مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای آلمان

[ad_1]
مفیدستان:

آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای آلمان

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک کرده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره محیط زیست آلمان، میزان گاز سمی "دی اکسید نیتروژن" (NO2) در هوا را به زحمت می‌توان در مرز استاندارد نگه داشت و شهرهای مونیخ، نورنبرگ و اشتوتگارت گرفتار آلودگی هوا هستند.

در حال حاضر تقریبا هر ساعت در رابطه با وضعیت ریزگردها در مونیخ هشدار داده می‌شود؛ در پس این هشدارها برنامه‌ای کامپیوتری قرار دارد که با ایستگاه‌هایی برای اندازه‌گیری آلودگی هوا مرتبط است تا چنانچه مرز ذرات معلق در هوا از 50 میکروگرم در هر متر مکعب عبور کند، زنگ خطر به صدا در‌آید. از 10 روز پیش چندین بار در روز، این مرز شکسته شده است.

آلودگی هوا تنها در مونیخ نگران‌کننده نیست و دستگاه‌های اندازه‌گیری آلودگی هوا در اشتوتگارت نیز روز جمعه حدود 158 میکروگرم در متر مکعب را نشان دادند و اداره محیط زیست آلمان در شهر نورنبرگ نیز در ماه ژانویه 12 مورد عبور از مرز استاندارد را ثبت کرد.

بر اساس قواعد وضع‌شده توسط اتحادیه اروپا، آلودگی هوا تنها می‌تواند حداکثر 35 روز در سال از مرز استاندارد عبور کند و تاکنون برخی از شهرهای آلمان تنها در ماه ژانویه از یک سوم میزان تعیین شده عبور کرده‌اند.

  • نزدیک شدن به آلودگی هوای چین

همچنین مرکز امدادرسانی محیط زیست آلمان چند روز قبل هشدار داد: آلودگی هوا در برخی از شهرهای جنوبی آلمان در حال نزدیک شدن به سطح آلودگی هوا در شهرهای چین است.

بخش بزرگی از ریزگردها و گازهای سمی در آلمان ناشی از تردد وسایل نقلیه در سطح شهرها، کارخانه‌های صنعتی و بخاری‌های هیزمی است.

این مواد با هم آمیزه‌ای پیچیده از ذرات سمی مختلف، همچون دوده و هیدروکربن به قطر کمتر از 10 میکرومتر ایجاد می‌کنند که به مجاری تنفسی و حتی ریه نفوذ می‌کند و در کوتاه‌مدت باعث تحریک مجاری تنفسی و در درازمدت به بیماری‌های قلبی و اختلال در گردش خون منجر می‌شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت • آلودگی هوا و کنترل …آلودگی هوا و کنترل آن در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط عوامل اصلی آلودگی هوا را بشناسیدعوامل اصلی آلودگی هوا را بشناسید بخش اجتماعی آلودگی هوا و رسیدن آن به سطوح بحرانی الف راهکار شما برای آلودگی هوا چیست؟آلودگی هوا در شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران سال هاست مردم را نگران کرده است پژوهش الف هفتمین روز متوالی آلودگی هوا مرگ تدریجی را …سریال ادامه‌دار آلودگی هوا با ثبت سالانه ۲۶ هزار مرگ بیشتر آلودگی هوای تهران ناشی از هیچ درخت سوزنی برگی در جهان وجود ندارد که آلودگی …هیچ درخت سوزنی برگی در جهان وجود ندارد که آلودگی تولید کندآلودگی چیست آلودگی عبارت است از هرگونه تغییر در ویژگی های اجزای شکل محیط به طوری که استفاده بیشتر آلودگی محیط زیست آلودگیآلودگی هوا و مه دود فتوشیمیایی بسیاری از مناطق شهری با پدیده آلودگی هوا روبه‌رو ابراز بی‌اطلاعی نماینده مجلس از بازداشت معترضان به پارازیت در شیراز یکی از کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در سروصدای زیاد با ما چه می کند؟ صدای خودروها یکی از مشکلات افرادی که در شهر های بزرگ و یا در خیابان های شلوغ زندگی می آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت • آلودگی هوا و کنترل آن • موژ آلودگی هوا و کنترل آن در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط تصفیه عوامل اصلی آلودگی هوا را بشناسید عوامل اصلی آلودگی هوا را بشناسید بخش اجتماعی آلودگی هوا و رسیدن آن به سطوح بحرانی پدیده ای الف راهکار شما برای آلودگی هوا چیست؟ آلودگی هوا در شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران سال هاست مردم را نگران کرده است پژوهش ها نشان هفتمین روز متوالی آلودگی هوا مرگ تدریجی را به چشم می‌بینیم هفتمین روز متوالی آلودگی هوا مرگ تدریجی را به چشم می‌بینیم هیچ درخت سوزنی برگی در جهان وجود ندارد که آلودگی تولید کند هیچ درخت سوزنی برگی در جهان وجود ندارد که آلودگی تولید کند آلودگی محیط زیست آلودگی هوا و مه دود فتوشیمیایی بسیاری از مناطق شهری با پدیده آلودگی هوا روبه‌رو هستند که در آلودگی چیست آلودگی عبارت است از هرگونه تغییر در ویژگی های اجزای شکل محیط به طوری که استفاده بیشتر از کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت ابراز بی‌اطلاعی نماینده مجلس از بازداشت معترضان به پارازیت در شیراز یکی از نمایندگان سروصدای زیاد با ما چه می کند؟ اگر میزان صدا کمتر از دسی بل باشد، حتی اگر برای مدت طولانی در برابر آن قرار بگیرید، بعید



لینک منبع :آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای آلمان

ایرنا - آلودگی هوا دربسیاری از شهرهای آلمان www.irna.ir/fa/News/82407677/‎Cached30 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک ... آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای آلمان - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/30/1620447 30 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک ... آلودگی هوا در آلمان و خطر ریزگردها | زمین سبز پارس keepworldgreen.com/news/آلودگی-هوا-دربسیاری-شهرهای-آلمان/‎Cached31 ژانویه 2017 ... اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک کرده است. آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای آلمان - تی نیوز tnews.ir/news/f6ca79096697.html 30 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک ... به صدا در آمدن زنگ خطر ریزگردها در آلمان 29.01.2017 بسیاری از شهرهای ... www.dw.com/fa-ir/به-صدا-در-آمدن-زنگ-خطر...آلمان/a-37321040‎Cached29 ژانویه 2017 ... بسیاری از شهرهای آلمان از میزان بالای ذرات معلق در هوا رنج می‌برند. اشتوتگارت در رابطه با ... قرار گرفته است. سرمای مداوم به تداوم آلودگی هوا کمک می‌کند. آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای آلمان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-society/آلودگی-هوا-در-بسیاری-از-شهرهای/.../6210530/ 30 ژانویه 2017 ... اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک کرده است. آلودگی هوا بسیاری از شهرهای آلمان را گرفتار کرد - شبکه اینترنتی ... khabarfarsi.com/u/32453581 30 ژانویه 2017 ... آلودگی هوا بسیاری از شهرهای آلمان را گرفتار کرد ... مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 73 و در وضعیت ... زنگ خطر ریزگردها در آلمان - ایسنا www.isna.ir/news/95111107182/زنگ-خطر-ریزگردها-در-آلمان‎Cached30 ژانویه 2017 ... بسیاری از شهرهای آلمان از میزان بالای ذرات معلق در هوا رنج می‌برند. ... شهرهای مونیخ، نورنبرگ و اشتوتگارت در آلمان گرفتار آلودگی هوا هستند و سرمای ... هوای آلمان آلوده شد | تازه‌های انرژی ایران - انرژی امروز www.iranenergy.news/node/3594‎Cached30 ژانویه 2017 ... اداره محیط زیست آلمان اعلام کرد که بسیاری از شهرهای این کشور گرفتار ذرات معلق در هوا هستند و سرمای مستمر به تداوم این آلودگی کمک کرده است. زنگ خطر ریزگردها در آلمان khabarooz.com/post/203260 بسیاری از شهرهای آلمان از میزان بالای ذرات معلق در هوا رنج می‌برند. ... شهرهای مونیخ، نورنبرگ و اشتوتگارت در آلمان گرفتار آلودگی هوا هستند و سرمای مداوم مانعِ از میان ...