ی کار ترانزیستور یکی از اولین چیزهایی است که هنگام شبیه سازی یک تقویت کننده باید کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با مقاله بررسی فشرده سازی تصویر به روش و مقایسه آن با مقاله بررسی فشرده سازی تصویر به روش و مقایسه آن با سایر روشها فرمت تعداد مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …انجام پایان نامه، خدمات انجام پایان نامه به همراه قیمت انجام پایان نامه انجام پایان یک چکیده اصیل از گاما کمر ا در پزشکی هسته ای …آنژیوگرافی ۱ شروع کار ۱ قوانین مورفی ۱ رادیوتراپی ۱ پت ۱ سخنان بزرگان ۱ دعوت به ضوابط و معیار های طراحی فضاهای آموزشی دانشکده ، …قبل از هر چیز به صورت اجمالی به بررسی کلی عملکرد یک فضای اموزشی می پردازیمهدف از برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی اولین چراغ های هوشمند خیابان که با قدم های انسان روشن می شوند نورپردازی آموزش آنچه از جوشکاری باید بدانیم انواع جوشکاری ، …انواع جوشکاری جوشکاری با قوس الکتریکی یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات کار می آسانسوراین وبلاگ متعلق به همه دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور خمین می باشدآشنایی با ایران باس؛ ماهواره جدید ایرانی با …آشناییباایراندو ابرقدرت حاضر در طرفین دیوار برلین به سرعت به پتانسیل های بالای ماهواره ها در بحث کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات به دست آوردن نقطه ی کار ترانزیستور یکی از اولین چیزهایی است که هنگام شبیه سازی یک تقویت کننده باید مقاله بررسی فشرده سازی تصویر به روش و مقایسه آن با مقاله بررسی فشرده سازی تصویر به روش و مقایسه آن با سایر روشها فرمت تعداد صفحه یک چکیده اصیل از گاما کمر ا در پزشکی هسته ای مدیریت خدمات آنژیوگرافی ۱ شروع کار ۱ قوانین مورفی ۱ رادیوتراپی ۱ پت ۱ سخنان بزرگان ۱ دعوت به مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار انجام پایان نامه، خدمات انجام پایان نامه به همراه قیمت انجام پایان نامه انجام پایان نامه و ضوابط و معیار های طراحی فضاهای آموزشی دانشکده ، مدرسه ، قبل از هر چیز به صورت اجمالی به بررسی کلی عملکرد یک فضای اموزشی می پردازیمهدف از طراحی فضای آسانسور علت دیر رسیدن انسان به مراتب کمال علت دیر رسیدن بشر به مراتب کمال آن است که تا سن سالگی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مبحث صفحات جانبی اولین چراغ های هوشمند خیابان که با قدم های انسان روشن می شوند نورپردازی زیبای آنچه از جوشکاری باید بدانیم انواع جوشکاری ، انواع الکترودها انواع جوشکاری جوشکاری با قوس الکتریکی یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات کار می باشد آشنایی با تجهیزات رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی آشنایی با اندوسکوپی و انواع اندوسکوپ کلمه اندوسکوپ از دو کلمه یونانی به معنای درون و دیدن



لینک منبع :رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست

رایانه ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../رایانه-ای-با-قدرت-پردازش-بالا-به-اندازه-یک-کف-دست‎Cached25 ژانویه 2017 ... شرکت ایسوس هم به جمع سازندگان رایانه های کوچک پیوست و بدین منظور برد الکترونیکی عرضه کرده که قابلیت پخش ویدئوهای با کیفیت بالا را ... Images for رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست - مردم نو www.zanjannews.com/.../10594-رایانه‌ای-با-قدرت-پردازش-بالا-به-اندازه-یک-کف-دست‎Cached25 ژانویه 2017 ... به‌گزارش مهر، برد الکترونیکی یاد شده Asus Tinker Board نام دارد و با پرداخت ۵۷ دلار در انگلیس و اروپا قابل خریداری است. مشهورترین مدل از این نوع ... رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست | مهر | خبروان khabarone.ir/news/.../رایانه‌ای-با-قدرت-پردازش-بالا-به-اندازه-یک-کف-دست 25 ژانویه 2017 ... شرکت ایسوس هم به جمع سازندگان رایانه‌های کوچک پیوست و بدین منظور برد الکترونیکی عرضه کرده که قابلیت پخش ویدئوهای با کیفیت بالا را ... رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست - سرخط www.sarkhat.com/.../رایانه-ای-با-قدرت-پردازش-بالا-به-اندازه-یک-کف-دست-tigsem/‎Cached25 ژانویه 2017 ... شرکت ایسوس هم به جمع سازندگان رایانه های کوچک پیوست و بدین منظور برد الکترونیکی عرضه کرده که قابلیت پخش ویدئوهای با کیفیت بالا را ... رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست - جام جم - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142316467/‎Cachedشرکت ایسوس هم به جمع سازندگان رایانه های کوچک پیوست و بدین منظور برد الکترونیکی عرضه کرده که قابلیت پخش ویدئوهای با کیفیت بالا را داراست. harfeziba - رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست harfeziba.mihanblog.com/post/39‎Cached25 ژانویه 2017 ... رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست. مفیدستان: به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، برد الکترونیکی یاد شده Asus Tinker Board نام ... رایانه ای به اندازه یک کف دست - onvansho onvansho.ir/result/رایانه-ای-به-اندازه-یک-کف-دست.html رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه رایانه‌ قدرت پردازش به اندازه یک کف دست . 8 تمرین ورزشی برای تقویت عضلات مچ دست برای تمرین تقویت عضلات مچ دست به ... لوح‌رایانه قدیمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/لوح‌رایانه_قدیمی‎Cached Similarالبته امکان نصب موشواره و صفحه کلید با سیم و یا بلوتوث وجود دارد. به‌عبارت دیگر تبلت رایانه قابل حملی است که ورود اطلاعات به آن از طریق صفحه ... ار یا یک دسکتاب دو هسته‌ای از هر لحاظ (گرافیک، سرعت پردازش، رم، گنجایش، لوازم جانبی) توان رقابت دارند. اندازه تبلت‌ها از یک نمونه جیبی که در کف دست جا می‌شود تا تخته‌های ۱۴ اینچ هم ... خبرگزاری آریا - رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست www.aryanews.com/.../رایانه‌ای-با-قدرت-پردازش-بالا-به-اندازه-یک-کف-دست تصویر رایانه‌ای با قدرت پردازش بالا به اندازه یک کف دست. به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، برد الکترونیکی یاد شده Asus Tinker Board نام دارد و با پرداخت ۵۷ دلار ...