مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

[ad_1]
مفیدستان:
خبرگزاری ایسنا: جهان مکان‌های حیرت‌انگیز زیادی برای جست‌وجو دارد اما گاهی مردم نمی‌دانند در کجا این جاذبه‌ها را بیابند اینجا است که این رتبه‌بندی‌های جاذبه‌ها بسیار کمک می‌کند.

ما تصمیم داریم محبوب‌ترین مقاصد گردشگری سال گذشته را بررسی دقیق‌تری کنیم. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید این نوشته بسیار برای شما مفید است.

هنگ کنگ، چین

هنگ کنگ که به افق‎های حیرت انگیز، بندر طبیعی و جمعیت زیاد خود معروف است؛ از شهرهای مهم آسیای جنوب شرقی است  و بیش از ۷ میلیون جمعیت دارد. این شهر چین به دلیل حجم غیرعادی ساختمان‌هایش به عنوان عمودی‌ترین شهر جهان معروف است.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



دوبی، امارات

دوبی که برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان در آن قرار دارد، دومین شهر بزرگ امارات است. این شهر به عنوان پایتخت خرید در خاورمیانه معروف است. در دوبی به تنهایی ۷۰۰۰ مرکز خرید وجود دارد که شامل دوبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان، است.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



سیدنی، استرالیا

سیدنی با پنج میلیون جمعیت بزرگ‌ترین و پر جمعیت‌ترین شهر استرالیا است و هر سال تقریبا سه میلیون گردشگر بین‌المللی را جذب  می‌کند. این شهر برای ده‌ها سال است که به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان از نظر گردشگری رتبه‌بندی می‌شود.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



کواین استون، نیوزلند

کواین استون در جزیره جنوبی نیوزلند واقع شده و از شهرهای کوچکی است ولی جاذبه‌های زیادی برای بازدید دارد. در این شهر می‌توانید از ورزش‌هایی مثل قایق سواری و کایاکینگ، بانجی جامپینگ، قایق سواری، اسکی و … لذت ببرید. فیلم سه قسمتی ارباب حلقه‌ها در اطراف این شهر فیلم‌برداری شده و طرفداران فیلم، مناظر طبیعی اطراف این شهر را بسیار تحسین می‌کنند.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



بوداپست، مجارستان

بوداپست پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مجارستان است و یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود. این شهر به معماری درخشان و چشمه‌های آب گرم فراوان معروف است و هر سال ۴.۴ میلیون گردشگر را جذب می‌کند.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



پترزبورگ، روسیه

پترزبورگ بعد از مسکو دومین شهر بزرگ روسیه است و مرکز آموزشی و فرهنگی مهم روسیه و اروپا محسوب می‌شود. این شهر ۲۲۱ موزه، دو هزار کتابخانه، ۸۰ تئاتر و ساختمان‌های فرهنگی بسیار دیگری نیز دارد و  با جاذبه‌های گردشگری فراوانش حتما ارزش بازدید را دارد.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



بانکوک، تایلند

بانکوک با جمعیتی بیش از هشت میلیون نفر، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر تایلند است. در این شهر عبادتگاه‌ها، قصرهای طلایی، بازارهای  شناور و جاذبه‌های گردشگری دیگری وجود دارد که در سال‌های اخیر همیشه در بین بهترین شهرهای جهان بوده است.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



آتن، یونان

آتن، پایتخت یونان و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که  به غیر از مکان‌های تاریخی و جواهرات معماری فراوانش، موزه‌ها و گالری‌های هنری زیادی هم دارد.

 

 شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

 



رم ، ایتالیا

رم که به "شهر ابدی” هم معروف است سه میلیون جمعیت دارد و به دلیل غذاهای محبوب، مکان‌های تاریخی حیرت‌انگیز، موزه‌های تاثیرگذار، بازارهای محلی و گنجینه‌های معماری خود معروف است. این شهر ایتالیا سالیانه ۱۰۰ میلیون گردشگر دارد و بعد از پاریس و لندن سومین شهر پر بازدید جهان است.

 

شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز بالاخره راز حلقه ها و طرح های کشتزارها کشف شد خانه ها و پناهگاه های ساخته شده برای شهرهای ایران هر کدام چقدر جمعیت دارند؟بعداونوقت فردیس کرج با بیش از هزار نفر جمعیت هنوز شهر نشدهاجاره سوئیت و ویلا در شمال از شبی تا هزار تومانزهره پرورش ؛ بازار خبر یکی از قطب های بزرگ گردشگری در کشور ما شهرهای شمالی با داشتن اس ام اس تبریک عید نوروز،آموزش تزیین سفره هفت …از قدیم رسم بوده برای عروس خانم ها عیدی می بردند که در این عیدی آجیل هم قرار می دادند میخوام برم یه شهر دیگه زندگی کنم کجا رو پیشنهاد …سلام دوستان من میخوام از تهران برم یه شهر دیگه زندگی کنم کجا رو پیشنهاد میکنید ؟ عکس عاشقانه جذابعکس های عاشقانهعکس عاشقانهتصاویرعاشقانهزیباترین عکس عاشقانهعکس عاشقانه دخترعکس داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و چای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادچایبرای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتیجالب سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز بالاخره راز حلقه ها و طرح های کشتزارها کشف شد خانه ها و پناهگاه های ساخته شده برای پایان شهرهای ایران هر کدام چقدر جمعیت دارند؟ بعداونوقت فردیس کرج با بیش از هزار نفر جمعیت هنوز شهر نشده اجاره سوئیت و ویلا در شمال از شبی تا هزار تومان زهره پرورش ؛ بازار خبر یکی از قطب های بزرگ گردشگری در کشور ما شهرهای شمالی با داشتن سواحلی اس ام اس تبریک عید نوروز،آموزش تزیین سفره هفت سین،تزیین سبزه از قدیم رسم بوده برای عروس خانم ها عیدی می بردند که در این عیدی آجیل هم قرار می دادند شما… چای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد چای برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا میخوام برم یه شهر دیگه زندگی کنم کجا رو پیشنهاد میکنید سلام دوستان من میخوام از تهران برم یه شهر دیگه زندگی کنم کجا رو پیشنهاد میکنید ؟ عکس عاشقانه جذاب عکس های عاشقانهعکس عاشقانهتصاویرعاشقانهزیباترین عکس عاشقانهعکس عاشقانه دخترعکس داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد آرشیو مداد رنگی ها همه مداد رنگی ها مشغول کار بودند به جز مداد سفید هیچ کسی با او کار نمی کرد زنان جذاب برای مردان تصاویر جذاب برای کودکان بازی های جذاب برای کودکان



لینک منبع :شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری - ایسنا www.isna.ir/news/95110603846/شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری‎Cached25 ژانویه 2017 ... جهان مکان‌های حیرت‌انگیز زیادی برای جست‌وجو دارد اما گاهی مردم نمی‌دانند در کجا این جاذبه‌ها را بیابند اینجا است که این رتبه‌بندی‌های جاذبه‌ها بسیار کمک ... Images for شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری 30 ژانویه 2017 ... ما تصمیم داریم محبوب‌ترین مقاصد گردشگری سال گذشته را بررسی دقیق‌تری کنیم. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/.../شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری/‎Cached21 ژانویه 2017 ... اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید این نوشته بسیار برای شما مفید خواهد بود. با الی گشت ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری - - آکاایران www.akairan.com/asia/word/news20175620243434115.html‎Cached29 جولای 2017 ... جهان مکان های حیرت انگیز زیادی برای جست وجو دارد اما گاهی مردم نمی دانند در کجا این جاذبه ها را بیابند. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری – سلام پرشین salampersian.com/fa/2017/03/01/شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری/ 1 مارس 2017 ... ما تصمیم داریم محبوب‌ترین مقاصد گردشگری سال گذشته را بررسی دقیق‌تری کنیم. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری – روز پیپر rouzpaper.ir/سرگرمی/شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری/‎Cached30 ژانویه 2017 ... ما تصمیم داریم محبوب‌ترین مقاصد گردشگری سال گذشته را بررسی دقیق‌تری کنیم. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری | بولتن | خبروان khabarone.ir/news/6191542/شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری 30 ژانویه 2017 ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری. جهان مکان‌های حیرت‌انگیز زیادی برای جست‌وجو دارد اما گاهی مردم نمی‌دانند در کجا این جاذبه‌ها را بیابند اینجا است که این ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری - جستجوگر خبر فارسی | خبرلند khabarland.com/news/53725/شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری‎Cached28 ژانویه 2017 ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری جهان مکان‌های حیرت‌انگیز زیادی برای جست‌وجو دارد اما گاهی مردم نمی‌دانند در کجا این جاذبه‌ها را بیابند. اگر تصمیم دارید ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری+عکس | جهان مکان های حیرت - قطره www.ghatreh.com/news/.../شهرهای-جذاب-برای-مسافرت-بهاری-عکس 30 ژانویه 2017 ... شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری+عکس. جهان مکان های حیرت انگیز زیادی برای جست وجو دارد اما گاهی مردم نمی دانند در کجا این جاذبه ها را بیابند.