مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد

[ad_1]
مفیدستان:

 

در نخستین روز از سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی؛

بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳

 

روحانی

 

روحانی

 

«پالایشگاه غلات زر» به عنوان بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه و اولین پالایشگاه غلات ایران با حضور رییس جمهور در استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش ستاره ها به نقل از مهر، «پالایشگاه غلات زر» به عنوان بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه و اولین پالایشگاه غلات ایران و نیز سیلوهای ذخیره سازی غلات، تصفیه خانه صنعتی و پایانه ریلی این مجتمع صبح سه شنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در استان البرز به بهره برداری رسید.

رییس جمهور در بازدید از بخش های مختلف این مجموعه صنعتی و غذایی با توضیح مدیران و متخصصان در جریان روند اقدامات و فعالیت های پالایشگاه غلات زر قرار گرفت.
همچنین همزمان با حضور رییس جمهور در مجتمع فرآوری عمیق غلات، کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح زرکام ( تولید بیسکوئیت، کلوچه، شیرینی های غیر آردی و شکلات) بر زمین زده شد.
این پالایشگاه با اتکاء به مزیت تأمین، تولید و توزیع در اختیار کشورمان به گونه‏ای تعریف شده است که در حال حاضر می‏تواند با فرآوری روزانه هزاران تن غلات، خوراک اولیه ده‏ها واحد صنعتی زیردستی کنونی و آتی خود و نیز صدها واحد صنعت غذایی و دارویی کشور را پالایش و فراهم آورد.
نقش آفرینی به عنوان بندر خشک، استقرار در تقاطع ترانزیتی درون کشوری و دسترسی به شبکه ریلی سراسری از مهمترین ویژگی‌های این پالایشگاه می‌باشد که با کاهش هزینه‌های حمل و نقل، قدرت رقابتی ایران را در بازارهای بین‌المللی افزایش خواهد داد.
پالایشگاه غلات زر با وجود مخازن (سیلوهای) نگهداری غلات تعبیه شده در محل کارخانه (به ظرفیت یک میلیون تن) و مخازن (سیلوهای) اختصاصی بنادر امیرآباد، نوشهر و انزلی در شمال و بندر امام خمینی (ره) در جنوب کشور به صنایع مصرف کننده در بحث پیوستگی تأمین مواد اولیه اطمینان خاطر می بخشد.
محصولات زرفروکتوز با تأکید بر سه مزیت کیفیت، سلامت و صرفه اقتصادی وارد بازار شده وارتقای سلامت مصرف کننده و افزایش کیفیت محصولات تولیدکنندگان را هدف قرارداده است.
نخستین خروجی این کارخانجات،  شیرین کننده‌های طبیعی حاصل از ذرت همچون انواع شربت ذرت غنی از فروکتوز ، انواع شربت گلوکز و انواع نشاسته است.
هزینه نگهداری و انبار پایین و عدم اتلاف محصول طی دوره نگهداری، اقتصادی و مقرون به صرفه بودن درمقایسه با شکر و مشتقات ساکارز، استفاده موثر از زمان، نیروی کار وانرژی به ‏دلیل حذف مراحل تصفیه وپخت شکر، داشتن خلوص بسیار بالا درمقایسه با سایر قندها، عدم آلودگی میکروبی و توزیع استریل (اسپتیک)آن و عدم انجام واکنش‏ اینورسیون و پایداری بیشتر محصول طی انبارداری از مزایای عمومی و اقتصادی تولیدات "زرفرکتوز" است.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایران توانا پایگاه معرفی دستاوردهای ایرانپژوهشگران شرکت سدرین دارو البرز با استفاده از دانه کتان، دارویی برای پیشگیری از محیط زیست مصاحبه با ایسنا آبان ماه یک فعال محیط زیست گفت به دلیل تجمع آلودگی در اراک و اخبار ایران و جهان خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام ناصر نقویان از انعکاس جهت‌دار شرکت خود در مراسم ختم مرحوم صادقی در برخی مهر پاتوق شامل ، عکس ، مدل لباس ، فیلم و سریال ، …دانلود رایگان فیلم سینمایی ملک سلیمان با کیفیت عالی ۴۸۰ محصول ۱۳۸۸ به کارگردانی ایران توانا پایگاه معرفی دستاوردهای ایران پژوهشگران شرکت سدرین دارو البرز با استفاده از دانه کتان، دارویی برای پیشگیری از بیماری محیط زیست مصاحبه با ایسنا آبان ماه یک فعال محیط زیست گفت به دلیل تجمع آلودگی در اراک و شازند اغلب اخبار ایران و جهان خبرگزاری فارس رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده بر لزوم تبیین شعار سال در جامعه دانش‌آموزی و خانواده مهر پاتوق شامل ، عکس ، مدل لباس ، فیلم و سریال ، دانلود آهنگ دانلود رایگان فیلم سینمایی ملک سلیمان با کیفیت عالی ۴۸۰ محصول ۱۳۸۸ به کارگردانی شهریار



لینک منبع :بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد

بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد ... www.mehrnews.com/.../بزرگترین-پالایشگاه-غلات-خاورمیانه-با-حضور-روحانی-افتتاح-شد‎Cached31 ژانویه 2017 ... «پالایشگاه غلات زر» به عنوان بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه و اولین پالایشگاه غلات ایران با حضور رییس جمهور در استان البرز به بهره ... Images for بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد www.24khabar.com/.../بزرگترین-پالایشگاه-غلات-خاورمیانه-با-حضور-روحانی-افتتاح-شد/ «پالایشگاه غلات زر» به عنوان بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه و اولین پالایشگاه غلات ایران و نیز سیلوهای ذخیره سازی غلات، تصفیه خانه صنعتی و پایانه ریلی ... بهره برداری از بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی ... khabarland.com/.../بهره-برداری-از-بزرگترین-پالایشگاه-غلات-خاورمیانه-با-حضور-روحانی-آغاز-شد‎Cached31 ژانویه 2017 ... بهره برداری از بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی ... فاز دوم طرح پتروشیمی کاویان در عسلویه با حضور رییس جمهور افتتاح شد. بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد ... khabarfarsi.com/u/32530930 31 ژانویه 2017 ... در بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه چه می گذرد؟ استریل (اسپتیک) آن و عدم واکنش اینورسیون و پایداری بیشتر محصول طی انبارداری از مزایای ... بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد ... khabarfarsi.com/u/32518075 بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی افتتاح شد. پالایشگاه غلات زر به عنوان بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه و اولین پالایشگاه غلات ایران با ... افتتاح بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی - آپارات ► 0:40www.aparat.com/v/oM91Q/افتتاح_بزرگترین_پالایشگاه_غلات_خاورمیانه_با_حضور_روحانی Jan 31, 2017 - 40 sec خبرآنلاین افتتاح بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی حسن روحانی, پالایشگاه غلات , خبرآنلاین. فیلم | افتتاح بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور روحانی www.khabaronline.ir/detail/630838/multimedia/movie‎Cached31 ژانویه 2017 ... بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد . افتتاح بزرگترین مجتمع فرآوری غلات کشور با حضور روحانی - العالم fa.alalam.ir/news/1918758 31 ژانویه 2017 ... بزرگترین مجتمع و پالایشگاه فرآوری غلات کشور و خاورمیانه همزمان با دوازدهم ... برای افتتاح چندین پروژه مهم صنعتی و تولیدی، وارد استان البرز شد. بهره برداری از بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور رئیس جمهور farasoonews.ir/1395/11/بهره-برداری-از-بزرگترین-پالایشگاه-غلا/ 31 ژانویه 2017 ... بهره برداری از بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه با حضور رئیس جمهور ... پالایشگاه غلات زر با وجود مخازن (سیلوهای) نگهداری غلات تعبیه شده در محل کارخانه ( به ... روحانی افتتاح پالایشگاه غلات زر را حائز اهمیت برشمرد و گفت: این ...