مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یازده ترفند برای بازاریابی در فیس‌بوک

[ad_1]
اینکه چه رازی در پشت رشد و محبوبیت فوق‌العاده‌ای شبکه اجتماعی نهفته اســت و اینکه استراتژی که باعث سرآمد شدن این شرکت در بین این‌همه شرکت‌های مختلف شده اســت، خود سؤالی اســت که شاید حتی برای خیلی از فعالان این شبکه ناشناخته باشد. در ادامه این مطلب فهرستی از درس‌های بازاریابی از این شبکه را در اختیار شما می‌گذاریم.

1- نوآوری

اولین ویژگی فیس‌بوک نوآوری آن اســت. برخی از شبکه‌های اجتماعی حتی پیش از فیس‌بوک هم حضور داشتند که ازجمله می‌توان به اورکات و مای اسپیس اشاره کرد. بااین‌وجود، فیس‌بوک تجربه کاربری و ظاهری را به دنیای مجازی آورد که دنیای مجازی را با تحول فوق‌العاده‌ای روبرو ساخت. شکی در رشد غیرقابل‌باور فیس‌بوک در عرصه رسانه‌های آنلاین وجود ندارد و این تنها به دلیل نوآوری این شبکه در ظاهر و تجربه کاربری و همین‌طور الگوریتم‌های آن اســت.

2- ارتباطات اهمیت بسیار زیادی دارد

مارک راکربرگ همیشه گفته که در ابتدا فیس‌بوک را راه‌اندازی کرده چراکه خواهان تجربه یک دانشکده در دنیای مجازی به‌صورت همراه و در هرلحظه را داشته اســت و ارتباطات در این مورد اصل و درون‌مایه اصلی بوده اســت. مردمی که در دنیای واقعی همدیگر را می‌شناسند، به‌راحتی می‌توانند در محیط فیس‌بوک هم باهم دوست باشند و این تجربه دقیقاً همانند محیط یک دانشکده اســت. شما می‌خواهید با دوستان، خانواده و افراد هم‌فکر خو در ارتباط باشید و فیس‌بوک این فرصت را برای شما فراهم آورده اســت.

3- همه باهم در زیر یک سقف شعار جدید اســت

فیس‌بوک، همانند خرده‌فروشان مدرن، از سیاست همه‌چیز و همه‌کس در زیر یک سقف پیروی کرده اســت. نه‌تنها فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی بود، بلکه بازی‌های آنلاین هم ارائه می‌داد، قابلیت به اشتراک‌گذاری ویدئو هم داشت، قابلیت توسعه اپلیکیشن هم داشت، از کسب‌وکارها حمایت می‌کرد و برای آن بازاریابی می‌کرد و درنهایت کیفیت در تمام این امور داشت. پس شعار همه باهم در زیر یک سقف واقعاً برازنده آن بود.

4- پیوستگی و تداوم در کار

یکی از سیاست‌های فیس‌بوک این اســت که سرورهای آن هرگز خاموش نشده یا با مشکل فنی مواجه نمی‌شوند و در تمام مدت شبانه‌روز به‌صورت 24 ساعته فعالیت دارند. به‌طور مشابه، تجربه کاربر و ظاهر فیس‌بوک هم تقریباً همواره به یک صورت باقی‌مانده اســت و همواره بازخورد مناسبی برای گروه پشتیبانی و توسعه ارائه می‌کند. پس درس دیگر از این شرکت بزرگ ادامه راه و روند اصلی برای طولانی‌مدت بدون تغییر اســت، مگر آنکه نیاز به اجرای تغییری بزرگ در کل سیستم لازم و ضروری باشد.

5- موبایل و همراه بودن

زمانی که اندروید وارد دنیای آنلاین شده بود، فیس‌بوک بلافاصله با استفاده از یک اپلیکیشن وارد دنیای موبایل و همراه شد. اپ فیس‌بوک و پیام‌رسان فیس‌بوک در این عرصه برای داشتن عملکرد خوب و مطلوب زبان زد همه کاربران این شبکه اســت. فیس‌بوک به‌خوبی متوجه شد که اگر بر روی گوشی‌های هوشمند حضور نداشته باشد، خیلی زود با شکست بزرگی مواجه می‌شود و این شکست از جانب گوگل با زیرساخت اندروید آن خواهد بود.

6- دارایی‌های آینده را خریداری کنید

فیس‌بوک سابقه خریدهای فوق‌العاده و بزرگی را دارد که دو مورد از بزرگ‌ترین‌های آن واتس آپ و اینستاگرام اســت. فیس‌بوک خیلی زود فهمید که آینده خوبی در انتظار این شرکت‌هاست و با خرید زودهنگام این دو ابزار سرمایه‌گذاری خیلی خوبی برای تبدیل‌شدن به نام اول و شماره یک در بین رسانه‌های اینترنتی انجام داد. خریدن سرمایه‌هایی از آینده هنری اســت که فیس‌بوک در آن حرف اول را می‌زند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 آگوست 2016 ... وبسایت آی بازاریابی: اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای بازاریابی در اولین ... یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیسبوک.7 آگوست 2016 ... شاید امروزه بتوان گفت در کوچکترین مناطق هم مطمئناً یک نفر در فیس بوک حضور دارد و این میزان محبوبیت و معروف بودن.وب سایت آی بازاریابی: اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای ... شبکه اجتماعی دنیا است، شاید اصلاً نیازی به استفاده از کلمه فیس بوک هم نداشته باشم.اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای بازاریابی در اولین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا است، شاید اصلاً نیازی به استفاده از کلمه فیسبوک هم نداشته ...یازده ترفند برای بازاریابی در فیسبوک. شاید امروزه بتوان گفت در کوچکترین مناطق هم مطمئناً یک نفر در فیسبوک حضور دارد و این میزان محبوبیت و معروف بودن این ...ترفندهای ساده و کلیدی برای زندگی بهتر (سری 6) -آکاsimple-key-tricks-for-better-life,اطلاعات عمومی,بهترین ترفند های ساده,ترفند آشپزی,ترفند افزایش سوخت و ساز ...هافبک چپ فصل گذشته باشگاه نفت تهران صبح امروز با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان پیوست. وحید امیری ۲۸ساله که در این فصل نقل و انتقالات اخبار بسیاری در ...به گزارش حوزه تجارت گروه اقتصای باشگاه خبرنگاران جوان ،حمید بروغنی، خلاقیت را محور اصلی در بازاریابی دانست و گفت: تبیین استراتژی خلاق می تواند باعث ...ها طنز جملات زیبا ویدئو برترین ها موفقیت بازاریابی کد خبر: ۳۵۹۰۳۵ تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ ۳۸ بازدید یازده ترفند برای بازاریابی در فیسبوک شاید...به گزارش گرداب به نقل از تک کرانچ، فیس بوک مدتی است دو برنامه جداگانه را برای استفاده از خدمات خود عرضه کرده است. یکی از این دو برنامه برای دسترسی به امکانات ...


کلماتی برای این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …بازی ساخته استدیو بازی سازی در سبک اکشن و ماجرائی است که به تازگی برای محمدرضا حیاتی در کنار همسرش عکس و بیوگرافی …جالب و خواندنیحیاتی کار خود را از سال ۱۳۶۰ و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت …در لینک زیر که مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی است می توانید پاسخ سوالات برق را ببینیدبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای عکس های جالب و زیبا، تصاویر جالب، تصاویر سه …عکس جالب،عکسهای جالب برای فیس بوک،عکسهای جالب و دیدنی،عکسهای جالب،عکسهای جالب و اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …یک مقام آگاه در نیروی دریایی سپاه در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی اعلام کرد جوسازی بدو علمبا بروز شکست در جنگ کبیر میهنیاوایل حمله آلمان به شوروی و شکست پی در پی روسها در او



لینک منبع :یازده ترفند برای بازاریابی در فیس‌بوک

یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک https://www.ibazaryabi.com/یازده-ترفند-بازاریابی-در-فیس‌بوک/‎Cached2 جولای 2016 ... اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای بازاریابی در اولین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا است، شاید اصلاً نیازی به استفاده از کلمه ... یازده ترفند برای بازاریابی در فیس‌بوک - برترین‌ها | دمادم https://damadam.ir/.../یازده-ترفند-برای-بازاریابی-در-فیس‌بوک/3207386 وب سایت آی بازاریابی: اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای بازاریابی در اولین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا است، شاید اصلاً نیازی به استفاده از کلمه ... [PDF] یازده ترفند برای بازاریابی در فیس بوک - آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/.../news201685762817519.pdf‎Cachedﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺗﺮﻓﻨﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ. ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻪ ﺭﺍﺯﯼ ﺩﺭ ﭘﺸﺖ ﺭﺷﺪ ﻭ ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻧﻬﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺳﺮﺁﻣﺪ ﺷﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ page 1 / 3 ... درس یازدهم-گروها در فیس بوک yasamindl.sorayyablog.ir/درس-یازدهم-گروها-در-فیس-بوک/‎Cachedدرس یازدهم-گروه ها در فیس بوک – گویا آی تی ... یازده ترفند برای بازاریابی در فیس‌بوک – برترین ها ... یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک … اخبار و ویدیو های مرتبط به فیس بوک - یوکن ucan.ir/tag/154/فیس-بوک لیست اخبار، گزارش ها، ویدیو ها و مستند ها مرتبط به فیس بوک. ... 10 ترفند موثر برای افزایش کیفیت بازاریابی محتوا. ترفندها و راهکارهای بیشماری برای بازاریابی ... یازده ترفند برای بازاریابی در فیس‌بوک - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/یازده_ترفند_برای_بازاریابی_در_فیس‌بوک‎Cachedدانلود بازاریابی دیجیتال کجای برنامه بازاریابی قرار می گیرد؟ (فیلم) ... یازده ترفند برای بازاریابی در فیس‌بوک. دانلود چند ... دانلود هشدار برای کبری یازده 7 المانی. با این 5 ترفند بازاریابی بصری در اینستاگرام متفاوت ظاهر شوید ... hotappnews.ir/54877/بازاریابی-بصری-در-اینستاگرام‎Cached22 جولای 2017 ... برای جلب توجه مخاطبان باید عکس‌هایی را ارائه کنید که به چشم بیایند. استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه ... 10 ترفند موثر برای افزایش کیفیت بازاریابی محتوا - تک بوک www.techbook.ir/.../10-ترفند-موثر-برای-افزایش-کیفیت-بازاریابی-محتوا‎Cached2 نوامبر 2016 ... ترفندها و راهکارهای بیشماری برای بازاریابی محتوا وجود دارند؛ اما انتخاب یکی ... کاربران اینترنت، هر روز بیشتر از روز قبل به توییتر، فیس بوک، ... یازده ترفند و نکته در فیسبوک مسنجر - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1394/10/19/11-important-things-about-facebook-messenger/‎Cached9 ژانویه 2016 ... فیسبوک مسنجر یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی جهان است که بیش از هفتصد میلیون نفر در هر ماه از آن استفاده می کنند. اما این برنامه، ... 11 ترفند بازاریابی از بازاریاب های بزرگ دنیا mazinet.ir/.../11%20ترفند%20بازاریابی%20از%20بازاریاب%20های%20بزرگ...‎Cached11 ترفند بازاریابی از بازاریاب های بزرگ دنیا. نوشته شده ... در لینکداین، برخلاف فیس بوک، کسانی را دنبال کنید که نمی شناسید تا ارتباطات جدیدی را آغاز کنید.