مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه

[ad_1]
مفیدستان:

راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه

راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه 

چه بهتر از این که با رفتن به رختخواب بتوانید در عرض 60 ثانیه به راحتی بخوابید و فردا صبح هم سرحال و شاد بیدار شوید. مشکل خواب برای بسیاری از افراد پیش می آید که قابل درمان است. دنیای مدرن امروزی باعث شده تا تعداد افرادی که دچار بی خوابی و بد خوابی هستند، افزایش بیابد. وسایل الکترونیکی همانند تلفن های هوشمند

 

که دایم و بی وقفه در دستان ما جای خوش کرده اند، اصلی ترین مقصر این بی خوابی ها به شمار می روند زیرا علاوه بر اتصال دایمی به اینترنت و امکان گشت و گذارهای بیهوده در فضای مجازی، نور آبی نمایشگرهای آن ها نیز در ایجاد اختلال خواب موثر است.از این رو، اگر شما هم هنگام خواب دست به دامن هزار و یک روش می شوید تا بلکه بتوانید شب تا صبح به استراحت کامل بپردازید، شاید بد نباشد روش جدیدی که در ادامه برایتان معرفی کرده ایم را امتحان کنید.

 

روش پیشنهادی ما «قانون ۴-۷-۸» نام دارد. بر اساس این راهکار، باید کارهای زیر را انجام دهید:

 

به مدت ۴ ثانیه به آرامی از بینی نفس بکشید.

نفس خود را به مدت ۷ ثانیه نگه دارید.

به مدت ۸ ثانیه به آرامی از دهان نفس بکشید.

 

 به گزارش پارس ناز شاید تصویر کنید این روش کاربردی نخواهد بود اما پیشنهاد می کنیم حتما امشب آن را انجام دهید تا از اثر جادویی آن مطمئن شوید.

 

«قانون ۴-۷-۸» به غیر از خواب برای چه مواقعی کاربرد دارد؟

باید بدانید که وقتی فردی دچار اضطراب یا استرس می شود، ترشح آدرنالین در خون افزایش یافته و در نتیجه سریع تر و سبک تر از قبل تنفس می کند. در چنین مواقعی، این تمرین نفس کشیدن همانند یک مسکن و آرامبخش عمل خواهد کرد.وقتی آگاهانه سرعت تنفس خود را کاهش می دهید، در واقع تپش های قلب خود را آرام کرده و در نتیجه بسیار سریع آرام می شوید.

 

این روش همچنین برای آرام کردن مغز نیز کاربرد دارد. دلیلش هم این است که باعث می شود تمرکز خود را به طور کامل روی تنفستان بگذارید. شما متوجه این امر نمی شوید، اما به دنبال این امر، سیستم عصبی مرکزی به تدریج فعالیت های خود را کاهش داده و متوجه خواهید شد که اضطراب به طور کامل از بین رفته است.

 

نتیجه کلی این نوع نفس کشیدن نیز آرامش سراسری بدن است. به دلیل سرعت و قدرت فیزیکی این ورزش، این تمرین حسی شبیه خلسه و بیهوشی را به انسان القا می کند.«اندرو ویل» یکی از پزشکان دانشگاه هاروارد در رابطه با «قانون ۴-۷-۸»  اعلام داشته که این دقیقا روشی است که مرتاض های هندی چندین قرن است که از آن استفاده می کنند. آن ها با استفاده از این ورزش تنفسی، بدن خود را به حالت آرامش عمومی می رسانند.

 

فارغ از تمامی این موارد، باید گفت این نوع نفس کشیدن هیچ ضرری برای بدن ندارد و بهتر این است که خودتان امتحان کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 

این ورزش تنفسی چه فوایدی دارد؟

با این روش نفس کشیدن می توانید در هر شرایط روحی که هستید، بسیار سریع به خواب رفته و به اختلال خواب خود پایان بدهید. همچنین، در مواقعی که عصبی، پراسترس یا مضطرب هستید می توانید با این روش نفس کشیدن، آرامش را به خود بازگردانید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهکارهایی برای خوابیدن در عرض ثانیهراهکارهایی برای خوابیدن در عرض ثانیه چه بهتر از این که با رفتن به رختخواب بتوانید در راهکارهایی برای خوابیدن در عرض ثانیهراهکارهاییخوابیدنعرضراهکارهایی برای خوابیدن در عرض ثانیه ،روش های راحت تر خوابیدن،راه های داشتن خواب راهکاری برای خوابیدن در ثانیه اتاق خبر راهکاری برای خوابیدن در ثانیه سپس نفستان را به مدت ثانیه حبس کنید در آخر نیز جام نیوز تکنیکی برای خوابیدن در ثانیهتکنیکی برای خوابیدن در ثانیه جایی برای شکاک شدن نسبت به این روش وجود ندارد؛ کافی چگونه در عرض ثانیه جوان‌تر به نظر برسیم؟زیباییچگونه در عرض ۶۰ ثانیه جوان‌تر به نظر برسیم؟ راهکارهایی برای شروع تغییر و رخنه در خواب در ثانیه خوابدرثانیهخواب در ثانیه انسان طی کمتر از ثانیه موثر باشند یا خیر راهکارهایی برای با این روش در عرض چند ثانیه به خواب بروید مجله … می‌شود در عرض چند ثانیه برای خوابیدن برای با این روش در عرض روش برای بهتر خوابیدن ـ برخی‌ اوقات‌ بهترین‌ روش‌ برای‌ خوابیدن، تلاش‌ برای در عرض‌ چند هفته‌ کیفیت ترفندهایی برای تجربه‌ی خوابی راحت صفحه راهکارهایی برایتجربهیخوابیترفندهایی برای راهکارهایی برای هنگامی که پای داشتن خواب راحت در میان باشد روش های خاموش کردن ذهن برای خوابیدن راحت و سریعروشهایخاموشکردن می‌شوند و راهکارهایی به جز خانگی‌تان، خوابیدن در مانع ما برای خوابیدن سلامت و بهداشت لوازم آرایشی چه آسیبی به مغز و کلیه ها میزنند؟ نشستن غلط و ناصحیح چه آسیب هایی به بدنتان روش تحقیق روش نمونه گیری نمونه گیری خوشه ایبه این دلیل که تعداد دانش آموزان در مدارس تهران زیاد است و ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر آقایان بخوانند برای همسرتان مهم باشید اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید احساس ارزشمند بودن خودتان را در زناشویی مختلف آداب نزدیکی از نظر اطبای قدیم شایسته است که مرد در فرصت مناسب و خلوت و ترجیحاً آرامش اول شب انستیتو آموزشی آرایشی برجــــــــــیس آرایش و مراقبتهای مـــو چگونه فرم و استیل مو را در شرایط آب و هوای مرطوب بهتر حفظ کنیم؟ یا به عبارت دیگر چگونه می روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر روابط زناشویی و آموزش بسیاری از زنان دوست دارند سینه های بزرگ ، گرد و سفت داشته باشند برای بسیاری سینه های پر آنچه مدیران باید بدانند مدیریت اثربخش ریسک نیروی کار اضافی برای کسب وکارهای کوچک صاحبان کسب‌وکارهای کوچک معمولا زمان زیادی روانپزشکروان درمانگرروانکاو عوامل موثر در بروز افسردگی بروز افسردگی در فرد دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از جمله



لینک منبع :راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه

راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه - پارس ناز www.parsnaz.com/راهکارهایی-خوابیدن-عرض-60-ثانیه.html‎Cachedراهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه ،روش های راحت تر خوابیدن،راه های داشتن خواب راحت و آسان،راه های راحت به خواب رفتن،روش های خواب سریع در افراد. راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه -آکاراهکارهایی برای خوابیدن ... www.akairan.com/.../راهکارهایی%20برای%20خوابیدن%20در%20عرض%2060%20ثانیه%...‎Cachedراهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه چه بهتر از این که با رفتن به رختخواب بتوانید در عرض 60 ثانیه به راحتی بخوابید و فردا صب. ثانیه های طلایی برای ... چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5501034/چگونه-در-60-ثانیه-به-خواب-رویم‎Cached15 فوریه 2016 ... اول اینکه باید به مدت 4 ثانیه از راه بینی تنفس کنید. سپس نفستان را به مدت 7 ثانیه حبس کنید. در آخر نیز عمل بازدم را مستقیما از راه دهان به مدت 8 ... راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه -آکاراهکارهایی برای خوابیدن ... www.akairan.ir/.../راهکارهایی%20برای%20خوابیدن%20در%20عرض%2060%20ثانیه%...‎Cachedراهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه -آکاراهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه -آکا. عاشقی سفر ثانیه است نه درنگ قرن‌ها و سال‌ها. عاشق می‌خواست به سفر برود. راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه - اکاایران www.akairan.ir/راهکارهایی_برای_خوابیدن_در_عرض_60_ثانیه‎Cachedراهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه. ... کلمه راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۸ خرداد ۱۳۹۶. راهکارهایی برای خوابیدن ... با این روش در عرض چند ثانیه به خواب بروید - مجله اینترنتی فوت و فن ... footofan.com/?p=7137‎Cached28 مه 2015 ... حتماً شما هم در شب‌هایی که بی‌خوابی کشیده‌اید، از روش‌های بسیاری مانند نوشیدن شیر ولرم، روغن استوقدوس و شمردن گوسفندها استفاده کرده‌اید. با این حال ... راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه | فتویاب fotoyab.ir/راهکارهایی-برای-خوابیدن-در-عرض-60-ثانیه/ 27 ژانویه 2017 ... راهکارهایی برای خوابیدن در عرض 60 ثانیه ،روش های راحت تر خوابیدن،راه های داشتن خواب راحت و آسان،راه های راحت به خواب رفتن،روش های خواب سریع در ... با این تکنیک در عرض 60 ثانیه به خواب میروید | مجله اینترنتی بیر ... birclick.ir/2017/05/در-عرض-60-ثانیه-به-خواب-میروید/‎Cached16 مه 2017 ... در عرض 60 ثانیه به خواب میروید : خواب,خوابیدن,خواب آرام,خواب راحت,تکنیک خوابیدن سریع,تکنیک تنفسی,کاهش استرس قبل از خواب,تکنیک 4 -7 ... با این تکنیک در عرض ۶۰ ثانیه به خواب میروید - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/489148/‎Cachedبرچسب هاآرامش در خواببا این تکنیک در عرض 60 ثانیه به خواب میرویدتکنیک 4 -7 - 8تکنیک تنفسیتکنیک خوابیدن سریعخوابخواب آرامخواب راحتخوابیدندر عرض ... 5 نکته برای جوانی در 60 ثانیه - آموزش جوانسازی پوست - مجله سلامت www.majalesalamat.com/beauty/look-younger-60-seconds/‎Cached10 مه 2017 ... هرروز صبح، زمانی‌که از تخت خواب بیرون می آیید، مثل یک گربه ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بدن‌تان را بکشید؛ این‌کار مانند زدن دکمه reset در بدن شماست! چهاردست و ...