مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد!

[ad_1]
مفیدستان:

وب سایت آی تی رسان: مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری امتحانش کرده‌اند، محصولی که با توجه به پشتیبانی از اکثر زبان‌های رایج دنیا، محبوبیت زیادی دارد.


 کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد!

اما این سرویس محبوب، دارای ایرادات نسبتا زیادی نیز است که اصلی‌ترین آن‌ها به ترجمه جملات باز می‌گردد و حتی می‌توان در ترجمه لغات نیز تا حدی آن را مشاهده کرد، امری که سبب می‌شود تا از کارایی آن در مواردی که نیاز به درک مطلب وجود دارد، عاجز مانده و قاعدتا تا حد زیادی از کارایی‌اش کاسته شود. همین امر سبب شد تا بسیاری از افراد که چشم امید به ترجمه روان و حداقل قابل فهم جملات دارند، از استفاده آن تا حد زیادی نا امید شده و تنها به ترجمه کلمات و یا جملات بسیار کوتاه اکتفا کنند.

البته این ایرادات بسته به هر زبان، تفاوت‌هایی دارد و به طور حتم هرچه میزان کاربران استفاده کننده از یک زبان بیشتر باشند، ایراداتش نیز کم‌تر خواهد بود اما در حالت کلی این سرویس نیاز به بهبودهایی دارد تا بر محبوبیت و البته کارایی آن افزوده شود.

حال خبرهای خوبی در این ارتباط شنیده می‌شود که سال 2017 را تبدیل به یکی از نقاط کلیدی در تاریخ گوگل ترنزلیت می‌کند، بنا به گفته‌هایی که ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل در کنفرانسی با حضور سرمایه‌گذاران شرکت آلفابت بیان کرده، مترجم این کمپانی تحول بزرگی را خواهد دید.

ساندار پیچای می‌گوید: نسخه جدید مترجم گوگل در سال 2017 از طریق سرویس ابری گوگل عرضه می‌شود، باید بگویم ما توانایی آن را در عرض یک سال به اندازه تمام ۱۰ سال گذشته ارتقا داده‌ایم!

حال با این حساب بایستی منتظر تغییرات زیادی در این سرویس گوگل باشیم و ببینیم تا چه حد از معایب آن کاسته شده و بر توانایی‌هایش افزوده می‌شود، به طور قطع گوگل قابلیت سورپرایز کردن همه ما را دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه چیز درباره مغز و عوامل موثر بر آن آرشیو سایت …در مورد مغز انسان بیشتر بدانیم مغز انسان حدود گرم وزن داشته که کلاً داخل جمجمه قرار اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومیبا توجه به نقش فراگیر و عمیق روابط عمومی‌ها در سازمانها، شرکتها و تأثیرگذاری آنها تک گرافیک طراح طراح به کسی می‌گویند که طراحی می‌کندبخش‌های اصلی طراحی شامل نقاشی، مجسمه سازی و اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومی با توجه به نقش فراگیر و عمیق روابط عمومی‌ها در سازمانها، شرکتها و تأثیرگذاری آنها بر همه چیز درباره مغز و عوامل موثر بر آن آرشیو سایت علمی لوب حاشیه ای لوب حاشیهای از قدیمی ترین قسمتهای مغز بوده و وظیفه اش بیان غرایض جنسی و تأمین



لینک منبع :کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد!

کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! itresan.com/.../کیفیت-مترجم-گوگل...ارتقای-چشم‌گیری/.html‎Cachedمترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری امتحانش کرده‌اند، محصولی که. کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../کیفیت-مترجم-گوگل-ارتقای-چشم‌گیری-می‌یابد/7378542 وب سایت آی تی رسان: مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری ... کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../کیفیت-مترجم-گوگل-ارتقای-چشم‌گیری-می‌یابد/ 28 ژانویه 2017 ... کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه ... کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! www.arena4u.ir/2017/.../کیفیت-مترجم-گوگل-ارتقای-چشم‌گیری-می‌/‎Cached29 ژانویه 2017 ... کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! اما این سرویس محبوب، دارای ایرادات نسبتا زیادی نیز است که اصلی‌ترین آن‌ها به ... | کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! www.topitnews.ir/?aid=20078 کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! شرکت گوگل در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های پیکسل است و به همین جهت انتظار داریم که سری ... نو به نو - کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! www.nobno.ir/showpost.php?id=15155 27 ژانویه 2017 ... مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری امتحانش ... کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../کیفیت-مترجم-گوگل-ارتقای-چشم-گیری-می-یابد‎Cached28 ژانویه 2017 ... مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری امتحانش ... کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد ... web-idea.ir/طراح.../کیفیت-مترجم-گوگل-google-translate-ارتقای-چشم‌گیری کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! طراح سایت · مقالات مقالات تکنولوژی; کیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری ... اجتماعی » کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! www.khabar.pichak.net/.../کیفیت_مترجم_گوگل_ارتقای_چشم‌گیری_می‌یابد کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! ... وب سایت آی تی رسان: مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه ... مترجم | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/مترجم/‎Cachedکیفیت مترجم گوگل (Google Translate) ارتقای چشم‌گیری می‌یابد! مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه ...