مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز

[ad_1]
مفیدستان:
امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز اتاق خبر 24: 

 ماکروفاژها یاخته‌هایی با قدرت بیگانه خواری هستند و سلول‌های مهمی در سیستم ایمنی به حساب می‌آیند که به از بین بردن آلودگی و عفونت کمک می‌کنند. 
محققان انگلیسی اگرچه معتقدند که یافته‌های بدست آمده جدید است و برای درک بهتر باید تحقیقات بیشتری انجام شود اما با این حال اظهار داشتند: جلوگیری از تولید مجدد ویروس HIV در داخل سلول‌های سیستم ایمنی می‌تواند ما را در بدست آوردن روشی برای مقابله با ویروس HIV کمک کند. 
در این بررسی محققان کالج سلطنتی لندن توضیح دادند چگونه می‌توانند قدرت دفاعی طبیعی ماکروفاژها را در برابر ویروس‌هایی همچون HIV حفظ کنند. 
طبق مطالعات ویروس HIV به طور طبیعی قادر نیست به دلیل پروتئینی به نام SAMHD1 داخل ماکروفاژها بازتولید داشته باشد. اما لحظاتی این فرصت پیش می‌آید که ماکروفاژها به دلایلی که هنوز مشخص نیست به طور موقت این پروتئین را غیرفعال می‌کنند و بنابراین شرایط برای بازتولید ویروس HIV داخل سلول‌ها فراهم می‌شود. 
محققان انگلیسی دریافتند اضافه کردن مولکولی به نام بازدارنده HDAC به سلول‌های ماکروفاژ از غیرفعال شدن SAMHD1 جلوگیری می‌کند که در نتیجه مانع از بازتولید ویروس HIV می‌شود. 
به گزارش مدیکال دیلی، این یافته‌ حائز اهمیت است زیرا ویروس HIV از ماکروفاژها به عنوان منبع ذخیره استفاده می‌کنند. ویروس داخل ماکروفاژ پنهان شده تا از خود در برابر روش‌های درمانی دفاع کند. پیدا کردن روشی برای از بین بردن این رفتار به پزشکان اجازه می‌دهد تا ویروس را از بدن خارج کنند. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس ایدزجعبه های حاوی خاکستر افر اد ی که بر اثر ایدز در گذشته اند ،با نام و نشان قبل از اینکه بهمعرفی و بازار کار رشته نانوتکنولوژی گروه آموزشی …به گروه آموزشی دکتر نوری خوش آمدید بسته های آموزشی با درصد تخفیف تا پایان سال ارائه پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی درمان بیماری برص با استفاده از واکسن – …درمانبیماریبرصبابرای دست و پا هم واکسن درست شد این خبر در تاریخ ۰۸خردادماه۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، در تخصصی ترین وبلاگ طیور بیماریسلام امروز میخواستم در مورد یکی از بیماری های مهم در مرغداری باهاتون صحبت کنم بیماری تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید تاپیک مرجع …هر آنچه لازم است درباره ایدز بدانید برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دانلود چند آهنگ ماندگار و قدیمی مازندرانیسلام دنبال یه ترانه ی قدیمی ام که فقط بخشی از متن اونو میدونم، چند ساله دنبالش میگردم همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، …با این معجون طبیعی هرگز به سرطان مبتلا نشوید طب سنتی و درمان سرطان تاثیر طب سنتی چینی عکس ایدز رئیس جمهور مکزیک از دیدار با ترامپ صرفه نظر کرد ۲۰میلیون وام با کارمزد۴درصد برای بازسازی معرفی و بازار کار رشته نانوتکنولوژی گروه آموزشی دکتر نوری نانو تکنولوژی در دو دهه اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست تخصصی ترین وبلاگ طیور بیماری عفونت کیسه زرده ورم ناف یا جوجه لجنی سلام میخواستم امروز در مورد یکی دگه از مشکلات پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای درمان بیماری برص با استفاده از واکسن – جدیدترین اخبار درمانبیماریبرصبا برای دست و پا هم واکسن درست شد این خبر در تاریخ ۰۸خردادماه۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، در پرتال تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید تاپیک مرجع هر آنچه لازم است درباره ایدز بدانید برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز دانلود چند آهنگ ماندگار و قدیمی مازندرانی سلام دنبال یه ترانه ی قدیمی ام که فقط بخشی از متن اونو میدونم، چند ساله دنبالش میگردم پیداش همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان ریه وسیله که نمی شویید، اما باید بشویید هشدار از مصرف بیش از حد ویتامین خوداری کنید سندرم



لینک منبع :امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز

امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/83927‎Cached30 ژانویه 2017 ... گروهی از محققان انگلیسی به روشی دست یافتند که مانع می‌شود ویروس HIV ماکروفاژها را از بین ببرد. امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز | گروهی از محققان انگلیسی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35826852/امید-تازه-برای-نابودی-ویروس-ایدز 29 ژانویه 2017 ... گروهی از محققان انگلیسی به روشی دست یافتند که مانع می شود ویروس HIV ماکروفاژها را از بین ببرد. - : ماکروفاژها یاخ. Images for امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز – دنیای خبر viwo.news/2017/01/30/امید-تازه-برای-از-نابودی-ویروس-ایدز/‎Cached30 ژانویه 2017 ... گروهی از محققان انگلیسی به روشی دست یافتند که مانع می‌شود ویروس HIV ماکروفاژها را از بین ببرد. امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز اتاق خبر 24 ... امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز - اتاق خبر 24 tnews.ir/news/2f4b79054365.html اتاق خبر 24 : ماکروفاژها یاخته هایی با قدرت بیگانه خواری هستند و سلول های مهمی در سیستم ایمنی به حساب می آیند که به از بین بردن آلودگی و عفونت کمک می کنند. امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز - اتاق خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32437865 30 ژانویه 2017 ... امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز. گروهی از محققان انگلیسی به روشی دست یافتند که مانع می شود ویروس HIV ماکروفاژها را از بین ببرد. نابودی ویروس ایدز در کمتر از پنج دقیقه با خون تمساح/ قاچاق سرم خون ... www.momtaznews.com/نابودی-ویروس-ایدز-در-کمتر-از-پنج-دقیقه-ب/‎Cached Similarنابودی ویروس ایدز در کمتر از پنج دقیقه با خون تمساح/ قاچاق سرم خون کروکودیل به .... ممتاز نیوز : یافته های تازه نشان می دهند، امید به زندگی جوانان مبتلا به ویروس اچ ... امید به زندگی افراد مبتلا به ویروس عامل ایدز افزایش یافته است ... fa.euronews.com/2017/05/11/hiv-life-expectancy-improved 11 مه 2017 ... آخرین تحقیقات پژوهشگران نشان می دهد امید به زندگی مبتلایان به ویروس «اچ آی وی» عامل بیماری ایدز از سال ۱۹۹۶ میلادی حدود ۱۰ سال افزایش یافته. امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز - espeli.ir espeli.ir/element/260546/امید+تازه+برای+از+نابودی+ویروس+ایدز امید تازه برای از نابودی ویروس ایدز. ... گروهی از محققان انگلیسی به روشی دست یافتند که مانع می‌شود ویروس HIV ماکروفاژها را از بین ببرد. حذف ویروس HIV از سلول های بدن انسان برای اولین بار توسط محققین ... digiato.com/.../حذف-ویروس-hiv-از-سلول-های-بدن-انسان-برای-او/‎Cached Similar23 جولای 2014 ... تا به امروز درمان ویروس HIV یک امر ناشدنی تلقی می شد. ... به امید اینکه هرچه سریع تر خبر خوش درمان قطعی ایدز را در دیجیاتو منتشر کنیم.