مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس

[ad_1]

95/06/27 - 10:21

شماره: 13950627000266

نسخه چاپیارسال به دوستان
http://fna.ir/S9DBQ1
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند.

خبرگزاری فارس: مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، دان و مارگارت که در سال 1957 با یکدیگر ازدواج کرده بودند پس از تحمل بیماری و ناخوشی‌های سالمندی در یک روز و تنها اختلافی چند ساعته در حالی که دستان یکدیگر را گرفته بودند و آخرین لحظات عاشقانه خود را سپری می‌کردند، بعد از 59 سال زندگی مشترک از دنیا رفتند. 

این زوج سالمند در کارولینای شمالی زندگی می‌کردند.تصاویر دان و مارگارت به عنوان عاشق‌ترین زوج در فضای مجازی بازدید بسیار داشته اسـت. 

 

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/S9DBQ1


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند.18 سپتامبر 2016 ... به گزارش آملی ها،دان و مارگارت که در سال 1957 با یکدیگر ازدواج کرده بودند پس از تحمل بیماری و ناخوشیهای سالمندی در یک روز و تنها اختلافی چند ...17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند.زوج سالمندی که ۵۹ سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. به گزارش پایگاه خبری زوم نیوز ، دان و ...17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ... اتفاق عجیب؛ یک پرسپولیسی در دربی گم شد عکس ...17 سپتامبر 2016 ... دان و مارگارت که در سال ۱۹۵۷ با یکدیگر ازدواج کرده بودند پس از تحمل بیماری و ناخوشیهای سالمندی در یک روز و تنها اختلافی چند ساعته در حالی که ...17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. - فردا نیوز.17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که ۵۹ سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. دان و مارگارت که در سال ۱۹۵۷ با ...17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند.


کلماتی برای این موضوع

عکسهای عاشقانهعکس عکسهای عاشقانهعکسهای جدید عاشقانهعکسهای عشقولانهزیباترین عکس های عاشقانهعکس قلب تجاوز مردی ساله به یک زن باردار عکسدادگاه منطقه تیساید در شمال شرق انگلیس مرد ساله‌ای را به اتهام تجاوز به زن جوان عکس های عاشقانه بسیار زیبای دختر و پسرگلچینی از عکس های عاشقانه دختر و پسر عکس رمانتیک رویایی دختر و پسر عکسهای عاشقانه به این میگن یک زن همه چی تمام و بی نقص عکسیسیا رونزولی نماینده ایتالیایی پارلمان اروپا نشان داده که هم نماینده بامسئولیتی است خانم برهنه در اتاق پسر ساله با مشروب عکسدر این پرش از طبقه دوم پای این زن ساله از ناحیه زانو شکسته استمادر این پسر بچه عکس خیابان تهران در سئول کره جنوبیخیابان تهران در سئول که یکی از بهترین و زیبا ترین خیابان های سئول است، از یک سو به داستان واقعی زندگی دخترانی جوان که با مردانی مسن …عروس های جوان در حجله مردانی به سن پدر بخشی از فیلم ازدواج بسرعت در فضای مجازی پخش می مجله ابرتازه ها اس ام اس، عکس، بازی آنلاین، فال، مدل اس ام اس عاشقانه عکس خنده دار بازی آنلاین فال مدل لباس دانلود آهنگ جدید فال حافظ اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایرانحوادث امروزاخبار حوادثاخبارحوادثتجاوز بــاطلب یــــاری ازخــالق هستـــی سلام دردانش طالع بینیبروج حوتو عقربوسیاره



لینک منبع :مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس

Images for مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../411683-مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-در-یک-روز-عکس‎Cached18 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز! +عکس - فردا www.fardanews.com/.../مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-در-یک-روز-عکس‎Cached17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950627000266‎Cached17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز! +عکس | 24 آنلاین 24onlinenews.ir/51623/مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-در-یک-روز-عکس/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... دان و مارگارت که در سال ۱۹۵۷ با یکدیگر ازدواج کرده بودند پس از تحمل بیماری و ناخوشی‌های سالمندی در یک روز و تنها اختلافی چند ساعته در حالی که ... مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس - آملی ها www.amoliha.com/مرگ%20عاشقانه%20زوج%20سالمند%20در%20یک%20روز%20-عک...‎Cached18 سپتامبر 2016 ... به گزارش آملی ها،دان و مارگارت که در سال 1957 با یکدیگر ازدواج کرده بودند پس از تحمل بیماری و ناخوشی‌های سالمندی در یک روز و تنها اختلافی چند ... مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-در-یک-روز-عکس.html مرگ عاشقانه دان و مارگارت که در سال 1957 با یکدیگر ازدواج کرده بودند پس از تحمل بیماری و ناخوشی‌های سالمندی در یک روز و تنها اختلافی چند ساعته در حالی که دستان ... مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز +عکس - 598 www.598.ir/fa/news/393700/مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-در-یک-روز-عکس 17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند. مرگ عاشقانه این زوج سالمند همه را شوکه کرد (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-را-شوکه-ک.html‎Cachedاین زوج سالمند با مرگشان عشق را به جهان آموختندزوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنی. مرگ عاشقانه زوج سالمند در یک روز! +عکس www.asrkhabar.com/fa/news/.../مرگ-عاشقانه-زوج-سالمند-در-یک-روز-عکس 17 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با اختلاف چند ساعت از دنیا رفتند.