مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016

[ad_1]
مفیدستان:

تولیدکنندگان چینی گوشی موبایل روزبه‌روز افزایش می‌یابند و رقابت در این عرصه بسیار تنگاتنگ است. در این مطلب، مروری خواهیم داشت بر بهترین تولیدکنندگان در زمینه‌ی ساخت گوشی‌ هوشمند.

به گزارش صبحانه، تولیدکنندگان گوشی طی هفته‌های گذشته دورنمای سال ۲۰۱۷ را برای کمپانی‌های خود ترسیم کرده‌اند؛ اما در کنار آن، جزئیات میزان فروش در سالی که گذشت نیز اعلام می‌شود. در این مطلب ۱۰ تولیدکننده‌ی برتر چینی را به لحاظ میزان فروش بررسی خواهیم کرد. این آمار توسط ونگ یانگ، مدیر شرکت IHS Technology ارائه شده است و محصولاتی را که خارج از چین تولید می‌شوند هم در بر می‌گیرد.
برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016
برند نام‌آشنای هواوی با مجموع فروش ۱۳۹ میلیون دستگاه در سال گذشته صدر این لیست را به خود اختصاص داده است. به دنبال آن اوپو قرار دارد و به لطف اوپو R9 که به‌تنهایی ۲۰ میلیون از آن در سال گذشته به فروش رسید، جایگاه دوم را با فروش ۹۵ میلیون واحد تصاحب کرده است. در رده‌ی سوم که سود آن به خزانه‌‌ای یکسان با اوپو می‌رود، Vivo با فروش ۸۲ میلیون دستگاه جا خوش کرده است. پس از Vivo دو شرکت دیگر با آماری بسیار نزدیک در تعقیب یکدیگر هستند: شیائومی و زدتی‌ای با فروش ۵۸ و ۵۷ میلیون دستگاه در رده‌های چهارم و پنجم این لیست قرار دارند.
برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016
لنوو که موتورولا را به تملک خود درآورده است، با میزان فروش ۵۰ میلیون واحد در رده‌ی ششم قرار دارد؛ اما چیزی که برای ما مشخص نیست، این است که آمار گوشی‌های زوک هم شامل این ۵۰ میلیون می‌شود یا خیر.

تی‌سی‌ال، شریک سخت‌افزاری جدید بلک‌ بری رکورد ۳۴ میلیون واحد فروش را به ثبت رسانده و جیونی با فروش ۲۸ میلیون واحد از گوشی‌های خبرساز (در زمینه‌ی باتری، دوربین و ضخامت)، خود را به رده‌ی هشتم این لیست رسانده است که از رکورد سال ۲۰۱۵ این شرکت بهتر است. میزو با ۲۲ میلیون فروش در مقام نهم قرار دارد. شاید اگر محصولات این شرکت از چیپ‌های اسنپدراگون قدرت می‌گرفتند، میزو فروش به‌مراتب بهتری تجربه می‌کرد. لئیکو در جایگاه دهم، تنها ۱۹ میلیون فروش را به ثبت رسانده است.

منبع : زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی بهترین بهترین گوشی های چینی در ماه دسامبر سال بهترینگوشیهایچینیدر این مطلب به بررسی بهترین گوشی های چینی در ماه دسامبر سال جاری میلادی خواهیم بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ ……بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان به‌روزرسانی دانش و فناوری خودرو هر سال در نمایشگاه خودرو اِسن آلمان یکی از وظایف پلیس این کشور انتخاب یک خودرو جدید بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار …در بخش راهنمای خرید برای گوشی‌های ارزان قیمت، به بحث و بررسی درباره بهترین تلفن‌های هواوی زومیت مشخصات گوشی‌ هوشمند جدیدی از کمپانی چینی هواوی در وب‌سایت رگولاتوری چین منتشر پول نیوز مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون در گفت‌وگو با پول‌نیوزلامپی که سال عمر می کندتصاویر آکاتلاش برای خنک نگه داشتن حباب های ال ا ی دیهمواره مورد توجه تولیدکنندگان بوده استروزنامه دنیای اقتصادلاریجانی دوسوم هزینه‌ها در کشور ضروری نیست دنیای اقتصاد علی لاریجانی الف من؛ ایرانی کالای ایرانی نمی‌خرمدو سال قبل یک یخچال فریزر دوقلوی تولید داخل خریداری کردم ماه است که گارانتی یخچال خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیانتظار می رود که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی پرچم دار جدید خود با نام گلکسی اس معرفی بهترین بهترین گوشی های چینی در ماه دسامبر سال بهترینگوشیهایچینی در این مطلب به بررسی بهترین گوشی های چینی در ماه دسامبر سال جاری میلادی خواهیم پرداخت تا بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان به‌روزرسانی دانش و فناوری خودرو هر سال در نمایشگاه خودرو اِسن آلمان یکی از وظایف پلیس این کشور انتخاب یک خودرو جدید برای بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان در بخش راهنمای خرید برای گوشی‌های ارزان قیمت، به بحث و بررسی درباره بهترین تلفن‌های موجود هواوی زومیت مشخصات گوشی‌ هوشمند جدیدی از کمپانی چینی هواوی در وب‌سایت رگولاتوری چین منتشر شده است پول نیوز مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون در گفت‌وگو با پول‌نیوز لامپی که سال عمر می کندتصاویر آکا تلاش برای خنک نگه داشتن حباب های ال ا ی دیهمواره مورد توجه تولیدکنندگان بوده است روزنامه دنیای اقتصاد لاریجانی دوسوم هزینه‌ها در کشور ضروری نیست دنیای اقتصاد علی لاریجانی رئیس خبرگزاری اقتصاد ایران رد پای دلالان در آگهی‌های بازار مسکن حذف لیورپول از جام اتحادیه انگلیس شرط رسیدن به نفت ۶۰ الف من؛ ایرانی کالای ایرانی نمی‌خرم دو سال قبل یک یخچال فریزر دوقلوی تولید داخل خریداری کردم ماه است که گارانتی یخچال تمام



لینک منبع :برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016

برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/26/.../top-chinese-phone-manufacturers/‎Cached28 ژانویه 2017 ... لیستی از ۱۰ تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در سال 2016 منتشر شد؛ هواوی در صدر. برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 - تکنومون technomon.com/.../برترین-تولیدکنندگان-گوشی-چینی-در-سال-2016‎Cached28 ژانویه 2017 ... لیستی از ۱۰ تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در سال 2016 منتشر شد؛ هواوی در صدر - 10 تولید کننده برتر گوشیهای چینی در سال 2016 - گلکسی ورلد galaxyworld.ir/top-10-chinese-manufacturers-in-2016/‎Cached29 ژانویه 2017 ... خانه گوشی های موبایل گوشی های چینی ۱۰ تولید کننده برتر گوشیهای چینی در سال ۲۰۱۶ ... در این بین ما یک لیست از ۱۰ تولید کننده ی برتر گوشیهای هوشمند در چین ... برچسب‌ها10 تولید کننده ی چینیبرترین تولید کنندگان چینی در ... برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 | زومیت vista.ir/news/.../برترین-تولیدکنندگان-گوشی-چینی-در-سال-2016‎Cached28 ژانویه 2017 ... تولیدکنندگان چینی گوشی موبایل روزبه‌روز افزایش می‌یابند و رقابت در این عرصه بسیار تنگاتنگ است. در این مطلب، مروری خواهیم داشت بر بهترین ... برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 :: جستجو ، انتخاب و ... smartjoo.blog.ir/1395/.../برترین-تولیدکنندگان-گوشی-چینی-در-سال-2016 30 ژانویه 2017 ... تولیدکنندگان چینی گوشی موبایل روزبه‌روز افزایش می‌یابند و رقابت در این عرصه بسیار تنگاتنگ است. در این مطلب ۱۰ تولیدکننده‌ی برتر چینی ... برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 – ایده پردازان نظری ... iranwebsazan.org/برترین-تولیدکنندگان-گوشی-چینی-در-سال-2016/‎Cached28 ژانویه 2017 ... تولیدکنندگان گوشی طی هفته‌های گذشته دورنمای سال ۲۰۱۷ را برای کمپانی‌های خود ترسیم کرده‌اند؛ اما در کنار آن، جزئیات میزان فروش در سالی که گذشت ... برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../برترین_تولیدکنندگان_گوشی_چینی_در_سال_2016‎Cachedدانلود رونمایی از گوشی جدید mobkharid.com | galaxy on7 2016 ... برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016. دانلود جدیدترین گوشی های چینی 2016. برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 - جستجو ، انتخاب و ... smartjoo.blogfa.com/post/27 انتخاب و خرید محصولات هوشمند - برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 ... تولیدکنندگان چینی گوشی موبایل روزبه‌روز افزایش می‌یابند و رقابت در این ... برترین تولیدکنندگان گوشی چینی در سال 2016 - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/290038/‎Cached28 ژانویه 2017 ... تولیدکنندگان چینی گوشی موبایل روزبه‌روز افزایش می‌یابند و رقابت در این عرصه بسیار تنگاتنگ است. در این مطلب، مروری خواهیم داشت بر بهترین ... 10 ژنرال ارتش سرخ چین: با بهترین گوشی‌های چینی بازار آشنا شوید www.gsm.ir/.../10-ژنرال-ارتش-سرخ-چین:-با-بهترین-گوشی‌های-چینی-بازار-آشنا-شوید/‎Cached Similar13 دسامبر 2015 ... شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه چین در چند سال اخیر بسیار فعال شده‌اند و توانسته‌اند با تولید گوشی‌های قدرتمند و باکیفیت خود را با برندهای بزرگ ...