مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فصلی برای قصه گفتن

[ad_1]
مفیدستان:

فصلی برای قصه گفتن

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - خبر > نوزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، بهمن ماه۹۵ برگزار می‌شود و جالب است بدانید امسال قصه‌گوهای نوجوان هم در بخش ویژه‌ی خود در این جشنواره حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داوری این رویداد، در شش بخش ِمربیان کانون، آزاد، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نوجوانان، فراگیر و رضوی به پایان رسید و در نهایت راه‌یافتگان به مرحله‌ی پایانی این جشنواره‌ معرفی شدند.

روند برگزاری جشنواره از تابستان امسال در 31 استان کشور آغاز شد و پس از داوری اولیه‌ی قصه‌ها در سطح استان‌های کشور، از میان چهار هزار و 305 شرکت‌کننده، یک‌هزار و 288 قصه‌گو به مرحله‌ی بعدی رسیدند.

داوران مرحله‌ی نهایی 57 برگزیده را شامل 20 مربی کانون پرورش فکری، پنج قصه‌گوی آزاد، 10 پدربزرگ و مادربزرگ، 11 نوجوان، سه قصه‌گوی فراگیر و هشت قصه‌گوی رضوی شایسته‌ی حضور در مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ شناختند.

بنا به این گزارش، محمد سیمزاری، مؤلف، مترجم و مدرس نمایش و قصه‌گویی، حمید نوایی‌لواسانی، نویسنده، کارشناس فرهنگی کانون و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و فریبا حبیبی، رئیس گروه فرهنگی اداره‌ی کل آفرینش‌های فرهنگی، داوری آثار مربیان کانون و آزاد را برعهده دارند.

علی خانجانی، نویسنده، مدرس و مشاور قصه‌گویی، ملک چیذری، مدرس دانشگاه آزاد و علمی‌کاربردی و مدرس و مشاور قصه‌گویی و مژگان خلیل‌پور، رئیس گروه امور فنی وکتاب‌داری اداره‌ی کل آفرینش‌های فرهنگی کانون نیز به داوری قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، رضوی، نوجوانان و فراگیر می‌پردازند.

البته داوری آثار بخش فراگیر با حضور فریده کلهری، ‌کارشناس مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان به  انجام رسیده است.

اسامی قصه‌گوهایی که به مرحله‌ی نهایی این جشنواره راه یافته‌اند، در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir اعلام شده است. این قصه‌گوها در مرحله‌ی پایانی که اواخر بهمن ماه 96 برگزار می‌شود، به هنرنمایی می‌پردازند و برای بازدیدکنندگان قصه‌ می‌گویند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تعبیر خواب شعر گفتن آکابانوتعبیر خواب شعر گفتن اگر بیند که شعر مدح یا هجو کسی می خواند، دلیل که سخن باطل گویدمهارت قاطعیت، راه کارهایی برای مهارت قاطعیت آکادر این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد مهارت قاطعیت را برای شما آماده کرده ایم کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای زبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسیزبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسی آریا ادیب تیوال سینما تیوال به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت …آژانس مسافرتی اولدوز گشت شرق مجری اصلی تورهای آذربایجان ، سبلان ، سرعین ، رزرو هتل همبستگی ملت پایگاه خبری همبستگی البرز فروش بلیت قطارهای داخلی نیز برای این تاریخ‌ ها از ساعت و تعبیر خواب شعر گفتن آکابانو تعبیر خواب شعر گفتن اگر بیند که شعر مدح یا هجو کسی می خواند، دلیل که سخن باطل گوید مهارت قاطعیت، راه کارهایی برای مهارت قاطعیت آکا در این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد مهارت قاطعیت را برای شما آماده کرده ایم بهترین اشعار برای تو که نیستی بهترین اشعار برای تو که نیستی به شانه هایم زدی تا تنهاییم را تکانده باشی به چه دل خوش کردی؟ زبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسی زبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسی آریا ادیب کتاب کودک، دبستان و پیش دبستان سایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای اطلاعات تیوال سینما «تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان قصرنیوز قصرنیوزمدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه کاهش هزینه‌های درمانی از طریق آموزش به مردم برای خلیج پارس مجبور بودیم برای این که پین های چتر توی چش و چالمون نره دو قدم از هم دورتر برویم



لینک منبع :فصلی برای قصه گفتن

فصلی برای قصه گفتن - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/358486/Children/sociocultural‎Cached29 ژانویه 2017 ... فصلی برای قصه گفتن. کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - خبر > نوزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، بهمن ماه۹۵ برگزار می‌شود و جالب است ... Images for فصلی برای قصه گفتن فصلی برای قصه گفتن - تی نیوز tnews.ir/news/d45378981826.html 29 ژانویه 2017 ... خبر > نوزدهمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی، بهمن ماه۹۵ برگزار می شود و جالب است بدانید امسال قصه گوهای نوجوان هم در بخش ویژه ی خود در این ... فصلی برای قصه گفتن - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/11444076/فصلی-برای-قصه-گفتن‎Cached29 ژانویه 2017 ... خبر > نوزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، بهمن ماه۹۵ برگزار می‌شود و جالب است بدانید امسال قصه‌گوهای نوجوان هم در بخش ویژه‌ی خود در این جشنواره ... گنجور » نظامی » خمسه » خسرو و شیرین » بخش ۱۰۹ - گفتن چهل قصه از ... https://ganjoor.net/nezami/5ganj/khosro-shirin/sh109/‎Cachedکشف را با بطان فصلی چنین رفت. مرغ و کپی و کرم شب‌تاب. ز نااهلان همان بینی در این بند. که دید آن ساده مرغ از کپیی چند. بازرگان دانا و بازرگان نادان. به حیلت مال مردم ... آبشار فصلی بیدشهر - انجمن قصه سرا www.ghessesara.com/thread26468.html‎Cachedآبشار فصلی بیدشهر. #1 04-28-2017, 07:30 AM ... قصه سرا فضایی ست امن و صمیمی برای قصه گفتن و قصه شنیدن. کپی کردن هر کدام از مطالب این وبسایت به هر ... همشهری دوچرخه | محتوا - موسسه همشهری 2charkheh.hamshahrilinks.org/Categories/2509/category_10‎Cached5 ژانویه 2017 ... فصلی برای قصه گفتن. فصلی برای قصه گفتن. هم‌کلاسی‌ات پروانه است! هم‌کلاسی‌ات پروانه است! دیجیتال. دیجیتال. فرهنگ شهر. شهرنگار. حقوق ... داستان النا / قسمت آخر - بنیتا www.mybenita.com/benidana/specific/داستان-النا-قسمت-آخر-r0meva‎Cachedدر فصلی از یک رمان ..... گفتن این قصه را از کجا شروع کنم؟ Of how grateful love can be. که چقدر عشق می تواند مطبوع باشد. The sweet love story. از داستان شیرین ... با همه مردم شهر: - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1780836066 مریم ایروانیان - ‎2016 - Fiction این جای داستان خیلی تاریکه واصلن گفتن نداره و ما را از اصل موضوع که قصه ... رو گوشزد می کنه تا او هم فصلی به این سرگذشت اضافه کنه و بار امانت ویادگار عشق را ...الثانویة١٥٦نظام فصلی (@school_th156) | Twitter https://twitter.com/school_th156?lang=en‎Cached SimilarThe latest Tweets from الثانویة١٥٦نظام فصلی (@school_th156). نظام فصلی و تربیة خاصة المنسقة /المرشدة الطلابیة :مریم الأحیدب قائدة المدرسة أ. مریم سالم الحربی.