مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند

[ad_1]
مفیدستان:
حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند اتاق خبر 24: 

محققان دریافتند میزان بالای چربی اشباع شده موجود در این غذاهای چرب فوراً عملکرد کبد را تغییر می دهد و احتمالاً بدن را در معرض ابتلا به یک بیماری جدی قرار می دهد.

دکتر میشل رودن، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه هنریخ هین آلمان، در این باره می گوید: «تاثیرات آن شبیه موارد مشاده شده در افراد مبتلا به بیماری شدید متابولیکی است.»

به گفته رودن، «یافته های ما اولین تغییرات در متابولیسم کبد را نشان می دهد که می تواند منجر به بیماری های کبد چرب و سیروز کبدی شود.»

کبد نقش مهمی را در فرآوری چربی ها و کربوهیدرات های مصرفی ایفاء می کند.

در برخی موارد زمانیکه غذاهای چرب به طور مکرر به میزان بیش از اندازه خورده می شوند، چربی ها انباشت شده و موجب بروز مشکلی موسوم به کبد چرب غیرالکلی می شود.

به گفته محققان، چربی های اشباع نظیر کره، پنیر چرب و روغن نارگیل از بدترین مواد خوراکی برای کبد هستند.

به گفته رودن، «تجمع چربی» موجب می شود کبد ۷۰ درصد گلوکز بیشتری تولید کند که به مرور زمان موجب افزایش سطح قند خون می شود. این وضعیت می تواند در حساسیت به انسولین و ابتلا به دیابت نوع۲ نقش داشته باشد.

همچنین بار اضافه چربی هم موجب عملکرد سخت تر سلول های کبد می شود که می تواند آنها را تحت فشار قرار داده و منجر به بیماری کبدی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه چیزدرمورد صبحانه،فواید،چه بخوریم،نقش صبحانه …مطالب اجتماعیصبحانه مهم‌ترین وعده غذایی به حساب می‌آید و کسانی که این وعده غذایی را در برنامه امگا چیست و چه خواصی دارد؟ در این بیماران مصرف این اسید چرب تحمل شیمی‌درمانی را بالا می‌برد همچنین امگا می چربی خون و راه های کاهش آن انواع چربی خون ، ، بیماری غیر واگیرخانه بیماری غیر واگیر چربی خون و راه های کاهش آن انواع چربی خون ، ، ، کلسترول روش های افزایش شیر مادران شیردهارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه امّ الامراضی به نام یبوست با سلام خدمت جناب دکتر علیان نژادی و تمامی زحمت کشان این سایت مفیدخداوند به شما خیر کاروفناوری کَلالهکاروفناوری متوسطه یک پایه هفتم برای ورود به پودمان ها بر روی عناوین آن ها کلیک کنیدافرادی که پوست شان خیلی چرب است بخوانند آکاافرادی که پوست شان خیلی چرب است بخوانند پوست به عنوان یک دستگاه پوششی بدن وظیفه مهم م لاغری در یک ماه سلامت آکابرنامه روزانه عادتعرض یک ماه ۴ کیلو از وزن بدنتانسلامت لاغرطبق برنامه عملبرنامه فروش طوطی کاسکو خرید طوطی کاسکو قیمت طوطی …غذای طوطی کاسکو کاکادو ملنگو پرنده آرا ماکائو شاه طوطی عروس هلندی توضیحات دسته غذای معرفی مکمل از بهترین ها پایگاه تخصصی …برای به اشتراک گذاشتن در توییتر کلیک کنید در پنجرۀ تازه باز می‌شود کلیک کنید تا روی همه چیزدرمورد صبحانه،فواید،چه بخوریم،نقش صبحانه درسلامتی ،و مطالب اجتماعی صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی به حساب می‌آید و کسانی که این وعده غذایی را در برنامه روزانه امگا چیست و چه خواصی دارد؟ وقتی مکمل امگا بیش از مقدار مورد نیاز مصرف می‌شود، چون یک نوع اسید چرب است، با اسید چرب کاروفناوری کَلاله کاروفناوری متوسطه یک پایه هفتم برای ورود به پودمان ها بر روی عناوین آن ها کلیک کنید چربی خون و راه های کاهش آن انواع چربی خون ، ، بیماری غیر واگیر چربی خون و راه های کاهش آن انواع چربی خون ، ، ، کلسترول ، تریگلیسرید ، داروهای گیاهی و… امّ الامراضی به نام یبوست با سلام خدمت جناب دکتر علیان نژادی و تمامی زحمت کشان این سایت مفیدخداوند به شما خیر دنیوی و روش های افزایش شیر مادران شیرده حکیم میرزا علی همدانی در کتاب ‏احیاءالاطفال ‏مظفری‏ اعتقاد دارد این که بعضی می گویند ردیف واژه معنی ۱ مان مائه به طرف جلو ۲ مائو شیرو به طرف عقب ۳ هیداری مای سین به طرف چپ ۴ پرورش اندام عوارض وپاکسازی غده پروستات، درست در زیر مثانه قرار دارد و تولید قسمتی از مایعی را می کند که اصطلاحاً به آن افرادی که پوست شان خیلی چرب است بخوانند آکا افرادی که پوست شان خیلی چرب است بخوانند پوست به عنوان یک دستگاه پوششی بدن وظیفه مهم محافظت



لینک منبع :حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند

حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../حتی-یک-وعده-غذای-چرب-هم-به-کبد-آسیب-می-رساند‎Cached29 ژانویه 2017 ... یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن یک وعده غذای پرچرب نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می شود. حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/29/1618769 29 ژانویه 2017 ... یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن یک وعده غذای پرچرب نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می شود. حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می‌رساند - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/360259‎Cached29 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: یک مطالعه جدید نشان می‌دهد خوردن یک وعده غذای پرچرب نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می‌شود. حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند - تامین 24 www.tamin24.ir/.../حتی-یک-وعده-غذای-چرب-هم-به-کبد-آسیب-می-رساند-- یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن یک وعده غذای پرچرب نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می شود. حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند payeshonline.com/.../حتی-یک-وعده-غذای-چرب-به-کبد-آسیب-می-رساند‎Cached29 ژانویه 2017 ... یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن یک وعده غذای پرچرب نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می شود. دیابت, فست فود, کبد چرب, حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می‌رساند - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148590900011085 1 فوریه 2017 ... یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن یک وعده غذای پرچرب نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می شود. - فردا نیوز. میهن مگ - حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند https://mihanmag.com/.../حتی_یک_وعده_غذای_چرب_هم_به_کبد_آسیب_می_رساند‎Cached15 مه 2017 ... حتی وعده غذایی چربی به کبد آسیب یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن یک وعده غذایی با چربی مانند پیتزا یا پنیر باعث اختلال در عملکرد کبد ... همشهری استان ها | حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می‌رساند ostani.hamshahrilinks.org/.../حتی-یک-وعده-غذای-چرب-هم-به-کبد-اسیب-می‌رساند‎Cached6 فوریه 2017 ... یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذای پرچربی نظیر پیتزا یا چیزبرگر، موجب اختلال در عملکرد کبد می‌شود. به گزارش مهر، محققان ... میگنا - حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند migna.ir/vdccp4q1.2bqo48laa2.html 29 ژانویه 2017 ... محققان دریافتند میزان بالای چربی اشباع شده موجود در این غذاهای چرب فوراً عملکرد کبد را تغییر می دهد و احتمالاً بدن را در معرض ابتلا به یک بیماری ... حتی یک وعده غذای چرب هم به کبد آسیب می رساند - پایگاه خبری ... minookhabar.ir/.../14926-حتی-یک-وعده-غذای-چرب-هم-به-کبد-آسیب-می-رساند 29 ژانویه 2017 ... به گزارش مینوخبر به نقل از مهر، محققان دریافتند میزان بالای چربی اشباع شده موجود در این غذاهای چرب فوراً عملکرد کبد را تغییر می دهد و احتمالاً بدن ...