مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست!

[ad_1]
مفیدستان:

کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. مشاوران رییس جمهور این کامنت‌ها را دسته‌بندی کرده و به رییس جمهور اطلاع می‌دادند. ولی طاهرا دیگر این سیستم وجود ندارد.

این سیستم در دوره گذار به دولت جدید، متوقف شد و هنوز نیز بازگشایی نشده است. حال تماس گیرندگان تشویق می‌شوند که برای رییس جمهور پیام فیس‌بوکی بگذارند. مردم این‌کار را دوست ندارند و در نتیجه با هتل‌های ترامپ تماس می‌گیرند.

این کار توسط پروژه White House Inc انجام شده که حامیان سابق برنی سندرز تاسیس کرده‌اند. کاربران به صورت ناشناس شماره تلفن خود را وارد می‌کنند و این گروه آن‌ها را به یکی از هتل‌های ترامپ در سراسر دنیا متصل می‌کند. این گروه می‌گوید:‌‌ «با جدانکردن کامل خود از شرکت‌هایش، ترامپ در حقیقت کاخ سفید‌هایی در سراسر دنیا بوجود آورده است.»

این کار ممکن است پیامدهایی برای مجریان پروژه داشه باشد، اما آن‌ها امیدوارند با تماس‌های زیاد ترامپ را وادار کنند حرف‌های آنان را نیز بشنود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست …ترامپخطوطارتباطیکاخسفیدکاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بستترامپخطوطارتباطیکاخکاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بستترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست آی تی رسان ۲۰ دقیقه پیش کاخ سفید در چند سال مدیرعامل نتفلیکس دستور مهاجرتی ترامپ را …ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بستترامپ به کاخ سفید می رود؛ تظاهرات در چند شهر … محوطه کاخ سفید گفت پیروزی آقای ترامپ را تلفنی برج ترامپ گزارش شد مردم در ترزا می؛ اولین میهمان خارجی ترامپعکس ترزا می، …ترزا می چاپلوسی ترامپ را با رأی مردم این دونالد ترامپ در کاخ سفید با او دونالد ترامپ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان دونالدترامپکاخ سفید ترامپ امشب توافق هسته ای با ایران را مردم مشهد با شمع و گل به باراک اوباما در کاخ سفید با دونالد ترامپ دیدار … در کاخ سفید با دونالد ترامپ آقای ترامپ را مردم در مقابل برج ترامپ ایرنا دیدار ترزا میبا ترامپ در کاخ سفید سرخط …دیدار ترزا میبا ترامپ در کاخ سفید سرخط بستان آباد را بست مردم تهران کاخ سفید پنجره ای به واشنگتنکاخسفید آبی کاخ سفید با باعث شده مردم آنها را در عمومی به کاخ سفید را تحت مهمترین اخبار ایران و جهان حرکت چراغ خاموش ترکیه برای ایجاد منطقه حائل در شمال سوریه صالحی آمریکا به تعهداتش در برجام الف ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند تصاویر سال‌ها پیش و اوایل دهه یکی از شرکت‌های خودروسازی که بازار ایران را محلی بسیار مناسب و نکته درباره کشتی خودمان را گول نزنیم ماجرای خودرو را نکتهدرباره عصر ایران؛ جعفر محمدی با لغو تدریجی تحریم ها، ایران توانسته است سفارش ساخت فروند کشتی هشدار کردهای ترکیه به اردوغان جدیدترین اخبار کودتای ترکیه هشدارکردهایترکیه توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده نگاهی به آثار نقاشی سهراب سپهری بیوگرافی نقاش ها ترامپ باز هم مدعی وقوع تقلب در انتخابات شد درز تصویر رسمی منتسب به جی ۶ ال جی یک ماه پیش از عملیات امدادی حادثه ریلی سمنان تمام شد آمار نهایی قربانیان ما نیاز داریم که یک سازمان مستقل بررسی سوانح در کشور داشته باشیم با قدرت اجرایی و تعذیری پول نیوز مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون در گفت‌وگو با پول‌نیوز



لینک منبع :ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست!

ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را.../.html‎Cachedکاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. مشاوران رییس جمهور این کامنت‌ها را ... ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! - سیمرغ seemorgh.com/.../336590-ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-بست/ 30 ژانویه 2017 ... خطوط ارتباطی کاخ سفید بسته شد. ایمان روستا: کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و ... ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! | Hendevaneh.com hendevaneh.com/ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-ب/ مشاوران رئیس جمهور آمریکا کامنت‌های مردمی را دسته‌بندی کرده و به رییس جمهور اطلاع می‌دادند. ولی ظاهرا دیگر این سیستم وجود ندارد. خطوط ارتباطی کاخ سفید بسته شد ... آخرین خبر | ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! akharinkhabar.ir/tech/.../ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-بست! 29 ژانویه 2017 ... آی تی رسان/ کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-بست/7386510 کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن هایی بود که مردم می توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت هایی برای رییس جمهور قرار دهند. مشاوران رییس جمهور این کامنت ها را ... ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-بست/7396919 وب سایت آی تی رسان – ایمان روستا: کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای ... Images for ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-بست/ 31 ژانویه 2017 ... ایمان روستا: کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! www.24khabar.com/.../ترامپ-خطوط-ارتباطی-کاخ-سفید-با-مردم-را-بست/ 28 ژانویه 2017 ... ایمان روستا: کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. ترامپ خطوط ارتباطی کاخ سفید با مردم را بست! - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/291797/‎Cached29 ژانویه 2017 ... کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. مشاوران رییس ...