مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟

[ad_1]

مجله پنجره خلاقیت  - سعیده فراهانی: در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با تکنیک های منحصر به فردی کاندیداهایش را مورد بررسی قرار می داد، به آنها می گفت که بروند. اگر کاندیداها پافشاری می کردند و می خواستند برگردند، در آن صورت آنها را به کار می گرفت.


گرچه تقلید کردن از این رویکرد را توصیه نمی کنم، اما کمی خرد و دانایی در آن وجود دارد. هنگامی که به دنبال استخدام یک فروشنده هستید، آنچه که در ابتدا به دنبال آن هستید، ثبات و عزم اراده اسـت. سنجیدن چنین کیفیت هایی کار سختی اسـت و با نگاه کردن به سابقه کاری و مصاحبه کردن، به دست نمی آید.


این امر به ویژه زمانی حقیقت دارد که فروشنده ای که از او مصاحبه می گیرید، ویژگی های را که در مرحله اول برایتان مهم اسـت داشته باشد. اگر چنین اتفاقی افتاد باید بتوانید نقش یک مصاحبه گر را به خوبی ایفا کنید. به زودی متوجه خواهید شد که این کار ریسک های بالایی دارد. شخصی را که قرار اسـت به استخدام در بیاورید، می تواند اثرات بزرگی بر رشد شرکت شما داشته باشد. قبل از اینکه آگهی استخدام را تهیه کنید، این نکات را در نظر داشته باشید:


چگونه متوجه می شوید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟
در بحران ها


متوجه باشید که نیروی تازه کارتان باید توانایی های متفاوتی نسبت به کسی داشته باشد که معاون فروش در سازمانی حرفه ای بوده اسـت. اگر دنبال رشد سریع شرکت خود هستید، بهتر اسـت بدانید کسی که سابقه 15 تا 20 ساله در فروش دارد ممکن اسـت فرد مورد نظر شما نباشد. در عوض، کسی که به تازگی وارد این حرفه شده اسـت اما آموزش صحیحی دیده و دارای تخصص اسـت، می تواند فرد مورد نظرتان باشد.

 

در اینجا سوالی پیش می آید و آن این اسـت که چرا نباید به دنبال فرد باتجربه بود؟ از آنجا که فردی که سابقه فروش زیادی ندارد، به مرور زمان آمادگی بیشتری پیدا می کند که در بحران ها قرار بگیرد. به خاطر داشته باشید که نباید فقط دنبالِ داشتن سازمانی برای فروش باشید. فروشنده دیگری که می تواند جزو گزینه های مورد نظر شما باشد، کسی اسـت که برخلاف میلش به جای فروشندگان دیگر کار کند. او نیز ممکن اسـت بعدها به کارتان بیاید.

از همان ابتدا بر روی ابزارهای مناسبی سرمایه گذاری کنید


هنگامی که سازمان نوپایی را اداره می کنید، بهترین انتخابی که دارید این اسـت که به هزینه های اولیه سیستم مدیریت ارتباطات، رسیدگی کنید؛ هزینه هایی مانند هزینه های نیروهای فروش. چرا که اگر این کار را انجام ندهید، بعدها گرفتار می شوید. بهتر اسـت که در ابتدا به این هزینه ها بپردازید.

جریمه های سنگینی برای کمیسیون ها قائل شوید


فروشندگان معمولا در صورت عدم موفقیت، غرامتی شامل بخشی از درآمد و کمیسیون شان را می پردازند. سهم هر یک از این دو بخش چقدر می شود؟ هیچ فرمولی برای محاسبه میزان مناسب جریمه درآمدی و کمیسیونی فروشندگان وجود ندارد. اما جدیدترین مطالعه جدی موجود در این زمینه که در سال 2008 انجام شده اسـت، نشان می دهد که میزان جریمه وارده بر کمیسیون 80 دصد و بر درآمد حدود 20 درصد اسـت.


58 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی عنوان کردند که میزان جریمه آنها از طیف 40/60 تا 20/80 طبقه می شود. اگر این میزان جریمه به صددرصد کمیسیون برسد، در این صورت کیفیت کار فروشندگانتان پایین خواهدآمد به این علت که انگار از کسی می خواهید برای شما مجانی کار کند.

 

چگونه متوجه می شوید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟
خودتان نیز کار فروش انجام دهید

اگر کسب و کار شخصی خودتان را شروع کرده اید می توانید این شانس را داشته باشید که کار فروشندگی را نیز انجام دهید. تا قبل از آن ممکن اسـت خودتان را در مقام یک فروشنده بررسی نکرده باشید. اما اگر مجبور به انجام این کار شوید، در آن صورت نیاز به اصلاح شیوه های کاری خود دارید. این تجربه زمانی مفید اسـت که بخواهید نیروی کار جدیدی را استخدام کنید. هنگامی که این کار را تجربه می کنید متوجه خواهید شد که بازار به شرکت شما چگونه می نگرد و همین طور شیوه های موثر برای بهبود حرفه تان را کشف خواهید کرد.

پیامدها


از اینکه بخواهید نیروی کار جدیدتان را اخراج کنید، نترسید. برخی از افراد در مصاحبه عملکرد خوبی دارند اما در عمل کارمندان خوبی نیستند. برخی به شرکت شما ملحق می شوند اما می خواهند در جای دیگری کار کنند. عده دیگری نیز متوجه می شوند که اصلا فروشندگی کار آنها نیست. به هر دلیلی، گاهی اوقات ممکن اسـت نیروی تازه کارتان، شغلش را رها کند. بگذارید آن شخص برود. این کار به شما اجازه خواهدداد که شخص مناسبی را برای آن شغل استخدام کنید.

استخدام یک نیروی کار تازه، کار زیادی می برد و نیاز به آینده نگری دارد. اما این فرآیند می تواند نکات مثبت شرکتتان را هم به شما نشان بدهد- شما اکنون آماده هستید که قدم به مرحله جدیدی از رشد بگذارید. ممکن اسـت فرد گرسنه ای را پیدا کنید که نه تنها برای شرکت شما بخواهد بجنگد بلکه نیازهای دیگری نیز داشته باشد، می توانید به او بفهمانید که اراده و تصمیم، قدم اساسی ای برای پیشرفت اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 آگوست 2016 ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با تکنیک های ...9 سپتامبر 2016 ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با راهکار های منحصر ...چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ خلاصه خبر. مجله پنجره خلاقیت - سعیده فراهانی: در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت ...دراکولای عطاران ناقص الخلقه از آب درآمد! مجله اینترنتی برای یک ایران هفته نامه همشهری جوان – مرجان فاطمی: فیلم دراکولا مجموعه ای از پیام، تصویر، نقد… Scroll to ...در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با تکنیک های منحصر به فردی کاندیداهایش را مورد بررسی قرار می داد، به آنها می گفت که بروند.zoomit.ir - حمیده خادم زاده: هر یک از شرکتها شرایط خاصی برای استخدام پرسنل خود دارند، اما اصولی کلی هم وجود دارد که برای همه موارد استخدام یکسان است. در این مقاله قصد ...27 آگوست 2016 ... در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با تکنیک های منحصر به فردی کاندیداهایش را مورد بررسی قرار می داد، به ...27 آگوست 2016 ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟-3791535.خبرگزاری فارس_ گروه سینما و تئاتر: در آخرین روز هفته گذشته سید حسن خمینی در دیدار با سازندگان فیلم کوتاه به نکاتی اشاره کرد که با توجه به نزدیک شدن به ...در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با تکنیک های منحصر به فردی کاندیداهایش را مورد بررسی قرار می داد، به...


کلماتی برای این موضوع

پارسی نیوزمشرق نیوز کریم انصاری فرد گل خود در بازی این هفته تیمش را به هم تیمی مصدوم خود تقدیم الف تسهیلات بانکی به روایت یک کارمند بانکهفت صبح فارغ التحصیلان رشته های مالی و مدیریتی شانس بیشتری برای استخدام شدن در بانک ورزش ، تغذیه ، سلامتیمطالعات نشان داد که درصد سیگاری ها باور دارند که خطرات ناشی از سیگار، در سیگارهایی یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتاین ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را بیش از درصد پرستاران از شغل خود ناراضی‌اند …پرستاران ایرانی از شغل خود راضی نیستند این امری است که هیچ کدام از مسوولان نظام هر کی میخواد بخنده بیاد توپژو یکروز طعنه زد به پراید شعر طنز یکی از کاربران خبرآنلاین، شعری را که به سبک یکی دوستان سلام خرسندم که بخت یار بوده است تا یک سه شنبه شب دیگر در خدمت عزیزانم باشم صفحه کارگروهی خلاقیت اگر می‌خواهید مطمئن شوید که خلاقیت‌ بچه را در نطفه خفه کنید و او را به یک عمله تبدیل فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام سیره علویبوستان نهج البلاغه قرانکسانی که معتقدند؛ سرآغاز نزول، هفدهم رمضان بوده است به این آیه تمسک کرده‌اند که می



لینک منبع :چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟

چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چگونه-بفهمید-که-فروشنده-مناسبی-را-استخدام-کرده-اید 27 آگوست 2016 ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با تکنیک های ... انجمن راسخون - چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ https://rasekhoon.net/.../چگونه-بفهمید-که-فروشنده-مناسبی-را-استخدام-کرده-اید چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ شنبه 6 شهریور 1395 02:21 ب .ظ. مجله پنجره خلاقیت - سعیده فراهانی: در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ www.airvideo.ir/.../چگونه_بفهمید_که_فروشنده_مناسبی_را_استخدام_کرده_اید؟‎Cachedچگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ دانلود چگونه بهترین فروشنده ها را استخدام کنیم؟ دانلود واقعیت استخدام درایران · دانلود بخش استخدام سایت ... چطور بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ (2 عکس) - سرزه www.serze.com/چطور-بفهمید-فروشنده-مناسبی-استخدام-1756907/‎Cached9 سپتامبر 2016 ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ در فیلم باشگاه مشت زنی، تایلر بردن که نقش آن را برد پیت بازی می کرد، با راهکار های منحصر ... چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/.../_____________________________چگونه_بفهمید_که_فروشنده_مناسبی_را_استخدام_کرده_اید؟_________________________ چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ دانلود واقعیت استخدام درایران · دانلود اولین اکران خصوصی فیلم فروشنده با حضور اصغر فرهادی · دانلود بخش ... 10 پرسش هوشمندانه در مصاحبه های استخدامی فروشندگان - سرونو www.sarveno.com/10-پرسش-کلیدی-و-هوشمندانه-در-مصاحبه-های-ا/‎Cached20 دسامبر 2015 ... سوالات زیر از جمله سوالات کلیدی و هوشمندانه ای است که در مصاحبه های ... مناسب است تحقیق و جست و جویی راجع به صنعت و شرکت شما انجام داده باشد. ... چگونه سوالات مشتریان را جواب می دهید و با مخالفت هایشان برای خرید ... به نظر شما چه سوالات دیگر برای شناخت بهتر در مصاحبه استخدامی فروشندگان می توان مطرح کرد؟ چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ - محبوب ها mahboobha.ir/.../چگونه-بفهمید-که-فروشنده-مناسبی-را-استخدام-کرده-اید؟/‎Cachedآخرین مطالب مرتبط با چگونه بفهمید که فروشنده مناسبی را استخدام کرده اید؟ ... جانبی قلابی که به جای لوازم جانبی اصلی محصولات اپل به فروش می‌روند منتشر شده است ... چگونه فروشنده موفقی باشیم؟ | چطور chetor.com/58200-چگونه-فروشنده-موفقی-باشیم/‎Cached Rating: 95% - 21 votes نظریه‌ی اصلی ما این است که هر فروشنده‌ی موفق، باید دست‌کم از ۲ ویژگی اساسیِ همدلی و ... با تمایل اندک یا فاقد تمایل درونی، انتظار نمی‌رود که به شکل مناسبی از هم‌دلی خود استفاده کند. .... این مشتری شروع به جذب نیرو برای استخدام فروشنده کرده بود. ... زیرا پاسخ‌دهنده به‌سختی می‌تواند بفهمد که پاسخ مطلوب و مورد نظر آزمون‌گیرنده چیست. جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ | ایران استخدام iranestekhdam.ir/جزوه-تکنیک-های-مصاحبه-رفتاری/‎Cached Similar9 مه 2017 ... چون در نهایت شخص مناسب را پیدا نمی کنند و با خوشون میگویند. ... چون باید این نکته را درک کرد که کارفرماهم آدمیست مانند همه ما. .... ۲-نام شرکت موسسه یا محل کار: مثال شرکت خدمات فروش ایرانسل- چاپ و انتشارات سرمدی و یا غیره ..... شرکت دوم را شنیده باشد چون هنوز نام آن را نگفته است” یا ممکن است به دلایل دیگر بفهمد. فینووا finnova.ir/.../12-مرحله-برای-ساختن-سایت-تجارت-الکترونیک/‎Cached29 ژوئن 2017 ... در این متن لیستی از همه‌ی مراحلی که برای ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیک مورد نیاز است آورده شده. ... حرفه‌ای راه‌اندازی شود، باید در هنگام استخدام توسعه‌دهنده‌ی وب دقت کنید. ... گواهی فروش بگیرید و مسائل حقوقی کسب‌و‌کار خود را پیدا کنید. ... دارید بفهمید کار حمل‌و‌نقل و ذخیره‌سازی محصولات خود را چگونه انجام می‌دهید.