مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس

[ad_1]
مفیدستان:
به گزارش صبحانه، ممکن است بخواهید با استفاده از این اپ‌ها، دایره لغات خود را گسترش دهید، تمرین مکالمه کنید، گرامر‌تان را بهبود دهید یا شاید هم همه گزینه‌های مذکور مورد نظرتان باشند. برای هر کدام از این هدف‌ها چندین و چند اپلیکیشن موجود است که بهتان کمک می‌کند بدون حضور در هیچ کلاسی زبان‌های خارجی مورد علاقه‌تان را بیاموزید. در ادامه این متن ۵ اپلیکیشن برتر در حوزه آموزش زبان‌های خارجی را معرفی می‌کنیم:

۱- DUOLINGO
۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان
دلایل بسیاری باعث شده DUOLINGO یکی از محبوب‌ترین اپ‌های حوزه یادگیری زبان باشد. این اپ مجانی است و طراحی خوبی دارد. درس‌های زبان آن هم به قطعات کوچک تقسیم شده که روند یادگیری را مثل یک بازی ساده و جذاب می‌کند.

این اپ زبان را به حوزه‌های موضوعی مختلف تقسیم می‌کند. مثلا حوزه پوشاک یا حوزه کسب و کار. از طرف دیگر تقسیم بندی‌هایی مثل قید‌ها، ضمایر و یا سایر موضوعات مرتبط با دستور زبان هم دارد. می‌توانید متن‌ها یا صداها را ترجمه کنید یا حتی سرعت فایل صوتی را کاهش دهید تا کلمات گفته شده را دقیق‌تر بشنوید. در طی روند یادگیری زبان باید برخی کلمات را تایپ کنید، کلماتی را با صدای بلند بیان کنید و گاهی بین چند گزینه دست به انتخاب بزنید.

هر چقدر بیشتر از این اپ استفاده می‌کنید، لغات بیشتری می‌آموزید و به وضوح حس می‌کنید در حال پیشرفت هستید. البته باید در نظر داشت که بهترین کارکرد این اپ برای درک معانی لغات و درک مطلب است و شاید آنقدرها در زمینه مهارت‌های بیانی و مکالمه کمک‌تان نکند. یک مشکل دیگر این اپ اینجاست که حالت آفلاین آن تا حدی محدود است و برای استفاده درست و حسابی از آن باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 
۲- BABBEL

۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان
این اپلیکیشن به چندین درس تقسیم شده که هر کدام بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشند. درس‌های مختلف به درد تمرین قابلیت‌های مختلف می‌خورند و قشر هدف‌شان هم هر دو گروه زبان‌آموزان مبتدی و حرفه‌ای هستند. با این اپ لغات و عبارات مختلفی می‌آموزید. BABBEL ازتان می‌خواهد که لغاتی را تلفظ کنید، حرف بزنید و کلمات را در جملات مناسب به کار ببندید.

نکته جذاب این اپ تمرکز آن بر مهارت مکالمه است و همینطور که دارید پیشرفت می‌کنید کم کم قواعد دستوری را هم بهتان می‌آموزد. در عین حال وقتی به اینترنت هم دسترسی ندارید چندان دچار مشکل نمی‌شوید چون قادرید درس‌ها را از پیش دانلود کنید.

طراحی این اپ نواقصی دارد و سیستم تشخیص صدای آن هم گاهی با مشکل مواجه می‌شود. مشکل دیگر اینجاست که اگر بخواهید به همه ویژگی‌های BABBEL دسترسی کامل داشته باشید باید در ماه بین ۵ تا ۱۰ دلار پول بپردازید.

۳- TANDEM

۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان
همه می‌دانند که تنها راه پیشرفت واقعی در یک زبان این است که سعی کنید به آن زبان صحبت کنید. اپ TANDEM هم از طریق گفتگو و ارتباط با برخی از افرادی که زبان مادری‌شان، همان زبانی‌ است که شما می‌خواهید بیاموزید باعث پیشرفت یادگیری زبان شما می‌شود. این اتفاق از طریق متون، فایل‌های صوتی و چت ویدیویی می‌افتد. این اپ اول شرایط‌تان را بررسی می‌کند و بعد بهتان کمک می‌کند یک نفر را پیدا کنید تا با هم پروسه زبان‌آموزی را پیش ببرید.

وقتی زمان چت کردن را مشخص کردید، می‌توانید از قبل موضوعات مشخصی را هم برگزینید تا از طریق آن‌ها یخ اولیه گفتگو با یک غریبه بشکند. این اپ مجانی است، البته اگر بتوانید شریک مناسبی برای آموختن زبان پیدا کنید، اتفاقی که برای زبان‌های محبوب و مشهور جهان به راحتی رخ می‌دهند. البته این امکان هم وجود دارد که پول دهید و از خدمات یک معلم حرفه‌ای بهره ببرید.

برای ثبت‌نام در این اپ باید از حساب‌کاربری فیس‌بوک یا گوگل استفاده کنید. باید صبر کنید تا اطلاعات حساب‌تان تایید شود و سپس می‌توانید از یادگیری یک زبان جدید و آشنایی با آدم‌های جدید لذت ببرید.

۴- MEMRISE

۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان
اگر قصد دارید تمرین کنید و لغات بیشتری بیاموزید، استفاده از اپ Memrise یک راه جذاب برای این کار است. این اپ مثل یک بازی تنظیم شده، در تصویر و طراحی آن شما مثل یک فضانوردید که به سیاره‌ای خارجی سفر می‌کنید و با دادن جواب‌های صحیح برای خود امتیاز جمع می‌کنید. این شیوه راهی متفاوت و جذاب را برای یادگیری فراهم می‌‌کند. در این اپ می‌توانید به صداهای ضبط شده لغات و عبارات مختلف گوش دهید و در مواردی ویدیوهایی از گوینده‌هایی بشنوید که به زبان مادری‌شان سخن می‌گویند. با توجه به طراحی این اپ، همه چیز به شکلی تنظیم شده که بتوانید بهتر به حفظ کردن کلمه‌ها و عبارت‌ها بپردازید. در واقع این اپ از الگوریتمی استفاده می‌کند که براساس آن سعی می‌کند در باز‌ه‌های زمانی متفاوت برخی از محتواهایی که حفظ کرده‌اید را یادآوری کند تا نهایتا به بهترین شکل ممکن از پس آموزش زبان جدید بربیایید.

اپ Memrise از اساس برای گسترده‌ کردن دایره واژگان‌تان به کار می‌آید. سپس اگر بخواهید می‌توانید این لغات را با مکالمه‌ها و ساختارهای گرامری هم بیامیزید. در عین حال برای حفظ کردن لغت‌ها بعضا از تصاویر و نشانه‌های عجیب و غریب هم استفاده شده که این کار فرایند حفظ کردن را برای‌تان آسان‌تر می‌سازد. برای ثبت‌‌نام در این اپ می‌توانید از میل گوگل یا حساب‌کاربری فیسبوک استفاده کنید.

۵- BUSUU

۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان
اپلیکیشن Busuu حدود ۶۰ میلیون کاربر دارد، خوب طراحی شده و بسته‌های درسی کاملی دارد که بخش قابل‌توجهی از محتوای یک زبان جدید را پوشش می‌دهد. این اپ از فلش‌کارت و تمرین‌هایی برای یادگیری قواعد دستوری، مهارت نوشتن، دیالوگ و تلفظ لغات استفاده می‌کند. در عین حال آزمون‌ها و بازی‌های مشخصی هم برای بررسی دانش زبانی افراد تدارک دیده.

Bussu درس‌های بخصوصی هم برای افرادی که قصد سفر دارند در خود جای داده. از طریق آن‌ها می‌توانید برای سفر بعدی‌تان آماده شوید و البته در صورتی نیاز امکان گفتگو با افرادی که به زبان اصلی سخن می‌گویند و قادرند اشتباهات و متن‌های‌تان را اصلاح کنند هم برای‌ شما فراهم است. در این اپ بخش آفلاین هم وجود دارد پس بدون نیاز به اتصال به اینترنت هم می‌شود از Bussu استفاده کرد. فلش‌کارت‌ها و تمرین‌های نوشتن این اپ مجانی‌اند اما اگر بخواهید همه درس‌ها و ابزارهای آن در اختیارتان قرار بگیرند باید بین ۶ تا ۱۰ دلار در ماه پرداخت کنید.

منبع: دیجی‌کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزشگاه کامپیوترآموزشگاههای برتر …آموزشگاه کامپیوترآموزشگاههای برتر کامپیوتربرترین آموزشگاه کامپیوترآموزشگاه اخبار تکنولوژی گجت اپلیکیشن اندروید بازی …بازی برای نجات دنیا از آلودگی به کمک شما نیاز دارد جهان در زیر زباله ها دفن شدهگوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش …آموزش یادگیری ساخت اپ‌های آندروید اصلا کار ساده و راحتی نیست؛ به خصوص اگر مبتدی پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و … گام ساده و راحت برای تبدیل عشق و علاقه ی خود به یک کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری زبان انگلیسی برای کودکان مجموعه ای تصویری متشکل از فایل تصویری دقیقه ای برای آموزش روش های آموزش نقش بازخورد در یادگیری مقاله‌ای از محمدعلی سعادتیمشاورهمقالات مشاوره اینقش بازخورد در یادگیری مقاله‌ای از محمدعلی سعادتی دفتر برنامه خودروی جدید وارد ایران شد عکس شبکهتصاویر منتشر شده از یکی از گمرک‌های ایران نشان می‌دهد که یک خودروی جدید وارد ایران تور استانبولرزرو استانبول نوروز زمستان بهمن …قیمتتوراستانبولهتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر عصر ایراناینجا بهترین هتل مراکش است عکس جاذبه ای بی نهایت زیبا در پولینزی فرانسه عکس یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش می‌دهد شبکه آموزش یادگیری ساخت اپ‌های آندروید اصلا کار ساده و راحتی نیست؛ به خصوص اگر مبتدی باشید و خودروی جدید وارد ایران شد عکس شبکه تصاویر منتشر شده از یکی از گمرک‌های ایران نشان می‌دهد که یک خودروی جدید وارد ایران شده و تور استانبولرزرو استانبول نوروز زمستان بهمن اسفند ۹۵ قیمتتوراستانبول هتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر های کاری پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل گلچین پلاگین های تری دی مکس تومان خرید آموزش مدل سازی سه بعدی برای طراحی دکوراسیون و عصر ایران اینجا بهترین هتل مراکش است عکس جاذبه ای بی نهایت زیبا در پولینزی فرانسه عکس تصاویر مرکز آموزش زبان انگلیسی سلام در پست قبلی در رابطه با یکی از اشتباهات رایج در یادگیری زبان صحبت کردم امروز میخوام مکتب خونه فیلم‌های رایگان دروس دانشگاه‌های برتر ایران فیلم‌های رایگان دروس دانشگاه‌های برتر ایران شگفت انگیز جدیدترین آموزش ها اخبار آی تی و تکنولوژی اغلب کاربران فضای مجازی اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند که گاه برای آن ها هزینه بر است، این آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ بدین منظور ابتدا برای دسترسی به در ویندوز از منوی به دانلود فیلم آموزشی فیلم های آموزشی نرم افزار های جدید را رایگان از میهن دانلود دریافت کنید



لینک منبع :۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس

۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../۵-اپلیکیشن-برتر-برای-یادگیری-زبان-عکس‎Cached2 فوریه 2017 ... ۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس. وجود تعداد پرشمار اپلیکیشن‌‌هایی که برای آموختن زبان‌های جدید به کار می‌آیند، انتخاب بهترین گزینه ... ۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../۵-اپلیکیشن-برتر-برای-یادگیری-زبان-عکس/7429570 وجود تعداد پرشمار اپلیکیشن‌‌هایی که برای آموختن زبان‌های جدید به کار می‌آیند، انتخاب بهترین گزینه را به امری دشوار تبدیل کرده است. به گزارش صبحانه، ... ۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس khabarooz.com/post/215619‎Cached۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس. به گزارش صبحانه ، ممکن است بخواهید با استفاده از این اپ ها، دایره لغات خود را گسترش دهید، تمرین مکالمه کنید، گرامر ... ۷ اپلیکیشن برتر اندروید و IOS برای یادگیری زبان انگلیسی | دکتر ... https://drzaban.com/7-اپلیکیشن-برتر-اندروید-و-ios-برای-یادگیری/‎Cached16 مارس 2015 ... اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و گوشی همراه هوشمند نیز در اختیاردارید فرصتی بزرگ فرا روی شماست تا در حال حرکت نیز از یادگیری ... ۷ اپلیکیشن برتر اندروید و IOS برای یادگیری زبان انگلیسی .... ۵- Mosalingua. ۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/430079346710.html دریافت خبر : جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 0:35. ۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس. وجود تعداد پرشمار اپلیکیشن هایی که برای آموختن زبان های جدید به کار می ... 5 اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس - صبحانه انلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/32680151 5 اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس. وجود تعداد پرشمار اپلیکیشن هایی که برای آموختن زبان های جدید به کار می آیند، انتخاب بهترین گزینه را به امری دشوار ... 5 اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان انگلیسی - عصر پیشرفت www.asrpishraft.com/.../اپلیکیشن-برتر-برای-یادگیری-زبان-انگلیسی‎Cached Similar12 دسامبر 2015 ... من در اینجا 5 اپلیکیشن برتر یادگیری آسان زبان انگلیسی برای اندروید و ... و دیداری زیادی مانند کلیپ و عکس جهت تمرین واژه ها برایتان فراهم نماید. بهترین اپلیکیشن‌های رایگان برای آموزش زبان انگلیسی - یادگیری ... www.tarjomano.com/اپلیکیشن-رایگان-آموزش-زبان-انگلیسی/‎Cached Rating: 5 - 2 votes 2 سپتامبر 2016 ... با ما همراه باشید تا ۱۰ اپلیکیشن برتر آموزش زبان انگلیسی را با هم مرور کنیم ... ۵- اپلیکیشن موبایل Johnny Grammar's word Challenge – آموزش ... آخرین اخبار اپلیکیشن ترجمه گوگل - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/اپلیکیشن-ترجمه-گوگل برای هر کدام از این هدف ها چندین و چند اپلیکیشن موجود است که بهتان کمک می کند بدون حضور در هیچ کلاسی زبان های ... ۵ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان +عکس. 3 نرم افزار برتر آموزش زبان انگلیسی - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/2659/‎Cachedدر این مطلب 3 نرم افزار برتر آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد. ... یادگیری با این نرم افزار واژگان جدید و دستور زبان را کشف خواهید کرد و روش استفاده ...