مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی

[ad_1]
وب‌سایت 118 سفر: این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده اســت، با 16 عرشه خود قادر به حمل 6360 مسافر و 2100 خدمه خواهد بود.
سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی

از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی را می توان یک خانه لوکس به حساب آورد که برای بیش از 8500 مسافر بر فراز آب های دریاها و اقیانوس ها جای دارد. با 66 متر پهنا این کشتی بزرگ ترین کشتی اســت که تا به حال ساخته شده و طول 362 متری آن سبب شده تا 50 متر از ارتفاع برج ایفل، بلند تر باشد.

این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده اســت، با 16 عرشه خود قادر به حمل 6360 مسافر و 2100 خدمه خواهد بود.

سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی

به گفته ی ریچارد فین؛ مدیر کمپانی کشتی سازی، این کشتی نه تنها بزرگ ترین اســت بلکه گران ترین کشتی ساخته شده هم هست.

کشتی همچنین بزرگ راه شخصی خود را دارد. پارک مرکزی و 12000 گونه گیاهی از دیگر شگفتی های این کشتی تفریحی بزرگ هستند.

مراسم رونمایی از آن در تئاتر مجلل مختص به کشتی برگزار شده اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 جولای 2016 ... از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی ...24 سپتامبر 2016 ... سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی. مجله اینترنتی سندوج. این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده است، با ...28 جولای 2016 ... این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده است، با 16 عرشه خود قادر به حمل 6360 مسافر و 2100.1 آگوست 2016 ... از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی ...28 جولای 2016 ... سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی. این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده است، با 16 عرشه خود قادر به حمل ...این کشتی را می توان یک خانه لوکس به حساب آورد که برای بیش از ۸۵۰۰ مسافر بر فراز آب های دریاها و اقیانوس ها جای دارد. با ۶۶ متر پهنا این کشتی بزرگ ترین کشتی ...این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده است، با 16 عرشه خود قادر به حمل 6360 مسافر و 2100 خدمه خواهد بود.از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی را می توان یک خانه ...28 جولای 2016 ... از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی ...


کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار قشم یا کیش؟ هرچند کیش را باید توریستی‌ترین هدف گردشگری در ایران دانست و از امکانات اقامتی خوبی مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور …کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود آشنایی با جزایر ایرانی خلیج فارسزایر ایرانی خلیج فارس در نزدیکی سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان قرار دارند و به شرح شهرهای استان تهران دیدنی های استان تهران ایران …پاییز گردی با دایناسورهای پارک ژوراسیک تهران همراه با نقش و نگار های هفتگی گردشگری عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …سیر و سیاحت نوروزی در شهرهای توریستی ایران بهترین کویرهای زیبا و گردشگری در ایران عکسجاذبه های گردشگری مازندرانمازندرانمرکز مازندران و پرجمعیت‌ترین شهرستان مازندران می‌باشدقله دماوند مرتفع‌ترین پوکت، بهشتی در تایلند و کارهایی که باید انجام …روستای این روستا به طرز شگفت انگیزی روی آب بنا شده است و در کنار صخره بزرگ واقع تور دبیقیمت تورهای لحظه آخری دبی آذر پاییز دی دوبیتور دبی ارزان ترین نرخ تور دبی بهترین تور دبی تعطیلات پاییز تورهای لحظه آخری دبی مرکزدانلود رایگان تخصصی عمران و معماریسیستم های مرکب از قاب و دیوار برشی سیستم های قالب صلب خالص برای ساختمان های مرتفع تر



لینک منبع :سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی

Images for سیاحت با بزرگترین کشتی تفریحی سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سیاحت-با-بزرگ-ترین-کشتی-تفریحی‎Cached28 جولای 2016 ... از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی ... سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../سیاحت-با-بزرگ-ترین-کشتی-تفریحی‎Cached28 جولای 2016 ... از ماه سپتامبر 2013 بیش از 2500 نفر، بالغ بر 10 میلیون ساعت کاری را برای تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا صرف کرده اند. این کشتی ... سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی - onvansho onvansho.ir/result/سیاحت-با-بزرگ-ترین-کشتی-تفریحی.html سیاحت با بزرگ ترین کشتی تکمیل بزرگ ترین کشتی تفریحی کشتی بزرگ ترین . عکس های انزنان با سینه های فوق العاده بزرگ آمریکا بزرگ ترین با بزرگ ... سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی https://www.webgardha.com/.../سیاحت-با-بزرگ-ترین-کشتی-تفریحی‎Cached28 جولای 2016 ... سیاحت با بزرگ ترین کشتی تفریحی این شهر شناور که هزینه ای نزدیک به یک میلیون دلار برای ساختش صرف شده است، با 16 عرشه خود قادر به حمل ... موضوع :ساخت بزرگترین کشتی تفریحی جهان به پایان رسید - کلوب www.cloob.com/c/l0st/4252380‎Cached7 نوامبر 2009 ... بزرگترین کشتی سیاحتی جهان در شهر تورکو فنلاند ساخته شد. کار ساخت ... به شرکت کشتی سازی واقع در تورکو با نام Turun Telakka داده شد بود. بزرگترین کشتی تفریحی جهان زرگترین کشتی سیاحتی جهان - کلوب www.cloob.com/u/diyarbakr/11894296‎Cached4 مارس 2011 ... بزرگترین کشتی تفریحی جهان زرگترین کشتی سیاحتی جهان. ... ستیز من تنها با تاریکیست و برای ستیز با تاریکی شمشیر بر تاریکی نمی ... 5 شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر – موبنا www.mobna.com/.../5-شگفتی-بزرگترین-کشتی-تفریحی-جهان-تصاوی.html‎Cached24 مه 2016 ... این سرسره بزرگترین سرسره آبی است که با 100 فوت (30.5 متر) ارتفاع از 10 طبقه کشتی عبور می کند. مسافران برای ورود به این سرسره از آرواره ... آپارات - بزرگترین کشتی تفریحی جهان www.aparat.com/result/بزرگترین_کشتی_تفریحی_جهان‎Cachedآپارات - بزرگترین کشتی تفریحی جهان. ... چیگل،فروش کالای ایرانی،20 زبانه 16 ارزی با ویزا و مستر · چیگل، اولین ... بزرگترین و مجلل ترین کشتی تفریحی جهان. آپارات - بزرگترین کشتی www.aparat.com/result/بزرگترین_کشتی‎Cachedآپارات - بزرگترین کشتی. ... بزرگترین کشتی تفریحی-مسافربری جهان · آکادمی گردشگری ... بزرگترین کشتی کانتینری جهان با ظرفیت 19.444 کانتینر.