مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم

[ad_1]

در زندگی ماشینی امروز والدین زمان کوتاهی را با فرزندشان می گذرانند و این مسئله سبب می شود کودک توسط والدین دیده نشود.

 

ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم 

 

وی با تأکید بر اینکه کودک نیازمند دیده شدن از سمت پدر و مادر اسـت، تصریح کرد: والدین پس از دیدن فرزند باید به او توجه کنند. رفتار، پوشش، تفریح و دوستان فرزندشان را مورد توجه و بررسی قرار دهند و کودک خود را در مهمانی های خانوادگی حضور دهند.

 

رحمانی در ادامه بیان کرد: توجه باید با دید مثبت همراه باشد اما متأسفانه برخی والدین با دید منفی صرفاً بی دلیل در پی ایراد گرفتن از فرزند هستند و این  موضوع کاملاً اشتباه اسـت.

 

این روان شناس گفت: والدین در ابراز محبت به کودک باید توجه مثبت غیر مشروط داشته باشند و از شرط گذاشتن برای فرزندشان خودداری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 ژوئن 2016 ... والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند.8 ژوئن 2016 ... ابراز محبت والدین به کودک صرفا به تأمین نیازهای اولیه، تغذیه و پوشاک کودک معطوف نمی شود. در زندگی ماشینی امروز والدین زمان کوتاهی را با ...6 ژوئن 2016 ... ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم. والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند. به گزارش پایگاه ...14 ژوئن 2016 ... حمید رضا رحمانی روان شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص چگونگی ابراز محبت والدین ...7 ژوئن 2016 ... ابراز محبت والدین به کودک صرفا به تأمین نیازهای اولیه، تغذیه و پوشاک کودک معطوف نمی شود. در زندگی ماشینی امروز والدین زمان کوتاهی را با ...حمید رضا رحمانی روان شناس ، در خصوص چگونگی ابراز محبت والدین به کودک گفت: ابراز محبت والدین به کودک صرفا به تامین نیازهای اولیه، تغذیه و پوشاک کودک ...13 ژوئن 2016 ... والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند.والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند.سلامت نیوز: محبتی که در دل احتکار و زندانی شود، مفید نیست. تمام شئون زندگی، باید جلوه گاه محبت انسان باشد. از جلوه های بروز محبت، می توان ادب در کلام و رفتار، ...25 مه 2016 ... والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند.


کلماتی برای این موضوع

ساده ترین روش ابراز علاقه به همسر،علاقه، ابراز علاقه ابراز علاقه به دخترابراز علاقهابراز علاقه به پسرابراز علاقه به همسرابراز علاقه روشهای تقویت اعتماد به نفس وعزت نفس،جوان و مهارت ابراز اعتماد به نفس،عزت نفس،موفقیت،تعریف اعتماد به نفس ،اعتماد به نفس چیست،مهارت ابراز جای پای بارانمهربان خدای من این دست های خالی به سوی تو بلند میشود تو خود ای خزانه دار بخشش ها راه محبت کردن به همسر و محبت پذیری خانم ها و روابط …راه محبت کردن به همسر و محبت پذیری خانم ها و روابط عاطفی آیا اشکال دارد زن از شوهرش تعلیم و تربیت،تعلیم و تربیت کودکان،تربیت کودک…کتاب تربیت کودکروانشناسی کودک کتاب تربیت کودکروانشناسی کودکتربیت کودکانتربیت کتاب کودک، دبستان و پیش دبستاندکتر رادفر فوق تخصص پزشکی کودک و نوجوان پیش فعالی سوال – ملاک های تشخیص بیش فعالی چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ صفحه چگونه همسر خود را علاقمند نگه دارید؟ برای کنترل مردان عشق ابزار کارا تری از شهوت استبررسی تطبیقی حقوق کودک در قرآن و کنوانسیون حقوق کودککنوانسیون حقوق کودک در دو امر نسبت به قرآن نقص و کاستی دارد اول در کمیت حقوقی از این روز جهانی کودک یک لبخند میتواند سرآغاز یک دوستی باشد یک ستاره میتواند کشتی را در دریا راهنمایی کندرشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک کودکرشد و تکامل کودکرشد و تکامل کودکانرشد و تکامل کودک رشد و تکامل کودک سالهرشد و



لینک منبع :ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم

ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5637862/ابراز-محبت-به-کودک-را-یاد-بگیریم‎Cached13 ژوئن 2016 ... والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند. ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم - سایت پزشکان ایران https://www.irpezeshkan.com/.../ابراز-محبت-به-کودک-را-یاد-بگیریم/‎Cachedابراز محبت والدین به کودک صرفا به تأمین نیازهای اولیه، تغذیه و پوشاک کودک معطوف نمی شود. در زندگی ماشینی امروز والدین زمان کوتاهی را با فرزندشان می گذرانند . .. آموزش چگونگی ابراز احساسات به کودکان خردسال - نمناک namnak.com/ابراز-احساسات-به-کودکان.p40882‎Cachedوالدین بهترین الگوی کودکان هستند و می توانند نحوه ی ابراز احساسات را به آنها آموزش دهند، با استفاده از کلمات .... بچه ها باید روش درخواست کمک را در زندگی یاد بگیرند 3 روش ابراز عشق به فرزند - بیتوته www.beytoote.com/baby/tuition/express2-love-children.html‎Cached Similarروش های محبت کردن به کودکان راه کارهاى محبّت به فرزند,راهکارهای ابراز محبت به کودکان,ابراز علاقه ... می خواهم لبخند من را وقتی که وارد اتاق می شوند، به یاد داشته باشند. ابراز محبت به کودک را یاد بگیریم - سایت سرگرمی و سبک زندگی ... www.javaniha.com/ابراز-محبت-به-کودک-را-یاد-بگیریم/ والدین تصور می کنند با تأمین نیازهای اساسی و اولیه کودک به فرزندشان ابراز محبت می کنند. حمید رضا رحمانی روان شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده ... آخرین خبر | ابراز محبت به «کودک» را یاد بگیریم akharinkhabar.ir/girly/.../ابراز-محبت-به-کودک-را-یاد-بگیریم‎Cached13 ژوئن 2016 ... باشگاه خبرنگاران/ حمید رضا رحمانی روان شناس، در خصوص چگونگی ابراز محبت والدین به کودک گفت: ابراز محبت والدین به کودک صرفا به تأمین ... آخرین خبر | ابراز محبت به «کودک» را یاد بگیریم akharinkhabar.ir/girly/2742716‎Cached13 ژوئن 2016 ... باشگاه خبرنگاران/ حمید رضا رحمانی روان شناس، در خصوص چگونگی ابراز محبت والدین به کودک گفت: ابراز محبت والدین به کودک صرفا به تأمین ... نحوه ابراز محبت به فرزند در کلام و سیره معصومین (علیهم‌السلام) - مهرخانه mehrkhane.com/.../نحوه-ابراز-محبت-به-فرزند-در-کلام-و-سیره-معصومین-علیهم‌السلام‎Cached Similar11 ژانویه 2016 ... به گزارش مهرخانه، محبت را باید نشان داد، تا کودکمان هم آن را بپذیرد، یاد بگیرد ... دوست‌داشتن را باید به کودک گفت؛ با بهانه یا بی‌بهانه، باید با این ابراز علاقه‌مندی، او را ... باید یاد بگیریم برای نشان‌دادن محبتمان، ابتکار به خرج دهیم. چگونه والدین بهتری باشیم؟ - موسسه خیریه کودکان فرشته اند koodakancharity.ir/how-to-be-a-better-parent/‎Cached1 ا کتبر 2016 ... پس برای ابراز عشق به فرزند باید بتوانیم به موجودی انسانی به جز خود به صورت ... اینکه والدینی یاد بگیرند همزمان عشق و اقتدار را در رفتار خود با ... راهکارهایی برای تربیت اسلامی - معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی razavi.aqr.ir/portal/home/?news/114496/299090/1183141/...‎Cachedدوست داشتن خانواده و محبت به آنان قلمرو خاصی دارد؛ به گونه ای که نباید به هیچ شکل ... پس حتماً محبت خود را به فرزندان مان ابراز کنیم و مهرورزی را به آنان تعلیم دهیم تا در ... با محبت است؛ در حالی که باید یاد بگیریم در نهایتِ محبت، قاطع نیز باشیم. ... به یاد داشته باشیم برای قاطع بودن لازم نیست اخم کرده یا به کودک خود توجه نکنیم.