مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی

[ad_1]

دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. آنها طول اتوبوس ده متری را به دو بخش کلی تقسیم کردند بخش جلوی اتوبوس را به سالن نشیمن و آشپزخانه اختصاص دادند و...

تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی  دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. آنها طول اتوبوس ده متری را به دو بخش کلی تقسیم کردند بخش جلوی اتوبوس را به سالن نشیمن و آشپزخانه اختصاص دادند و در بخش انتهایی اتوبوس یک اتاق خواب کوچک و زیبا طراحی کردند. سقف اتوبوس با خوش سلیقگی تمام بازسازی و سیستم نورپردازی فوق العاده زیبایی در سقف اتوبوس تعبیه شده اســت.
طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی

بخش راهرو اتوبوس همان کاربری قدیمی خود را دارد و تغییری نکرده اســت ولی به جای صندلی های پشت سر هم مسافرین در یک طرف کابینت ها و ظرفشویی قرار گرفته اســت و در طرف دیگر بخش نشیمن اســت که شامل یک ست کامل مبلمان طرح کافی شاپ اســت و یک میز مطالعه جمع و جور.

طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی

بخش نشیمن و اتاق خواب با اتاقک کوچک سرویس بهداشتی از هم جدا شده اند وبه همین علت در این بخش کمی از عرض راهرو کاسته شده اســت. در اتاق خواب این سوئیت متحرک یک ست سرویس خواب خیلی ساده دو نفره قرار دارد که هم نقش تخت خواب را بازی میکند و هم میتوان از آن بعنوان مبلمان راحتی برای نشیمن استفاده کرد. آخرین بخش کار هم بازسازی نمای خارجی اتوبوس و تعمیرات  بخش فنی آن بوده اســت.

طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی
طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی
طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی

قبل از طراحی و تزیین دکوراسیون داخلی، صاحب اتوبوس فقط دنبال راهی بود که بتواند از این اتوبوس اسقاطی رهایی پیدا کند ولی بعد از دیزاین داخلی آن باید دید نظرش تغییر کرده اســت یا خیر ؟

منبع: nobaraneh.com


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. آنها طول اتوبوس ده ...6 جولای 2016 ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا و دیدنی · طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی .... پاسخ رییس بیمارستان جم به شایعات مرگ کیارستمی6 جولای 2016 ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه ای زیبا و دیدنی دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را ...6 جولای 2016 ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا و دیدنی دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را ...8 جولای 2016 ... دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند.8 جولای 2016 ... درباره ی miladmilan. miladmilan. "... کلمات جز معنی روح هم دارند،جز مفهوم،احساس هم دارند..." قبلی تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا و دیدنی ...6 جولای 2016 ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا. تابناک:دو دختر جوان دکوراتور ... طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی. بخش راهرو اتوبوس همان کاربری ...تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا و دیدنی. ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا و دیدنی. تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانهای زیبا و دیدنی.27 ژوئن 2016 ... تبدیل اتوبوس اوراقی به خانه , چیدمان اتوبوسی اوراقی , اتوبوسی کهنه و ... زیبا در یک اتوبوس اوراقی,چیدمان دیدنی یک اتوبوس اوراقی تصاویر.


کلماتی برای این موضوع

دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون ، دکوراسیون حمام، دکوراسیون منزل شومینه های خانه خود را به شکل پائیزی جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا



لینک منبع :تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی

Images for تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی tabnakbato.ir/fa/.../تبدیل-یک-اتوبوس-اوراقی-به-خانه‌ای-زیبا-و-دیدنی‎Cached6 جولای 2016 ... دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. طراحی و تزیین دکوراسیون دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی | نوبرانه www.nobaraneh.com/3458/طراحی-و-تزیین-دکوراسیون-اتوبوس‎Cachedدو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. آنها طول اتوبوس ده ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../تبدیل-یک-اتوبوس-اوراقی-به-خانه‌ای-زیبا‎Cached6 جولای 2016 ... پ. سفر به دنیای گوناگون با «تابناک باتو»؛ ... آن بخوانید. تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی · طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی ... خبرگزاری آریا - تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...تبدیل-یک-اتوبوس-اوراقی-به-خانه‌ای-زیبا-و-دیدنی‎Cached6 جولای 2016 ... دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه ای زیبا - آژانس خبری خوزستان tnews.ir/news/b4b366109240.html 6 جولای 2016 ... تابناک:دو دختر جوان دکوراتور تصمیم گرفتند یک اتوبوس اوراقی را که حتی رایگانش هم خریدار نداشت را بازسازی و به یک خانه مسکونی نقلی تبدیل کنند. آنها طول اتوبوس ده ... طراحی دیدنی و زیبا در اتوبوس اوراقی. بخش راهرو اتوبوس ... برچسب هاخرس - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان|TABNAK tabnakeghtesadi.ir/fa/tag/5/خرس سفر به دنیای گوناگون با «تابناک باتو»؛. غمگین‌ترین خرس جهان ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا ... دیدنی جشنواره کن 2016 شکار بی رحمانه ی خرس قطبی. برچسب هاسفر به خارج - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان ... www.tbnk.ir/fa/tag/332/سفر%20به%20خارج گذشته سه شنبه و چهارشنبه در خروجی کلانشهرها و محورهای... منتهی به ... در اعتراض به یک طرفه شدن جاده به سمت آمل. .... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه ای زیبا و دیدنی. واکنش رضا عطاران به خبر فوت عباس کیارستمی +عکس - فردا نیوز ... khabarfarsi.com/u/21382207 5 جولای 2016 ... رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما که به نمایندگی از سینمای ایران راهی .... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه ای زیبا و دیدنی علت زرد شدن ناخن ها طرز ... دیار مهر – برگه 35 – وبگاه فرهنگی اجتماعی خبری deyaremehr.ir/page/35?option=com_jcomments&task=rss... قطع چند روزه تلفن همراه در طلحه ، بازگشت به عصر حجر! ... نام گذاری یک سیارک به نام یک ایرانی توسط ناسا ... تبدیل یک اتوبوس اوراقی به خانه‌ای زیبا و دیدنی ...