مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه فرنی با نشاسته

[ad_1]
وب‌سایت آکا ایران: فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مناسب برای کودکان و مملو از ویتامین ب اسـت. پخت فرنی با نشاسته بسیار آسان اسـت و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را آماده کنید. فرنی به عنوان یک غذای کامل اسـت و خوردن آن در ماه مبارک رمضان توصیه می شود. در ادامه دستور پخت فرنی با نشاسته را کامل به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم :

  • نشاسته 1 پیمانه
  • آب سرد 1 پیمانه
  • شیر 4 پیمانه
  • شکر یک و نیم پیمانه
  • گلاب نصف پیمانه مغز هل کوبیده 1 قاشق مرباخوری

 

 طرز تهیه فرنی با نشاسته

طرز تهیه :

1. نشاسته را با یک پیمانه آب مخلوط و حل کنید یا اینکه نشاسته را در یک پارچه مَلمَل یا تنظیف بریزید و داخل یک پیمانه آب قرار دهید.

2. سپس شیره آن را بگیرید تا اگر مواد خارجی در نشاسته باشد به این صورت گرفته شود.

3. نشاسته حل شده را با دو پیمانه شیر مخلوط کنید و روی آتش ملایم بگذارید و با قاشق چوبی آن را هم بزنید تا گلوله نشود.

4. بقیه شیر را به تدریج با نشاسته مخلوط کنید و مرتب هم بزنید.

5. سپس شکر، گلاب و مغز هل کوبیده یا وانیل را به آن بیفزایید و هم بزنید.

6. وقتی خوب غلیظ شد، آن را امتحان کنید یعنی با کفگیر روی آن خطی بکشید؛ اگر جای کفگیر به جا ماند، فرنی آماده اسـت.

7. سپس آن را در ظرف های یک نفره یا در یک ظرف بزرگ بریزید و روی آن را با خلال پسته تزیین کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


آموزش طرز تهیه فرنی قالبی عالی و خوشمزه. فرنی با نشاسته تهیه میشه و خیلی آسون هست و وقتی قالبی تهیه میشه بسیار شکیل و یک دسر مجلسی هست. فرنی قالبی ...14 آگوست 2016 ... آموزش طرز تهیه فرنی با آرد برنج با دستور تهیه مخصوص آموزش آشپزی و دستور تهیه فرنی خوشمزه با آرد برنج مواد لازم برای طبخ فرنی شیر :: دو ...30 آگوست 2016 ... وبسایت آکا ایران: فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مناسب برای کودکان و مملو از ویتامین ب است. پخت فرنی با نشاسته بسیار آسان است و در مدت زمان ...27 فوریه 2016 ... طرز تهیه فرنی با نشاسته با دو روش متفاوت به همراه نکاتی برای ایجاد طعم بهتر فرنی نشاسته را در این مطلب در به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش ...طرز تهیه فرنی با نشاسته. طرز تهیه فرنی. فرنی دسری مقوی برای افطار ... مواد لازم. نشاسته :1 پيمانه آب سرد : 1 پيمانه شير : 4 پيمانه شكر : يك و نيم پيمانهطرز تهیه فرنی مجلسی و قالبی خوشمزه برای افطار طرز تهیه فرنی برای نوزاد فرنی اصفهانی تزیین فرنی افطار عکس های تزیین فرنی با دارچین عکسهای تزیین فرنی ...فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مناسب برای کودکان و مملو از ویتامین ب است. پخت فرنی با نشاسته بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را آماده کنید. فرنی ...قبل از اینکه روی حرارت بگذاریم، مواد را با هم مخلوط کرده. خوب که مخلوط شد روی حرارت زیاد هم می زنیم تا حالت فرنی به خود بگیرد و غلیظ شود. در آخر گلاب به مقدار دلخواه ...طرز تهیه انواع فرنی خوشمزه فرنی با ارد برنج فرنی با ارد گندم فرنی ساده برای نوزاد کودک غذای نوزاد ... بقيه شير را به تدريج با نشاسته مخلوط كنيد و مرتب هم بزنيد.طرز تهیه فرنی با نشاسته / فرنی با آرد برنج طرز تهیه فرنی با آرد برنج ساده و خوشمزه روش تهیه فرنی با نشاسته دستور تهیه فرنی با آرد برنج آموزش تهیه فرنی با ن.


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه فرنی آکاایران طرز تهیه فرنیطرز تهیه فرنی با نشاستهتهیه فرنیطرز تهیه فرنی با شیر خشکدستور تهیه طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکسطرز تهیه کوفته بوقلمون با سس مخصوص عکس طرز تهیه نان سفید خانگی با عطر مخصوص اش شیربرنج، طرز تهیه شیر برنج و پخت فرنی آکاطرز تهیه فرنی بستنی متفاوت و خوشمزه طرز تهیه فرنی با نشاسته آموزش طرز تهیه فرنی مسقطی طرز تهیه مسقطی زعفرانی ایران کوکمسقطی زعفرانی طرز تهیه نشاسته را با آب مخلوط کنید تا نشاسته حل شود، سپس از صافی رد پودینگ زعفرانی طرز تهیه پودینگ نشاسته …پودینگ نشاسته زعفرانی طرز تهیه نشاسته را در شیر سرد حل کنید و به همراه پودر قند و نمک طرز تهیه بریان اصفهان طرز تهیه ابتدا گوشت را شسته و با کمی از دنبه تفت دهیدسپس باقی مانده دنبه ، عدد پیاز طرز تهیه دسر یخچالی شیر و شکر و آرد و کاکائو رو باهم خوب مخلوط میکنیم تا کاملا یکدست بشهمیتونید باهمزن نکاتی در رابطه با استفاده از نشاسته ذرتپرشین …نکاتی در رابطه با استفاده از نشاسته ذرت برای اطمینان از تازه بودن نشاسته ذرت، یک قاشق دسر ایرانی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددسرایرانیانواع دسرایرانی مسقطی مسقطی از انواع دسرهای ایرانی است در تهیه آن از نشاسته، شکر اشپزی ایرانیغذاهای محلیانواع …۴ـ نمک یک پنجم قاشق غذاخوری طرز تهیه تمام این مواد را در یک ظرف بریزید و با هم مخلوط



لینک منبع :طرز تهیه فرنی با نشاسته

طرز تهیه فرنی قالبی با نشاسته - دونفره https://www.2nafare.com/فرنی-قالبی-با-نشاسته-kheer/‎Cachedآموزش طرز تهیه فرنی قالبی عالی و خوشمزه. فرنی با نشاسته تهیه میشه و خیلی آسون هست و وقتی قالبی تهیه میشه بسیار شکیل و یک دسر مجلسی هست. فرنی قالبی ... ‎طرز تهیه دسر مهلبیه مرحله به مرحله - ‎طرز تهیه فرنی خوشمزه با ... - ‎برای افطاری چی بپزم؟طرز تهیه فرنی با نشاسته - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/490940/طرز-تهیه-فرنی-با-نشاسته‎Cachedفرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مناسب برای کودکان و مملو از ویتامین ب است. پخت فرنی با نشاسته بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را آماده کنید. فرنی ... طرز تهیه فرنی با نشاسته - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/378990/طرز-تهیه-فرنی-با-نشاسته‎Cached30 آگوست 2016 ... فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مناسب برای کودکان و مملو از ویتامین ب است. پخت فرنی با نشاسته بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن ... طرز تهیه فرنی با نشاسته و نکات مهم طعم بهتر - آرگا arga-mag.com/46792/طرز-تهیه-فرنی-با-نشاسته‎Cached27 فوریه 2016 ... فرنی از جمله دسرهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است. طرز تهیه فرنی با نشاسته بسیار راحت است و شما می توانید این دسرخوشمزه را در وعده صبحانه خود ... آموزش طرز تهیه فرنی خوشمزه و مخصوص با دو روش آرد برنج و نشاسته mepatogh.ir/1756/فرنی/‎Cached28 مه 2017 ... آموزش طرز تهیه فرنی خوشمزه و مخصوص با دو روش آرد برنج و نشاسته آموزش آشپزی و دستور تهیه فرنی خوشمزه با آرد برنج مواد لازم فرنی « شیر :•: دو ... طرز تهیه فرنی با نشاسته- بیاتوعروسی https://www.bia2aroosi.com/مطالب.../طرز-تهیه-فرنی-با-نشاسته/‎Cachedطرز تهیه نشاسته را با یک پیمانه آب مخلوط و حل کنید یا اینکه نشاسته را در یک پارچه ... یعنی با کفگیر روی آن خطی بکشید؛ اگر جای کفگیر به جا ماند، فرنی آماده است. طرز تهیه فرنی با نشاسته - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser.../news2016521221440101.html‎Cached21 مه 2016 ... طرز تهیه فرنی با نشاسته،خوشمزه ترین و پرطرفدارترین وعده غذایی را در سایت آتا ایران به شما آموزش می دهیم. طرز تهیه فرنی خوشمزه با نشاسته و با آرد برنج - هنر در خانه www.honardarkhane.com/10551/طرز-تهیه-فرنی‎Cached15 سپتامبر 2016 ... در این مطلب به ارائه طرز تهیه فرنی با دو روش ساده و خوشمزه می پردازیم که در یکی از روش ها، از فرنی با نشاسته و در روش دیگر با آرد برنج تهیه می گردد ... فرنی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فرنی‎Cached Similarمواد لازم برای تهیه فرنی را آردبرنج، شکر (در صورتیکه با مربا یا عسل یا شیره انگور میل نشود)، شیر، هل و گلاب تشکیل می‌دهد. ... ۱ طرز تهیه فرنی; ۲ فرنی با نشاسته; ۳ پانویس; ۴ منابع ... علاوه بر فرنی با آرد برنج، فرنی با نشاسته نیز تهیه می‌شود. طرز تهیه فرنی با نشاسته ذرت دسر خوشمزه و مجلسی برای ماه رمضان ... www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-فرنی-با-نشاسته-ذرت/‎Cachedفرنی یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین دسرهای ایرانیه. این دسر را می تونید با آرد برنج یا نشاسته تهیه کنید. در ادامه روش تهیه فرنی با نشاسته ذرت را به شما.