مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی

[ad_1]
zoomit.ir - منیره پور مظاهری: برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می‌تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد. کنسرت‌های فضای باز در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارند. با ما همراه باشید تا با ۱۴ سالن کنسرت فضای باز فوق‌العاده آشنا شوید.

مکانی که شما در آن به تماشای یک اجرای زنده می‌نشینید، می‌تواند به جای این‌که به یادماندنی باشد، فراموش‌نشدنی شود. سالن‌هایی خیره کننده که در محیط‌های طبیعی ساخته شده اســت. این محیط‌ها در قرن‌های پیش کنده‌کاری شده‌اند.
 
جهان پر از این فضاهای موسیقی پر‌شکوه اســت. از قلعه Slane ایرلند، که میزبان موزیسین‌هایی چون رولینگ استونز و دیوید بووی بود، تا سالن آمفی تئاتر Dalhalla در سوئد، که در یک معدن سنگ آهک قدیمی ساخته شده اســت. در اینجا ۱۴ مکان از سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از اجرای زنده موسیقی در آن‌ها لذت ببرید.

جشنواره سالانه برگنتس که در اتریش از ژوئیه تا اوت برگزار می‌شود، به مجموعه‌های فانتزی باورنکردنی خود که صحنه‌ای شناور بر روی آب دارد، معروف اســت.

14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

این‌ مکان تاریخی، بقایای با‌قی مانده از یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید فولاد اســت. در SteelStacks، یک مکان فرهنگی واقع در Bethlehem پنسیلوانیا وجود دارد که در آن کارخانه‌ای عظیم از صحنه سر برافراشته‌ اســت. این سالن در محل سابق بیت لحم فولاد، دومین تولید کننده بزرگ فولاد در این کشور واقع شده اســت.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

سالن آمفی تئاتر Dalhalla یک معدن سنگ آهک سابق واقع در Rättvik، سوئد اســت. شرکت‌کنندگان در کنسرت، ۱۹۶ فوت پایین‌تر از جنگل‌های پرپشت اطراف که سالن را احاطه کرده اســت، قرار می‌گیرند و به تماشای انواع رویدادهای موسیقی که هر ساله از ژوئن تا سپتامبر برگزار می‌شود، می‌نشینند.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان


سالن تئاتر باستانی d’Orange ، که در Orange فرانسه واقع شده اســت، یک سالن تئاتر روم باستان اســت که قدمت آن به قرن اول برمی‌گردد. این محل برگزاری هنوز هم از سنگ‌هایی اصلی با سبک معماری همان دوره در قسمت صحنه و اطراف آن پوشیده شده اســت، صحنه تئاتر و دیوار‌های اطراف آن از زمان ساخت تا به امروز با همان شکل پابرجا مانده‌اند.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

Tabernacle یک کلیسای ساخته شده در سال ۱۹۱۰ واقع در آتلانتا، جورجیا اســت که در سال ۱۹۹۶ به محلی برای گرامیداشت صدمین سال بازی‌های المپیک، تبدیل شد. این سالن موسیقی هنوز شامل بالکنی اســت که در آن دوره طراحی و رنگ شده اســت. سقف‌های مزین، پنجره‌های شیشه‌ای رنگی و یک لوستر کریستال بزرگ از دیگر ویژگی‌های این مکان اســت. تمامی این تزئینات مربوط به زمان ساخت این کلیسا اســت.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

Palais Idéal du Facteur Cheval یک کاخ اســت که به طور کامل از سنگ‌ریزه ساخته شده اســت. یک پستچی‌ به نام oseph Ferdinand Cheval در طول ۳۳ سال تمام این سنگریزه‌ها را جمع‌آوری کرده و این کاخ را به تنهایی ساخته اســت. این کوشک که در سال ۱۹۰۷ ساخته شده اســت، در ماه‌های ژوئن و ژوئیه میزبان کنسرت‌ها اســت.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان


سرزمین آبا و اجدادی خانواده Conyngham و محل گشت‌زنی پادشاه جورج چهارم، قلعه Slane ایرلند، واقع در شهر میث اســت. این مکان از سال ۱۹۸۱ به محلی برای برگزاری کنسرت‌ها در طول سال تبدیل شد. این قصر میزبان موزیسین‌های بزرگی چون Rolling Stones، Bob Dylan، Queen، David Bowie و U2 بوده اســت.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

سالن آمفی تئاتر Gorge دارای ۲۷،۵۰۰ صندلی در فضای باز اســت. این تالار در جورج واشنگتن واقع شده اســت. این سالن روباز روی یک تخته‌سنگ بنا شده اســت تا به بینندگان در حین گوش دادن به موسیقی، نمایی فو‌ق‌العاده از رودخانه و دره باریک کلمبیا بدهد.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان


Bluegrass Underground از سری کنسرت‌های ماهانه اســت که در طول سال در Volcano Room در غارهای Cumberland برگزار می‌شود. این غارها در مک‌مین‌ویل ( McMinnville) تنسی (Tennessee) قرار دارند. این کنسرت‌ها جایی حدود ۳۳۳ فوت زیر‌ زمین اجرا می‌شوند. این سالن‌ها بلندگوهایی درجه یک و طبیعی را با چشم‌انداز فوق‌العاده غار، ارائه می‌دهند.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

سالن آمفی‌تئاتر صخره‌های قرمز Red Rocks کلرادو، واقع در موریسون اســت. در نتیجه سال‌ها حرکت تدریجی زمین، دیوار‌های این آمفی‌تئاتر به آرامی حک شدند. این مکان در ارتفاع ۶،۵۰۰ فوتی بالاتر از سطح دریا، منظره‌ای وسیع در قلب تخته سنگ‌ها را ارائه می‌دهد.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

غار سنت مایکل مجموعه‌ای از غار‌های آهکی اســت که در صخره بالایی جبل‌الطارق واقع شده‌ اســت. این غار از اوایل دهه ۶۰ میلادی به عنوان سالن تئاتر، مورد استفاده قرار ‌گرفته اســت و گنجایش ۴۰۰ نفر برای یک اجرای عالی در محیط زیرزمینی و باشکوه را دارد.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

Punta Christo در قرن نوزدهم ساخته شد و یکی از چندین قلعه واقع در شهرپولا، کرواسی بود. پیش از این‌، این مکان یکی از بزرگ‌ترین قلعه‌های موجود در اروپا بود. امروزه این قلعه میزبان جشنواره‌هایی چون جشنواره ابعاد  (Dimensions Festival) در ماه اوت و جشنواره چشم‌انداز (Outlook Festival) در ماه سپتامبر اســت.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان


Teatro Antico di Taormina یک مکان باستانی واقع در تائورمینا، ایتالیا اســت. این محل یک سالن تئاترِ یونانی ساخته شده در صده هفتم قبل از میلاد اســت. در این سالن، کنسرت، اجرای تئاتر و نمایش فیلم‌های سینمایی در محلی تاریخی و خیره کننده که از سال ۱۹۸۳ پابرجا اســت، ارائه می‌شود.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

Waldbühne یک سالن آمفی‌تئاتر در برلین، آلمان اســت. این مکان در اصل برای بازی‌های المپیک ۱۹۳ ساخته شده بود و در ساختِ آن از روی آمفی‌تئاتر یونان باستان الگو گرفته شده بود. این مکان میزبان ۲۲،۰۰۰ نفر اســت. از این سالن برای کاربردهای مختلفی چون یک سینمای روباز تا مسابقات بوکس ورزشکارانی چون Depeche Mode و Eric Clapton استفاده می‌شد.
14 سالن کنسرت باورنکردنی در سرا‌سر جهان

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 آگوست 2016 ... 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی. برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم میتواند نقش ...برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم میتواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد. کنسرتهای فضای ...zoomit.ir - منیره پور مظاهری: برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات ...10 ا کتبر 2016 ... فضای کنسرت، عشق موسیقی، مکان های رویایی 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقیبرای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا ...برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم میتواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد.الوتور: برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد. کنسرت ...14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی عکس. برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می تواند نقش زیادی در لذت ...zoomit.ir - منیره پور مظاهری: برای پیروان موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند باره دلبستگی، فضای کنسرت هم میتواند نقش زیادی در لذت بردن از دم.4 آگوست 2016 ... پور برای موسیقی تئاتر، بر موزیسین هنرمند علاقه، کنسرت میتواند زیادی لذت از لحظات باشد. فضای در جهان بسیاری با همراه تا ۱۴ کنسرت باز آشنا ...


کلماتی برای این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور معماری گران‌قیمت خانه جدید و اَدل خواننده مشهور …خانه جدید اَدل بیشتر سلبریتی‌ها این روزها در فضای مجازی بیش از پیش فعال‌تر شده‌اندتکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در اشعار خاطره انگیز فرحناز چهارشنبه ‏ ‏ بردی از یادم دادی بر بادم با یادت شادم دل به تو دادم دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون ناراحتی بهاره رهنما برای دور شدن دخترش به خاطر ادامه …بهاره رهنما با انتشار عکس و متنی خبر دوری و رفتن دخترش برای ادامه تحصیل را منتشر کردسینما خبرعنوان کارگردان مکان زمان آغاز زمان پایان ساعت اجرا نمایش شاد و موزیکال علیمردان عکس طبیعت، عکس های طبیعت، تصاویر طبیعت، …کتک خوردن سلطان از همسرش تصاویر – عکس حیوانات زیبا و بامزه برای پروفایل شبکه های کافه معماری پورتال تخصصی معماریبه عنوان نمونه معنی ضریب ۱۰ در این واحدها این است که با افزایش حرارت ۱۰ درجه سانتیگراد



لینک منبع :14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی

14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../14-مکان-رویایی-برای-عاشقان-موسیقی‎Cached4 آگوست 2016 ... 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی. برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می‌تواند نقش ... Images for 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی + تصاویر - روز پلاس roozplus.com/fa/.../14-مکان-رویایی-برای-عاشقان-موسیقی-تصاویر‎Cached5 آگوست 2016 ... 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی + تصاویر. برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم ... 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی + تصاویر - روز پلاس | دمادم https://damadam.ir/news/14-مکان-رویایی-برای-عاشقان-موسیقی.../3209660 برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می‌تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد. ... 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی - آکا www.akairan.com/asia/word/news2016847561164177.html 4 آگوست 2016 ... برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد. 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی+عکس | برای طرفداران موسیقی www.ghatreh.com/news/.../مکان-رویایی-برای-عاشقان-موسیقی-عکس 6 آگوست 2016 ... برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می تواند نقش زیادی در. 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی - تی نیوز tnews.ir/news/8b6068146129.html 9 آگوست 2016 ... 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی. اتحادخبر: برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می ... 10 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/tourism/مکان-رویایی-عاشقان-موسیقی.html‎Cached10 ا کتبر 2016 ... فضای کنسرت عشق موسیقی مکان های رویایی 14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقیبرای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند ... تخته سنگ های سنگ آهک تنسی - CBM christinelocher.asia/mining/.../تخته-سنگ-های-سنگ-آهک-تنسی.html‎Cached14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی. استونزو دیوید بووی بود، تا سالن آمفی تئاتر Dalhalla در سوئد، که در یک معدن سنگ آهک قدیمی ... منظرهای وسیع در قلب تخته ... معدن در مناطق اطراف آن از دون داک ایرلند sandwashingplant.asia/.../معدن-در-مناطق-اطراف-آن-از-دون-داک-ایرلند.html‎Cached14 مکان رویایی برای عاشقان موسیقی. سالن آمفی تئاتر Dalhalla یک معدن سنگ آهک سابق واقع در , اطراف آن از , Slane ایرلند، واقع در . Get Price/چت کن ...